Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری صبح امروز در دیدار  با سرپرست و کارکنان اداره ورزش و جوانان به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار کرد: نیروی جوان ظرفیت و سرمایه گرانبهایی برای یک کشور است و باید شرایطی را فراهم کرد که بتواند نقش مهمی را در آبادانی و پیشرفت کشورش ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فرزندآوری و افزایش جمعیت گفت: کم شدن جمعیت خود تهدید جدی است و باید تدابیری چون تشویق نسل جوان و ورزشکار به فرزندآوری، استفاده از ابزارهای لازم مثل فرهنگسازی اصولی و جامع با برنامه‌ریزی‌های لازم در فضای مجازی با هدف ازدواج و فرزندآوری نسل جوان و متاهل اندیشیده شود تا در آینده شاهد افزایش جمعیت نسل جوان در کشور باشیم.

امام جمعه ملایر از سرپرست اداره ورزش و جوانان و مسئول امور جوانان و فرهنگی آن خواست تا در این زمینه در اتاق و هیئت اندیشه‌ورز جوان تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام پذیرد.

وی تصریح کرد: در این برهه باید مواظب دشمنان نیز بود که برای جمعیت کشورهای اسلامی برنامه‌ریزی‌های دقیقی انجام داده‌اند که جوانان این کشورها تمایلی به فرزندآوری نداشته باشند تا کشورها به مرور زمان با کمبود جمعیت مواجه شوند.

برقراری ورزش را نیاز مبرم یک جامعه به ویژه نسل جوان دانست که با برنامه‌ریزی‌های لازم می‌شود آن را به شکل اصولی و بنیادین اشاعه داد و با فرهنگسازی‌ به آن در سبد خانواده جایگاه ویژه‌ای بخشید.

وی اضافه کرد: ورزش در زمان مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا در خانه نقش مهمی را در این زمینه ایفا می‌کند و می‌توان با شعار «هر خانه یک باشگاه» انگیزه خوبی را برای خانواده‌ها ایجاد کرد تا ورزش در بین اعضای خانواده فرهنگسازی شود.

انتهای پیام/89013

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش فضای مجازی امام جمعه سرمایه افزایش جمعیت امام جمعه ملایر برقراری برنامه ریزی نسل جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که زمان زیادی تا واگذاری 85 درصد سهام پرسپولیس و استقلال باقی نمانده، یک سوال همچنان پیش روی هواداران این دو تیم قرار دارد: آیا بعد از واگذاری وزارت همچنان در هیئت مدیره سهم خواهد داشت؟

شروین اسبقیان معاون قهرمانی وزارت ورزش این موضوع را رد می‌کند و اعتقاد دارد که وزیر ورزش نیز ترجیح می‌دهد مالکان جدید این دو باشگاه، آنهارا اداره کنند و وزارت حتی نقشی در هیئت مدیره هم نداشته باشد.

او در این باره گفت: اجازه بدهید واگذار شود و بعد کارها طبق مقررات و ضوابط پیش برود. همانطور که آقای دکتر هاشنی هم بارها گفته‌اند، وزارت ورزش دنبال تیم‌داری و باشگاه‌داری نیست، به خصوص در این دوره. ما دنبال این نیستیم که در هيئت باشیم و در مسائل دخالت کنیم. ما به عنوان وزارت ورزش ناظر هستیم و این تاکیدی است که وزیر محترم ورزش به آن اعتقاد دارند و می‌گوید موضوع ورزش را باید خود ورزشی‌ها حل کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره لیگ مینی فوتبال کیش
  • ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران
  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • برنامه ریزی شركت نفت و گاز كارون برای تحقق شعار سال
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • برنامه ریزی شرکت نفت و گاز کارون برای تحقق شعار سال
  • روز اهمیت به بی خانمانی جوانان Youth Homelessness Matters + پوستر و آمار
  • عامل افزایش ابتلای جوانان به سرطان چیست؟