Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پارس فوتبال، باشگاه‌های استقلال تهران و پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت مطالبات سرمربیان پیشین خود با محرومیت از حضور در نقل و انتقالات روبرو هستند. محرومیتی که برای تمام تیم‌های فوتبالی هر دو باشگاه در تمامی رده‌ها لحاظ می‌شود تا بحران جذب بازیکن برای درآمدزایی از این روش و پرورش استعداد به وجود بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پرسپولیس تا ۲۲ شهریورماه فرصت داشت بازیکنان جدید خود در رده‌های پایه را همچون تیم بزرگسالان ثبت کند اما این باشگاه در تعللی عجیب نه تنها بازیکنی را به خدمت نگرفت بلکه قرارداد بازیکنان فصل گذشته تیم‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان خود را نیز در هیات فوتبال استان تهران ثبت نکرده است تا مشکل جدی برای حضور در رقابت‌های فصل پیش رو داشته باشد.
مسئولان هیات فوتبال استان تهران بازه زمانی ۲۴ مردادماه تا ۷ مهرماه سال جاری را برای نقل و انتقالات تیم‌های پایه در نظر گرفته بودند اما خبری از پرسپولیس در این برهه نشد.
باشگاه استقلال تهران نیز شرایطی مشابه پرسپولیس دارد. این تیم که با تغییر مدیرعامل خود روبرو شده است هیچ فعالیتی در تیم‌های پایه نداشته است تا بازیکنان رده‌های پایه این باشگاه‌ها در آستانه حذفی بزرگ قرار بگیرند.
پرسپولیس و استقلال تهران تنها در حالی مجوز حضور در رقابت‌های فوتبال پایه فصل پیش رو را می‌توانند بگیرند که هیات فوتبال استان تهران زمان نقل و انتقالات را تمدید کرده تا سرخابی‌ها بتوانند قرارداد بازیکنان قدیمی خود را برای سال جاری تمدید کرده و ثبت کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال تهران لیگ ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آیین واگذاری مالکیت سرخابی‌ها به بخش خصوصی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی از صبح امروز آغاز شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی، مدیران عامل و اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و نمایندگان مالکین جدید سرخابی‌ها نیز در این جلسه حضور دارند.

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • با مالکان جدید سرخابی‌ها شاهد رشد فوتبال خواهیم بود
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • آغاز آیین واگذاری مالکیت سرخابی‌ها به بخش خصوصی
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول