Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ گودرز حبیبی اظهار داشت: استقلال محله برو بیا شده است. این باشگاه محلی برای رفیق بازی و حال دادن آقایان به رفقای خودشان شده است.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: آقای مددی به ظاهر سرپرست تیم هست اما عملاً هیچ کاره است چون همه تصمیمات را در این باشگاه آقای خلیل زاده می‌گیرد و تصمیمات عمده تر از وزارت ورزش گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌اختیار بودن مدیر استقلال پدیده جدیدی نیست و خیلی از مدیران سابق این باشگاه هم اختیاری از خود نداشتند و بله قربان‌گو بودند. متاسفانه مدیریت استقلال زیر خط فقر قرار دارد و برای همین است که این تیم تبدیل کانون بحران شده است.

وی افزود: با این مدیریت متاسفانه استقلال در مسیر نابودی قرار گرفته است. دلیلش را نمی دانم اما تصورم این است که آقایان با تیم ما مشکل دارند و دوست ندارند این تیم شکل بگیرد. مدیران در این باشگاه اغلب خط فکری شان را از جای دیگر می‌گیرند. کاش افراد بزرگ و مهم به آنها خط فکری می‌دادند و برای شان تصمیم می‌گرفتند که لااقل دل ما نمی‌سوخت. اما هرچه معاون و مشاور است برای این باشگاه تصمیم می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: ۴ گزینه برای مدیریت استقلال به خط شدند

حبیبی در خصوص جلسه‌ای که چند پیشکسوت استقلال با یکی از مسئولین باشگاه برگزار کرد بیان داشت: متاسفانه بعضی از دوستان و پیشکسوتان ما قیمت شان ارزان است و خودشان را به وعده یک پست تشریفاتی می‌فروشند. در گذشته افراد بزرگی مثل دکتر آقامحمدی و دکتر ایروانی و بزرگانی دیگر مدیریت این باشگاه را بر عهده داشتند و ما از این بزرگان رسیدیم به مددی.

مددی اگر مدیر قوی بود در همان باشگاه‌های سایپا و پیکان مدیریت می‌کرد و به استقلال نمی‌آمد. بعضی از آقایان هم به صندلی‌های این باشگاه چسبیده‌اند و به هیچ قیمتی حاضر به رفتن نیستند. نمی دانم این قبیل مدیران از جان استقلال چه می‌خواهند.

بازیکن استقلال در دهه پنجاه تاکید کرد: مدیران باشگاه صداقت نداشته و ندارند. تا به حال بارها از زبان آنها اخبار غیر واقعی شنیدیم. الان می‌گویند پول دیاباته پرداخت شده ولی قبلاً هم بارها گفته بودند پول دیاباته پرداخت شده و برای همین ما نمی‌توانیم به این اخبار اعتماد کنیم. مدیر آینده استقلال باید در وهله اول با همه صداقت داشته باشد. بعد از آن باید از قدرت اقتصادی و درآمدزایی برخوردار باشد و دلسوز این باشگاه باشد. تا زمانی که اصلاحات مدیریتی در این باشگاه شکل نگیرد، رفت و آمد مربیان هم هیچ تاثیری در عملکرد این تیم نخواهد داشت.

پیشکسوت آبی پوشان در خاتمه به ورود نمایندگان مجلس به موضوع استقلال اشاره کرد و گفت: امیدوارم این بار استقلالی‌ها به نتیجه لازم از این راه برسند و بعد از سال‌ها این تیم سر و سامان بگیرد.

منبع: مهر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه استقلال استقلال استراماچونی ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد

به گزارش "ورزش سه"، یوسو سسما مربی بدنساز اسپانیایی که از ابتدای فصل جاری کنار جواد نکونام در استقلال حضور دارد، مشکلات زیادی را تا اینجای کار تجربه کرده است. با این حال او به خاطر دوستی با نکونام به کار خود در ایران ادامه داده است.

حالا در روزهای تعطیلی لیگ برتر اما عدم پرداخت پول به سسما توسط مدیران باشگاه باعث ناراحتی این مربی بدنساز شده است.

سسما که با گذشت 21 هفته از رقابت‌های لیگ برتر مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را هم دریافت نکرده، حالا نسبت به عدم پرداختی به خودش ناراحت است.

در این خصوص گفته می‌شود مدیران استقلال قبل از پایان سال 1402 مبلغی را به حساب اعضای تیم واریز کرده‌اند اما به سسما پولی نداده‌اند. مدیران استقلال مدعی هستند که در توافق باشگاه با سسما نباید پولی را به حساب او واریز می‌کردند اما این مساله باعث ناراحتی مربی بدنساز اسپانیایی شده است.

سسما به برخی استقلالی‌ها اعلام کرده که از وضعیت خود در باشگاه آبی‌پوش تهرانی راضی نیست. او در روزهای تعطیلی تمرینات استقلال به اسپانیا سفر کرده و به خاطر نارضایتی از شرایط موجود و مالی باشگاه اعلام کرده علاقه مند به ادامه همکاری نیست.

تمرینات روزهای گذشته استقلال نیز در غیاب سسما انجام شده و این در حالی است که آبی پوشان باید چند روز دیگر مقابل مس رفسنجان در لیگ برتر به میدان بروند و اینکه تمرینات آنها بدون مربی بدنساز ادامه یابد، اتفاق خوبی نیست.

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی مدیران بانک ایران زمین از شعب پایتخت
  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • بررسی وضعیت تداوم کارکرد تأسیسات آبرسانی در استان یزد
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست
  • پیشکسوت استقلال از بیمارستان مرخص شد
  • اعتراض شدید پیشکسوت استقلال به واگذاری آبی ها؛ لعنت بر دشمنان!
  • پیشکسوت محبوب استقلال از بیمارستان مرخص شد