Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو گفت: در حوزه های مربوط به انرژی های تجدیدپذیر, همکاری های گمرکی، اقتصادی و سایر زمینه های مربوط به کمیسیون مشترک همکاری دو کشور ایران و افغانستان مذاکره صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، رضا اردکانیان امروز در حاشیه دیدار با عبدالله عبدالله - رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان در جمع خبرنگاران درباره جزئیات صحبت شده در جلسه امروز اظهار کرد: با توجه به آنکه هشتمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری اقتصادی دو کشور در پیش است، در جلسه امروز در جریان پیشرفت مذاکرات مقدماتی در عرصه هایی که قرار است طبق برنامه در آینده نزدیک در کابل مورد بررسی قرار گیرد مذاکراتی را انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گزارشات لازم داده شد و نقطه نظرات را در بخش های مختلف دریافت کردیم تصریح کرد: درباره حل موضوع آب های مرزی دو کشور صحبت هایی به میان آمد و باید در نظر داشت که موضوع آب در حوزه آبریز مشترک تنها با همکاری کشورهای مستقر در حوزه آبریز به نتیجه می رسد.

وی افزود: فارغ از اینکه کشوری بالادست و یا پایین دست باشد، براساس نقشه راه مشترک می توانند هم منافع و هم هزینه ها را منصفانه تقسیم کنند.

وی با بیان اینکه تصور ما این است که بین ایران و افغانستان زمینه همکاری متنوع و وسیع وجود دارد و در این مسیر مسائل آب و محیط زیست از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند، گفت: با توجه به توسعه یافتگی مدیریتی هر دو کشور این مسائل از شکل چالش خارج و به راه حل هایی که دربرگیرنده منافع دو کشور است خواهد رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزير نيرو دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۷۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در حوزه دفاعی خودکفا شده است

استاندار زنجان با اشاره به خودکفایی کشور در تجهیزات نظامی گفت: اکنون به برکت رشادت‌های سپاه و ارتش در حوزه دفاعی هیچ نیازی به هیچ کشوری نداریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، محسن افشارچی، امروز_ چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در آئین رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش، استقلال را مؤلفه مهم ایران اسلامی برشمرد و اظهار کرد: برای داشتن استقلال باید پایه‌های دفاعی و نظامی را محکم کرد و این راهبرد را قانون اساسی بر عهده رهبری گذاشته است و رهبر معظم انقلاب نیز با درایت و دقت این مهم را محقق کرده‌اند.

وی افزود: چشمان بیدار سربازان ارتش، سپاه و فراجا امنیت امروز کشور را رقم زده است و زمانی که این دلیرمردان در عرصه صیانت از مرزها در محل خدمت هستند ۸۰ میلیون ایرانی در خانه‌های خود با آرامش زندگی می‌کنند.

استاندار زنجان افزود: امروز به برکت خون مقدس شهدا، هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و رشادت‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قدرت مطلق منطقه است.

وی ادامه داد: اکنون در حوزه دفاع و هوافضا نیروهای مسلح و ارتش حرف زیادی برای گفتن دارند و اتفاقات بزرگی در این زمینه در کشور رقم خورده است.

استاندار زنجان با اشاره به خودکفایی کشور در تجهیزات نظامی گفت: اکنون به برکت رشادت‌های سپاه و ارتش در حوزه دفاعی هیچ نیازی به هیچ کشوری نداریم.

استاندار زنجان افزود: نظام از همان ابتدا راهبرد خود را تقویت و پشتیبانی از فلسطین قرار داد و رفته رفته با تقویت جبهه مقاومت، رژیم صهیونیستی به نوعی در محاصره قرار گرفت.

افشارچی ادامه داد: امروز اسرائیل در موضع ضعف قرار دارد و در صورت هر تحرکی، ۱۰ برابر پاسخ آن را دریافت خواهد کرد.

محمدعلی بیرانوند فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان نیز اظهار کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین به خودکفایی کامل رسیده و در آمادگی کامل به سر می‌برد.

گفت: عملیات وعده صادق برگ زرینی دیگری بر تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است و اقدام تاریخی فرزندان ایران اسلامی بار دیگر ثابت کرد با کسانی که با ملت ایران دشمنی دارند، سر ستیز دارند.

بیرانوند تاکید کرد: این عملیات وعده صادق نشان داد که ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است.

کد خبر 745356

دیگر خبرها

  • کنایه رئیسی به برجام ۲ و ۳ در دیدار با مردم شاهرود
  • رئیس‌جمهور: اگر اسرائیل خطا ‌کند پاسخی خواهیم داد که ‌پشیمان ‌شوند
  • هشدار شدیدالحن رئیسی به اسرائیلی‌ها؛ خطا نکنید وگرنه ...
  • تاکید وزیر دفاع پاکستان بر تقویت همکاری‌های امنیتی و ضدتروریسم با ایران
  • رزمایش مشترک روسیه و تاجیکستان در امتداد مرز افغانستان
  • ایران در حوزه دفاعی خودکفا شده است
  • واکنش تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل‌محمدی
  • وقتی «وعده صادق» زبان مشترک ایران، افغانستان و هندوستان شد
  • واکنش رسمی تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل محمدی | همه چیز در ۴۸ ساعت اتفاق افتاد
  • بیانیه مشترک عراق و آمریکا پس از دیدار السوانی با بایدن