Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد، جنگ امروز یمن نبرد اراده است و طرف پیروز است که شروط توقف جنگ را تعیین می کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت المیادین، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن در سخنرانی رسانه ای ضمن بیان اظهارات مذکور گفت، دشمن  جنگ اقتصادی علیه یمن را شروع کرده است، اگر نیروهای دشمن به تجاوزات خود ادامه دهند بسیار بیشتر خواهند باخت و جنگ، جنگ اراده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد، درخواست هایی که به مطالبات ملت یمن و سطح فداکاری های آن پاسخ ندهد، پذیرفته نخواهد شد.

المشاط گفت: تمام تلاش خود را برای آزادی همه اسرا به کار خواهیم بست.

محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن هم گفت: روزی می رسد که محورهای مصاحبه هایی که با ما انجام می شود در خصوص ساخت و توسعه و پیشرفت خواهد بود. در آن زمان آرمان های خود را برای کشورمان در زمینه های علمی و اقتصادی تشریح می کنیم. اما اکنون زمینه های صحبت را چیزهایی تحمیل می کنند که ما از متجاوز و ملت یمن از دشمنان داخلی می بینند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهدی المشاط محمد علی الحوثی شورای عالی سیاسی یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حماس در روز اسیر فلسطین/ اسرا در اولویت طوفان الاقصی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، جنبش مقاومت اسلامی حماس خواستار تحرکی جهانی برای حمایت از اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی شد و تاکید کرد که آزادی اسرا در راس اولویت‌های نبرد طوفان الاقصی قرار دارد.

این جنبش در بیانیه‌ای به مناسبت روز اسیر فلسطین تاکید کرد که امسال روز اسیر فلسطین در حالی فرا رسیده که ملت و مقاومت قهرمان فلسطین بیش از ۶ ماه است که برای دفاع از سرزمین، اصول و مقدسات فلسطین و برای حمایت از قدس، اسرا و مسجد الاقصی وارد نبرد طوفان الاقصی شده‌اند.

حماس بیان کرد که آزادی اسرای فلسطینی در راس اولویت‌های نبرد طوفان الاقصی قرار داشت و دارد و این جنبش از هیچ تلاشی برای آزادی آن‌ها دریغ نخواهد کرد.

این بیانیه می‌افزاید که جنایات دشمن در حق اسرا هرگز نمی‌تواند عزم و اراده آنان را تضعیف کند.

حماس مسئولیت جان و سلامت هزاران اسیر فلسطینی را متوجه دولت اشغالگر صهیونیستی دانست و عموم ملت فلسطین و جریان‌ها و گروه‌های ملی و اسلامی آن را به همبستگی همه جانبه با اسرا و حمایت از آنان با همه ابزارهای ممکن فراخواند.

حماس امت اسلامی و عربی، آزادگان جهان و نهادهای حقوقی و بین‌المللی را نیز به راه‌اندازی کمپینی جهانی برای حمایت از اسرا و برملا ساختن جنایات اشغالگران اسرائیلی علیه آنان فراخواند.

کد خبر 6081012 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • تظاهرات علیه نتانیاهو امروز هم ادامه یافت
  • نقش دفتر سیاسی طالبان در قطر برای تعامل کابل با کشورهای جهان
  • حماس: نتانیاهو قصد توقف جنگ ندارد
  • حماس:نتانیاهو قصد توقف جنگ ندارد/اسرائیل در ورطه نابودی است
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد
  • آمریکا برای توقف جنگ در غزه اراده سیاسی ندارد
  • حماس: آزادی اسرای فلسطینی اولویت اصلی است
  • حماس: آزادی اسرای فلسطینی همچنان در راس اولویت‌های ماست
  • بیانیه حماس در روز اسیر فلسطین | اسرا در اولویت طوفان الاقصی
  • بیانیه حماس در روز اسیر فلسطین/ اسرا در اولویت طوفان الاقصی