Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمال ابدالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به اجرای طرح یک کاسب یک دانش‌آموز در لرستان، اظهار کرد: طی مهرماه امسال بیش از 1800 کاسب لرستانی با ارائه بسته های تحصیلی به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در سه مرحله اجرایی می‌شود که تاکنون 2 مرحله آن انجام شده و مرحله پایانی آن اسفندماه و در آستانه ورود به سال جدید خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول بسیج اصناف لرستان از توزیع بیش از 3 هزار بسته معیشتی طی دهه آخر ماه صفر در بین خانواده‌های محروم استان خبر و ادامه داد: این کمک‌ها در قالب کمک مومنانه و از سوی اصناف استان صورت گرفت.

ابدالی بیان داشت: همچنین در این بازه زمانی 7 میلیون ماسک توسط 20 کارگاه تولیدی در سراسر استان تولید و با قیمت مصوب بین شهروندان توزیع شد.

وی به توزیع 20 هزار ماسک نذری در ایام پایانی ماه صفر اشاره و تصریح کرد: این ماسک‌ها تحت نظارت سازمان صمت و بهداشت و درمان استان تولید و در بن عزارداران پخش گردید.

مسؤول بسیج اصناف لرستان اظهار داشت: در روزهای پایانی ماه صفر نیز مراکز نیکوکاری وابسته به اصناف استان بیش از 10 هزار بسته غذای گرم را تولید و در بین مناطق محروم و حاشیه‌ای استان توزیع کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تولید لرستان دانش آموز بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلان ماسک: موشک‌ها را باید به فضا پرتاب کنیم، نه به سوی یکدیگر

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و مالک شبکه اجتماعی "ایکس" ساعاتی پس از حمله منتسب به رژیم اسرائیل به اصفهان در حساب شخصی خود به انتقاد از جنگ پرداخت .

وی در توییتی نوشت: «موشک‌ها را باید به فضا پرتاب کنیم، نه به سوی یکدیگر.»

دیگر خبرها

  • تأمین کننده ها و توزیع کننده های ورق گالوانیزه در ایران
  • ایلان ماسک: موشک‌ها را باید به فضا پرتاب کنیم، نه به سوی یکدیگر
  • اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ گرم در تویسرکان
  • پیش بینی تولید بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ تن محصول کلزا در میاندوآب
  • هوشمندسازی بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی
  • بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد
  • نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی
  • افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است
  • تامین شیر مدارس به ۴۰۰ میلیون پاکت نیاز دارد
  • طراحی دستگاهی برای آنالیز توزیع فشار در کف پا