Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در نشست مدیران و پیشکسوتان این باشگاه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برخی از بزرگان تیم فوتبال پرسپولیس از جمله حمید جاسمیان، محمد دادکان، محمد مایلی کهن، حسین کلانی، ضیا عربشاهی و وحید قلیچ در این جلسه حضور نداشتند که باید نسبت به نبودن این افراد گلایه ای را مطرح کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اشخاص بزرگان تاریخ باشگاه پرسپولیس هستند.

او افزود: پرسپولیس با تمامی مشکلاتی که داشت، ظرف ۲۳ روز ۶ بازی در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد. وقتی که با یحیی گل محمدی صحبت می‌کردم او می‌گفت بازیکنان حتی نمی‌توانستند از هتل خارج شوند اما با این حال حریفان خود را شکست دادند و به قولی بازیکنان پرسپولیس روی عرب‌ها را کم کردند.

در حال تکمیل/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علی پروین باشگاه پرسپولیس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۷۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر صنعت نفت را برگزار و راهی فرودگاه شدند.

به گزارش مشرق، سرخپوشان ایران، آخرین تمرین خود پیش از سفر به آبادان و دیدار برابر صنعت نفت را از ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه امروز چهارشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

در این تمرین که حدود یک ساعت به طول انجامید، بازیکنان ابتدا در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سیدجلال حسینی در یکی از گروه‌ها حاضر بودند و در کنار سایر بازیکنان پا به توپ شدند. فضای شادی در تمرین وجود داشت و بعد از آن هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف کماکان به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی کار کردند و این بازی را هم از دست می‌دهند اما سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار داشتند.

پس از پایان تمرین و بعد از استراحتی کوتاه، بازیکنان و اعضای تیم، راهی فرودگاه شدند تا برای پرواز به مقصد آبادان آماده باشند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا پنج‌شنبه از ساعت ۱۹ در آبادان، میهمان صنعت نفت خواهد بود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • علی پروین: درویش باید به این بازیکنان بگوید خداحافظ | پرسپولیس جای آنها نیست!
  • درویش: برخی برای اوت و کرنر هم بیانیه می‌دهند! تمدید قرارداد بازیکنان؟‌ اولویت‌های دیگری داریم
  • پروین: هرکس دلش با پرسپولیس نیست خداحافظ!
  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند
  • پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم
  • بعضی‌ها برای کرنر و اوت دستی هم بیانیه می‌دهند!