Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از وسترن نیوز، فایزر، شرکت مستقر در ایالات متحده با انتشار یک ویدئو ادعا کرده آنها چند صد هزار دوز واکسن برای کووید ۱۹ تولید کرده‌اند.

این شرکت اعلام کرده علاوه براینکه در حال حاضر چند صد هزار واکسن کرونا تولید کرده، تا ماه دسامبر این میزان را به صدها هزار دوز از واکسن کووید ۱۹ افزایش خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت داروسازی Pfizer، یک شرکت مستقر در منهتن به «Mail on Sunday» گفت: این شرکت در حال حاضر چند صد هزار دوز از واکسن توسعه داده خود علیه کرونا را تولید کرده و قصد دارد ۱۰۰ میلیون دوز  دیگر را تا پایان سال آماده کند.

واکسن‌های تولید شده در کارخانه Puurs، بلژیک ذخیره می‌شود و در صورت موفقیت آزمایش‌های بالینی، آماده استفاده در سطح بین المللی می‌شود.

در صورت تأیید واکسن، این شرکت امیدوار است که بتواند ۱۰۰ میلیون دوز را در سال جاری در دسترس قرار دهد که ۴۰ میلیون دوز عمده برای انگلیس است.

واکسن مذکور با همکاری شرکت «بیوانتک» آلمان ساخته شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا واکسن تولید انبوه ایالات متحده ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۶۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالگرد اورژانس هوایی در فرودگاه خرم‌آباد مستقر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن آدینه وند در سخنانی، اظهار داشت: مأموریت‌های اورژانس هوایی در خرم‌آباد پس از هشت ماه وقفه با استقرار یک فروند بالگرد در فرودگاه خرم‌آباد از امروز دوباره عملیاتی شد.

وی افزود: اورژانس لرستان علاوه بر خرم‌آباد در شهرستان الیگودرز و بروجرد هر کدام یک فروند بالگرد اورژانس مستقر دارد.

کد خبر 6079606

دیگر خبرها

  • بالگرد اورژانس هوایی در فرودگاه خرم‌آباد مستقر شد
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ادعای آمریکا درباره چگونگی پاسخ به ایران
  • ادعای مقامات آمریکایی: تهران به واشنگتن هشدار نداده بود
  • جایگزینی تاکسی‌های فرسوده تهران با تاکسی‌های برقی کرمان موتور
  • ادعای مقامات آمریکایی : تهران به واشنگتن هشدار نداده بود
  • نتایج امیدوارکننده آزمایش مقدماتی یک واکسن برای شایع‌ترین بیماری آمیزشی
  • ادعای آمریکا درباره رهگیری چند پهپاد ایرانی
  • ادعای ان‌بی‌سی نیوز: آمریکا برای حمله‌ای بزرگ در اسرائیل آماده می‌شود