Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@21:38:37 GMT

واحدهای اقتصادی استان اردبیل نیازمند توسعه است

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۶۵۳۴

واحدهای اقتصادی استان اردبیل نیازمند توسعه است

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: واحدهای اقتصادی استان اردبیل نیازمند توسعه و از همه مهمتر افزایش نیروی کار هستند.

اکبر بهنامجو 28 مهرماه در دیدار با معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: واحدهای اقتصادی استان اردبیل نیازمند توسعه و از همه مهمتر افزایش نیروی کار هستند که این امر با نظر مساعد و اعطای تسهیلات محقق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به دلیل نوسات قیمت در بازار و افزایش قیمت مواد اولیه بیشتر واحدهای فعال نیاز به تسهیلات سرمایه در گردش دارند تا چرخ اقتصاد و تولید در این استان بچرخد.

در ادامه این جلسه معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار ادامه داد: تلاش‌ و پیگیری‌های استاندار اردبیل جهت حل مشکلات بنگاه‌های اقتصادی قابل تحسین بوده و عملکرد این استان در طرح یارانه دستمزد مناسب است.

عیسی منصوری یادآور شد: کارفرمایان در صورت بازگشت به کار و به‌کارگیری کارگران بیکارشده در دوران کرونا 30 درصد دستمزد نیروی کار را دریافت می‌کنند.

در ادامه رحیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل نیز افزود: عدم اختصاص یارانه تسهیلات طرح اشتغال‌فراگیر از سوی دولت مشکل اساسی واحدهای تولیدی مشمول این طرح است و تسهیل در بهرمندی طرح‌های اشتغال پایدار روستایی نیمه تمام از تسهیلات متمم، افزایش دوران مشارکت و تنفس نیاز مهم طرح‌های روستایی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی توسعه اشتغالزايي جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۶۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود

به خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان امروز در نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی با تاکید بر لزوم عملیاتی شدن دیپلماسی اقتصادی کشور اظهار داشت: توسعه روابط تجاری و صنعتی، ورود تکنولوژی‌های نوین مرتبط با خدمات فنی_مهندسی و تأمین مواد اولیه از جمله سیاست‌های ویژه دولت در دیپلماسی اقتصادی است.

وی افزود: بر همین مبنا برنامه ریزی سفرهای خارجی هیئت‌های تجاری و اقتصادی به بمنظور حضور در نمایشگاه‌ها و بازدید از ظرفیت‌های اقتصادی همچنین زمینه‌سازی تبادلات تجاری، انعقاد قرارداد همکاری و تفاهم نامه‌های دو یا چند جانبه در دستور کار قرار دارد.

عادل شهرزاد با اشاره به اعزام ۴ تیم اقتصادی در سال جاری، ادامه داد: روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت نیز گروهی از مدیران دولتی و فعالان بخش خصوصی استان عازم کشور چین خواهند شد تا در کنار هم بتوانند اتفاقات مثبتی در حوزه تجارت و اقتصاد هرمزگان رقم بزنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در خصوص کشورهای هدف سفر گروه‌های تجاری و اقتصادی استان نیز گفت: کشورهای منطقه، برخی از کشورها بازار هدف محصولات تولیدی استان همچنین کشورهایی که در زمینه دریافت تکنولوژی و خدمات فنی_مهندسی می‌توانند اثر گذار باشند جز مقاصد سفر گروه‌های تجاری هرمزگانی بوده است.

وی تصریح کرد: سال گذشته هرمزگان نیز مقصد سفر و بازدید بالغ بر ۲۲ هیئت تجاری و اقتصادی از کشورهای مختلف بوده و نیاز است برای تداوم این روابط و توسعه همکاری‌ها هیئت‌های از استان هرمزگان نیز به این کشورها هم سفر کنند.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست‌های استان، اعزام این هیئت‌های اقتصادی در سال جاری ادامه خواهد داشت تا شاهد تحقق برنامه‌های جذب سرمایه گذاری و توسعه صادرات استان باشیم.

کد خبر 6086747

دیگر خبرها

  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی
  • هیات اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • معرفی 14 میلیارد تسهیلات توسعه باغ در ساری
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • تحقق ۱۵۰ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان خوروبیابانک
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی