Web Analytics Made Easy - Statcounter

عادل کاظمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به زیرساخت‌های طراحی شده در شرکت توزیع برق تبریز در راستای سیاست‌های شرکت توانیر، اهداف دولت الکترونیک و تکریم مردم، مشترکان برق تبریز بدون مراجعه‌ی حضوری به ادارات و امور تابعه‌ی برق تبریز، می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: با عنایت به ضرورت توسعه‌ خدمات غیرحضوری به جهت بهبود سلامت و رفاه اجتماعی، علاوه بر ۲۸ خدمت ارایه شده در حوزه‌ خدمات مشترکان تحت عناوین تغییر نام، فروش انشعاب، صدور قبض المثنی، سوابق مصرف و صورتحساب، اعلام کارکرد کنتور و غیره از ابتدای مهرماه سال‌جاری ارائه‌ ۱۲ خدمت از خدمات حوزه‌ی بهره‌برداری به مجموعه‌ی خدمات غیرحضوری این شرکت افزوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی؛ این ۱۲ خدمت جدید شامل ثبت خسارات وارده به شبکه‌ی برق، ثبت سرقت برق، ثبت خسارات وارده به مردم از شبکه‌های توزیع برق، درخواست رفع حریم برق، درخواست رفع خطر از تاسیسات مخاطره‌آمیز برق، درخواست اعمال خاموشی از سوی مشترک، مشاهده‌ی برنامه‌ی خاموشی‌های از پیش تعیین شده‌ی برق، دریافت گزارش خاموشی‌های برق، درخواست رفع خاموشی‌های مشترکین برق، درخواست رفع مشکل ولتاژ شبکه‌ی برق، درخواست رفع خاموشی معابر و در نهایت استعلام شبکه‌ی برق موجود توسط سازمان‌ها و ادارات دولتی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خاطرنشان کرد: مشترکان برق تبریز می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت به نشانی اینترنتی www.toztab.ir  و استفاده از بخش میز خدمت الکترونیکی، تمام خدمات مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری دریافت کنند.

کاظمی افزود: در صورت بروز هرگونه نارسایی در شبکه‌ برق، سامانه‌ تلفنی ۱۲۱ نیز به صورت شبانه‌روزی جهت خدمات‌رسانی فعالیت می‌کند.

بیش از ۲ میلیون نفر مشترک برق تبریز بوده و یک میلیون و ۱۲ هزار و ۷۳۰ مشترک شهری و روستایی است.

برچسب‌ها کرونا تبریز برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا تبریز برق کرونا تبریز برق اخبار کنکور درخواست رفع برق تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان

آفتاب‌‌نیوز :

مطالعه‌ای که به تازگی توسط محققان دانشکده بهداشت عمومی جانز هاپکینز در بلومبرگ انجام شده، نشان می‌دهد که احتمال زوال عقل در افراد مسن با شدت بالای کم‌شنوایی بیشتر است، اما این احتمال در بین کسانی که از سمعک استفاده می‌کنند پایین‌تر است.

نتایج حاصل از این مطالعات (روی بیش از ۲۴۰۰ سالمند)، بیانگر این است که کاهش شنوایی ممکن است عاملی در افزایش خطر زوال عقل باشد و بر همین اساس، درمان کم‌شنوایی می‌تواند خطر زوال عقل را کاهش دهد. کاهش شنوایی یک مسئله حیاتی در زمینه سلامت عمومی است و این خطرِ روبه‌رشد که کاهش شنوایی ممکن است با خطر زوال عقل مرتبط باشد]، میلیون‌ها نفر را در جهان تحت تأثیر قرار می‌دهد.

در این مطالعه، ۲۴۱۳ نفر مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند که حدود نیمی از آن‌ها بالای ۸۰ سال داشتند و طی همین بررسی‌ها ارتباط واضحی بین شدت کم‌شنوایی و زوال عقل در آن‌ها مشاهده شد؛ شیوع زوال عقل در میان شرکت‌کنندگان با کم شنوایی متوسط تا شدید، ۶۱ درصد بیشتر از شرکت‌کنندگانی بود که شنوایی نرمال داشتند. شیوع زوال عقل در ۸۵۳ شرکت‌کننده کم‌شنوا که از سمعک استفاده می‌کردند نیز تا ۳۲ درصد کمتر بود.

چگونگی ارتباط کم شنوایی با زوال عقل هنوز به طور قطع مشخص نیست، اما نتایج این تحقیقات به مجموعه اطلاعاتی که حاصل از بررسی ارتباط جرئی بین کم‌شنوایی و زوال عقل است، اضافه می‌کند.

امید بر این است که به تدریج، اطلاعات کامل‌تری از تأثیر کم‌شنوایی بر عملکرد شناختی و زوال عقل در سالمندان حاصل شود و داده‌های موجود در این زمینه تکامل یابند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان
  • سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی دوبرابر شد
  • افزایش دو برابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • سقف تراکنش های غیرحضوری در شبکه بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان رسید
  • دو برابر شدن سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • رایتل پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی را دریافت کرد