Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@14:39:25 GMT

لیام نیسن با فیلم جدیدش در صدر گیشه آمریکا نشست

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۶۳۳۱

لیام نیسن با فیلم جدیدش در صدر گیشه آمریکا نشست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، «دزد صادق» با فروش ۳.۷ میلیون دلار در اولین آخر هفته اکرانش توانست در صدر گیشه فروش جای بگیرد. با این حال این مبلغ از پایین‌ترین فروش‌ها برای فیلمی است که در جایگاه نخست جای می‌گیرد. «تنت» کریستوفر نولان در جایگاه دوم و کمدی «جنگ با پدربزرگ» با بازی رابرت دنیرو در جایگاه سوم جای گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«دزد صادق» به کارگردانی مارک ویلیامز درباره یک سارق بانک با بازی لیام نیسن است که تلاش می‌کند تا پول‌های ربوده شده را تحویل پلیس دهد زیرا در دام عشق گرفتار آمده و قصد دارد زندگی سالمی را در پیش بگیرد اما زمانی که متوجه می‌شود پلیس فدرال از او نیز فاسدتر است تصمیم می‌گیرد اسمش را از لیست مجرمین پاک کند.

دیگر بازیگران این فیلم کیت والش، جای کورتنی، جفری داناوان، جفری رایت، آنتونی راموس و رابرت پاتریک هستند.

«تنت» اکنون هفت هفته فروش را پشت سر گذاشته و این هفته فروشی ۱.۶ میلیون دلاری را ثبت کرد تا مجموع فروشش در آمریکا به ۵۰.۶ میلیون دلار برسد. این فیلم این هفته در بازار بین‌المللی نیز ۵ میلیون دلار دیگر فروخت و مجموع فروشش را به ۳۳۳.۹ میلیون دلار رساند.

در هر حال گیشه سینماها یک هفته آرام دیگر را پشت سر گذاشت و این در حالی است که سینماهایی که بازگشایی شده‌اند ساعت کارشان را کاهش داده‌اند یا حتی دوباره بسته شده‌اند چون تماشاگر کمی دارند. در عین حال یکی از دلایل کاهش فروش نبودن فیلم‌های پرکشش است.

استدلال مالکان سینماها این است که منصفانه نیست که سینمادوستان را از رفتن به سینماها باز داریم و با تولیدات تازه از استودیوهای اصلی باید علاقه مخاطبان را برانگیخت. در همین حال کمپانی‌های هالیوودی بیشتر تمایل دارند تا فیلم‌های بزرگشان را برای زمانی نگه دارند که بازار به حالت عادی برگشته باشد زیرا هنوز ۲ بازار بزرگ سینمای آمریکا یعنی نیویورک و لس آنجلس شروع به کار نکرده‌اند.

با محاسبه فروش فیلم «دزد صادق» در سینماهای کانادا فروش اولین آخر هفته این فیلم در مجموع ۴.۲ میلیون دلار بوده است. این فیلم با امتیاز ۸۸ درصد در سایت راتن تومیتوز با اقبال روبه رو شده است.

کد خبر 5051407

منبع: مهر

کلیدواژه: لیام نیسن باکس آفیس آمار فروش فیلم فیلم کوتاه تئاتر ایران فیلم سینمایی اربعین 99 محمدرضا شجریان حضور هنر ایران در جهان ویروس کرونا برنامه تلویزیونی اکبر عالمی برنامه رادیویی شبکه پنج سیما فیلم مستند موسیقی ایرانی درگذشت چهره ها میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۶۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ذخایر آمریکا سد راه صعود نفت شد

قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه بازار آسیا، تحت تاثیر افزایش ذخایر نفت در آمریکا و نشانه های عدم تغییر سیاست تولید اوپک پلاس، برای دومین روز متوالی کاهش پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، بهای معاملات نفت برنت برای تحویل در ماه مه، ۷۴ سنت معادل ۰.۹ درصد کاهش یافت و به ۸۵ دلارو ۵۱ سنت در هر بشکه رسید. قرارداد تحویل مه روز پنج شنبه منقضی می شود و قرارداد تحویل ژوئن، ۶۸ سنت معادل ۰.۸ درصد کاهش داشت و به ۸۴ دلار و ۹۵ سنت رسید. بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا برای تحویل در ماه مه، با ۶۴ سنت معادل ۰.۸ درصد کاهش، به ۸۰ دلار و ۹۸ سنت در هر بشکه رسید.

قیمت نفت که هفته گذشته به بالاترین رکورد خود از اکتبر صعود کرده بود، از ابتدای هفته جاری تاکنون، عقب نشینی کرده و حدود ۳ درصد بالاتر از میانگین قیمت نهایی در هفته اول مارس، مانده است.

رونگ ئیپ، استراتژیست بازار در شرکت آی جی اظهار کرد: افزایش شدید ذخایر نفت آمریکا و انتظارات برای عدم تغییر سیاست تولید اوپک پلاس در نشست آتی این گروه، باعث تسریع سودگیری از افزایش اخیر قیمت نفت شد.

به گفته منابع بازار، آمار موسسه امریکن پترولیوم نشان داد ذخایر نفت آمریکا در هفته منتهی به ۲۲ مارس، به میزان ۹.۳ میلیون بشکه افزایش پیدا کرده است. ذخایر سوختهای تقطیری هم ۵۳۱ هزار بشکه افزایش داشته، اما ذخایر بنزین، به میزان ۴.۴ میلیون بشکه کاهش پیدا کرده است. آمار رسمی بعدازظهر روز چهارشنبه اعلام می شود.

منابع آگاه به رویترز گفتند: اوپک پلاس نیازی نمی‌بیند در نشست کمیته نظارتی مشترک وزیران این گروه در هفته آینده، تغییری در سیاست جاری تولید نفت پیشنهاد شود.

اعضای اوپک پلاس جمعا تصمیم گرفتند تولید نفت خود را در سه ماهه جاری، ۲.۲ میلیون بشکه در روز محدود کنند. با این حال، بخش عمده این کاهش تولید از قبل به اجرا گذاشته شده بود و شامل کاهش تولید یک جانبه عربستان سعودی به میزان یک میلیون بشکه در روز بود.

بر اساس گزارش رویترز، به گفته منابع آگاه، دولت روسیه به شرکت‌ها دستور داده است تولید نفت را در سه ماهه دوم کاهش دهند تا مطابق با تعهدات مسکو در برابر اوپک پلاس، دستیابی به هدف تولید ۹ میلیون بشکه در روز تا پایان ژوئن، تضمین شود. تولید نفت روسیه در اواخر فوریه، ۹.۵ میلیون بشکه در روز بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمریکا آزمایش موشک جدیدش را دو سال به تعویق انداخت
  • رونمایی از کیمیا علیزاده در کشور جدیدش!
  • حراج‌های خرده فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین برگزار می‌شود
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ فروردين
  • تغییر قدرت در دنیای ثروتمندان؛ بمبئی بر تخت پادشاهی آسیا نشست
  • نبض گیشه در دستان «تمساح خونی»
  • سقوط بیت‌کوین
  • «تمساح خونی» در یک روز ٧ میلیارد تومان فروخت
  • پاندای کونگ‌فوکار در گیشه جهانی رکوردشکنی کرد
  • افزایش ذخایر آمریکا سد راه صعود نفت شد