Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@10:01:00 GMT

قرنطینه یک‌باره بیش از200دانشجو

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۷۵۵۹

دانشگاه "کمبریج" به بیش از ۲۰۰ دانشجوی جدیدالورود خود اعلام کرد که خود را قرنطینه کنند. ناطقان: به نقل از دیلی‌میل، پس از شیوع "کووید-۱۹" در محوطه دانشگاه "کمبریج"، ۲۳۳ نفر از دانشجویان این دانشگاه مجبورند خود را به مدت ۱۴ روز قرنطینه کنند.

این دستور در پی ابتلای ۱۸ نفر از دانشجویان این دانشگاه به "کووید-۱۹" رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تصمیم قرنطیه این ۲۳۳ نفر دانشجو بر اساس توصیه‌های بهداشت عمومی انگلیس و برنامه غربالگری دانشگاه اتخاذ شده است.

در بیانیه دانشگاه آمده است: افرادی که قرنطینه نبودند، باید ۱۴ روز قرنطینه شوند و هر کسی که پیش از این در قرنطینه بوده است، باید ۱۴ روز خود را به اتمام برساند.

البته بخش‌های دیگر دانشگاه و کالج "هومرتن"(Homerton) که موارد ابتلا در آن رخ داده است، همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

این گام دانشگاه کمبریج در راستای برنامه‌ای انجام می‌شود که برای تشخیص شیوع بیماری در مراحل اولیه برنامه‌ریزی شده است.

در این دوران، دانشگاه کمبریج از سلامت روان دانشجویان هم غافل نشده و مشاوره‌های روحی روانی به دانشجویان ارائه می‌دهد.

در دوران پاندمی "کووید-۱۹"، دانشگاه کمبریج یک برنامه جامع دارد که بر اساس آن از ۱۵ هزار دانشجو به صورت هفتگی در سالن‌های دانشگاه‌ تست کرونا بگیرد.

طی این برنامه، دانشجویان حتی اگر علائم ابتلا به کرونا نداشته باشند، تست می دهند. منبع: ایسنا برچسب ها: قرنطینه ، دانشجو ، دانشگاه کمبریج

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قرنطینه دانشجو دانشگاه کمبریج دانشگاه کمبریج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۷۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش زبان فارسی به دانشجویان خارجی

عمو عابدینی معاون آموزشی وزارت علوم گفت: دانشگاه‌هایی که بتواند شرایط استاندارد مانند فضای فیزیکی و تعاملات بین المللی آن، رتبه دانشگاهی را ایجاد کند به آن مرکز مجوز تاسیس پردیس بین المللی داده خواهد شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر دانشگاه‌های سطح یک کشور بین یک تا چند پردیس بین‌المللی دارند. نحوه جذب دانشجوی ایرانی در پردیس‌های بین‌المللی از طریق سازمان سنجش و با شرایط خاص انجام می‌شود.  

معاون آموزشی وزارت علوم تاکید کرد: در حال حاضر  پردیس‌ها‌ی بین‌المللی  به ازای هر ۴ دانشجوی خارجی توانسته یک دانشجوی ایرانی را پذیرش کنند.

عمو عابدینی ادامه داد: دانشجویان خارجی در بدو ورود به کشور زبان فارسی به آنها آموزش داده می‌شود و تدریس به زبان انگلیسی محدودیت شورای عالی گسترش را در پی دارد.

معاون آموزشی وزارت علوم  اضافه کرد: دانشگاه‌های سطح دو به شرط داشتن شرایط مدنظر مجوز داشتن پردیس بین الملل را خواهند داشت.

وی افزود: برنامه ریزی شده است تا دانشکده علوم و فنون راهبردی برای ایران باشد. وزارت علوم تاکید زیادی بر نخبه پروری داشته  و در صورت تحصیل در مقطع دکترا، بورسیه خواهند شد.

عمو عابدینی گفت: شیوه نامه‌های دیپلماسی علمی تدوین شده است تا نوع ارتباط دانشجویان کشورمان  با سایر مراکز آموزش عالی دنیا، مشخص شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • آموزش زبان فارسی به دانشجویان خارجی
  • لزوم تقویت بنیان‌های فکری و معنوی دانشجویان و اساتید
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • دانشجوی کانادایی حامی فلسطین راهی بیمارستان شد
  • استفاده از ظرفیت دانشجویان در فعالیت‌های فناورانه و دانش‌بنیان
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک
  • توزیع بسته‌های مهربانی همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع)