Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی از طرح جدید بازگشایی استخرهای سرپوشیده و سالن های بدنسازی در وضعیت قرمز در تمامی استان های کشور خبر داد و اعلام کرد: در این شرایط صرفا آن هایی که مجوزهای لازم را کسب کنند، حق بازگشایی خواهند داشت.

محمد اسد مسجدی با اشاره به اینکه استخرها و سالن های بدنسازی که در رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه به سلامت افراد جایگاه مطلوبی دارند از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی مشخص می شوند و بر اساس طرح رتبه بندی سلامت استخرهای سرپوشیده و سالن های بدنسازی، آن هایی که امتیاز مورد نظر را کسب می کنند، بازگشایی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از بازدید از استخرهای سرپوشیده و سالن های بدنسازی رتبه بندی آن ها بر اساس شاخص های کیفی و کمی، اسامی مربوطه به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام می شود تا با توجه به سطح کیفیت، مجوز بازگشایی صادر شود.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان اینکه در حال حاضر طرح اولیه از سوی وزارت بهداشت مورد قبول واقع شده و در حال اعلام اسامی هستند، گفت: علاوه بر این، هم اکنون بازدید و اعلام اسامی استخرهای سرپوشیده و سالن های بدنسازی دارای استانداردهای تعریف شده به منظور فعالیت در وضعیت قرمز کرونا، در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: پس از اتمام مراحل رتبه بندی و صدور مجوزهای لازم، در شرایط نامساعد یا همان وضعیت قرمز کرونا صرفا آن دسته از استخرهای سرپوشیده و سالن های بدنسازی که مجوز لازم را کسب کرده اند، حق فعالیت و بازگشایی دارند و آن هایی که مجوز لازم را کسب نکنند، همچنان تعطیل خواهند بود./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تام و جری در باشگاه بدنسازی! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۶۰۰ هزار قطعه بچه ماهی در خراسان رضوی
  • وضعیت بد شغلی قهرمان سابق کشتی در کرمانشاه
  • قهرمان سابق کشتی: احتمالاً مرا با فوتبالیست‌ها اشتباه گرفتند
  • قهرمان سابق کشتی:احتمالاً مرا با فوتبالیست‌ها اشتباه گرفتند!
  • راکد ماندن ۱۰ ساله ساخت استخر شنای سرپوشیده آموزش و پرورش بردسکن
  • تام و جری در باشگاه بدنسازی! (عکس)
  • گشایش یکی از بزرگترین شهربازی‌های سرپوشیده ایران در دزفول
  • پروژه استخر سرپوشیده بردسکن همچنان ناتمام رها شده است
  • هنوز خبری از سرمربی پرسپولیس نیست!
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در غیاب سرمربی و ۶ ملی پوش