Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@23:41:11 GMT

استقلال | تجمع هواداران مقابل مجلس

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۶۶۹۴

هواداران استقلال در اعتراض به وضعیت این روزهای تیم خود، مقابل مجلس تجمع کردند

هواداران استقلال مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گزارش طرفداری، استقلالی ها در حالی مدتی است تمرینات خود برای حضور در لیگ بیستم را آغاز کردند که هنوز با مشکلات زیادی مواجه هستند. از یک طرف پنجره آبی ها هنوز باز نشده و از یک طرف دیگر مشخص نبودن وضعیت بعضی از ستاره های این تیم مثل هروویه میلیچ باعث شده تا هواداران مقابل مجلس تجمع کرده و نسبت به این وضعیت اعتراض کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی ها در تمرینات خود هم با مشکلاتی مثل نبود لباس تمرین و GPS روبرو هستند. جمعیت استقلالی هایی که مقابل مجلس تجمع کردند، درحال افزایش است.

 

همچنین بخوانید:

ادعای اسماعیل خلیل زاده: 200 هزار دلار از مطالبات شفر را به حسابش حواله کردم

مقدمات بازگشت شیخ دیاباته به تهران فراهم شد

آخرین وضعیت واگذاری استقلال و پرسپولیس؛ قرمز‌ها یک سال جلوتر

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۶۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت تفحص از شستا و اتاق بازرگانی در مجلس

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از عملکرد شستا و اتاق بازرگانی را تشریح کرد و گفت که این ۲ گزارش در جلسه علنی قرائت خواهد شد. - اخبار سیاسی -

مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت بررسی تحقیق و تفحص از شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی  «شستا»و عملکرد اتاق بازرگانی در مجلس ، اظهار کرد:اعضای کمیسیون اقتصادی در جلسه اخیر خود که در اسفند ماه سال گذشته برگزار شد گزارش اولیه تقاضای تحقیق و تفحص از شستا و اتاق بازرگانی را مورد بررسی و استماع قرار دادند.

وی در همین راستا افزود: پیرو قرائت دو گزارش فوق، برخی سوالات از سوی نمایندگان مطرح شد، از این رو تصمیم گیری درباره این دو گزارش به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد:  احتمالا گزارش تقاضای تحقیق و تفحص از شستا و اتاق بازرگانی در سال جدید همزمان با آغاز مجدد جلسات علنی مجلس قرائت خواهد شد.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • خبر خوشحال‌کننده برای هواداران استقلال
  • نمایندگان مجلس خبرگان باید استقلال رای داشته باشند
  • بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان
  • آخرین وضعیت تفحص از شستا و اتاق بازرگانی در مجلس
  • بازگشت جلالی به تیم ملی پس از 483 روز
  • نکونام: دوربین‌ها را خاموش کنید و بیایید