Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@17:22:08 GMT

کشف 2 کیلوگرم هروئین در عملیات پلیس مرکزی

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۵۹۴۶

کشف 2 کیلوگرم هروئین در عملیات پلیس مرکزی

 حسین شمسایی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یکی از شهرستان‌های استان از حمل مواد مخدر از سوی یک توزیع کننده سابقه‌دار با یک دستگاه خودروی سواری، از طریق محورهای مواصلاتی شهرستان ساوه و فروش آن به فردی در شهرستان اراک مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 
این مقام انتظامی بیان داشت: مأموران پس از تحقیقاتی گسترده و هماهنگی با دستگاه قضائی، در یک اقدام عملیاتی و غافلگیرانه، خودروی فرد مورد نظر در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک شناسایی و متوقف کردند. 
 
وی یادآورشد: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور موفق به کشف 2 کیلوگرم هروئین که به شیوه ماهرانه‌ای در داخل خودرو جا ساز شده بود، شدند. 
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به شناسایی و دستگیری خریدار مواد کشف شده در یکی از روستاهای شهرستان اراک در ادامه این عملیات پلیسی افزود: متهمان دستگیرشده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر هروئین پلیس استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۵۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان

 سردار دوستعلی جلیلیان ظهار داشت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مواد مخدر استان و سراوان با اشراف اطلاعاتی، از دپوی مواد افیونی توسط قاچاقچیان به قصد انتقال به مرکز کشور در یکی از محلات شهرستان سراوان مطلع و پس از شناسایی محل اختفاء مواد مخدر موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 این مقام ارشد انتظامی افزود: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند، با حضور مقتدرانه و منسجم تکاوران پلیس عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن محموله مواد مخدر متواری شدند.

 فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل دپوی مواد افیونی در مجموع ۴۸۰ کیلوگرم تریاک و ۳۲ کیلو گرم حشیش کشف و ضبط و اقدامات پلیسی جهت دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در ابهر
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان
  • دستگیری توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در اراک