Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-16@22:40:30 GMT

آسان ترین راه جهت اخذ ویزای کانادا

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۸۰۶۹

آسان ترین راه جهت اخذ ویزای کانادا

این کشور واسط که معمولاً ترکیه، امارات  و یا ارمنستان خواهد بود، با توجه به انتخاب خود متقاضیان ویزا، برای مصاحبه در نظر گرفته می‌شوند. البته در مورد وقت سفارت کانادا جای نگرانی نیست؛ به این دلیل که معمولاً این وقت راحت‌تر از وقت‌های ویزای شینگن به دست می‌آیند.

پس‌ازاین مرحله اگر درخواستتان موردقبول واقع شود می‌توانید برای اخذ پیکاپ ویزای کانادا یا هر نوع از ویزای کانادا دو کار را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرد متقاضی می‌تواند دوباره به کشوری که برای اخذ ویزا اقدام کرده بود سفر کند و ویزا به پاسپورت شخص مهر شود. بدین معنی که خود شخص دریافت کرده است.

برای آگاهی از انواع مراحل ویزای کانادا بر روی لینک  پیکاپ ویزای کانادا کلیک نمایید.

راه دوم که آسان‌تر می‌باشد این است که دیگر نیازی به حضور مجدد فرد نمی‌باشد. یعنی فرد متقاضی می‌تواند از طریق نماینده‌اش ویزای مولتی کانادا یا بلیط هواپیما کانادا را تحویل بگیرد در ایران به وی تحویل دهد. به مجموعه‌ی این عملیات که پاسپورت به سفارت فرستاده‌شده و به شخص بازگردانده می‌شود، پیکاپ یا Pick Up گفته می‌شود.

پیکاپ ویزای کانادا چیست؟

یکی از مهم‌ترین خصوصیات پیکاپ ویزا کانادا این است که دیگر لزومی ندارد متقاضی در سفارت‌خانه‌ی مربوطه حضور یابد. هزینه‌ی پیکاب در مقایسه با سفر مجدد پایین‌تر می‌باشد. شایان‌ذکر است که مراحل پیکاپ ویزای کانادا بسیار مهم و حساس می‌باشد و باید با بررسی کامل و به‌دقت انجام شود. شخص یا مجموعه‌ای که امور واگذاری کنسولگری را انجام می‌دهد باید با تمام قوانین سفارت‌خانه‌ی مربوطه آشنایی داشته باشد تا مشکلی برای فرد متقاضی ویزا کانادا پیش نیاید.

پیکاپ ویزای کانادا در کدام کشورها قابل انجام است؟

سفارت کانادا، در ۳ کشور (۴ شهر) جهت پیکاپ پاسپورت قابل انجام است:

- پیکاپ ویزای کانادا در شهرهای استانبول و آنکارا ترکیه

- پیکاپ ویزای کانادا در شهر دبی امارات

- پیکاپ ویزای کانادا در شهر ایروان ارمنستان

مدارک لازم برای پیکاپ ویزای کانادا

پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه و شهرهای آنکارا، استانبول و ابوظبی امکان پذیر می‌باشد. بسته به نوع ویزای کانادا (ویزای مهاجرتی و غیر مهاجرتی) مدارک مورد نیاز برای پیکاپ ویزای کانادا متفاوت و به شرح زیر است:

ویزای مهاجرتی پرینت ایمیل سفارت پاسپورت امضا شده دو قطعه عکس ۵*۷ (مهر، تاریخ، آدرس و شماره عکاسی لازم می باشد) تکمیل صفحه آخر ایمیل سفارت (ایمیل شخص، آدرس، شماره تلفن)

ویزای غیر مهاجرتی پاسپورت با امضا پرینت ایمیل سفارت فرم وکالت نامه

جواب ویزای کانادا چند روز بعد از انگشت‌نگاری مشخص می‌شود؟

مدت جواب ویزای کانادا رابطه مستقیم با کامل بودن مدارک دارد. معمولاً درصورتی که مدارک ارائه شده به سفارت کامل و دقیق باشد جواب ویزا نیز زودتر اعلام می‌شود. بنا به اعلام رسمی سفارت کانادا، بعد از انجام انگشت‌نگاری ویزای کانادا نتیجه طی یک هفته الی دو ماه اعلام می‌شود؛ اما این روند قطعی نیست و طبق تجربیات کارشناسان قصران گشت در برخی از موارد نتیجه ظرف مدت یک هفته اعلام شده و در مواردی نیز ۲ ماه یا حتی بیشتر به طول انجامیده است. طی این مدت متقاضی می‌تواند روند ویزای خود را از طریق سایت سفارت و با استفاده از Tracking Numbr) Tracking Numbr شماره‌ای است که بعد از انگشت‌نگاری بر روی قبض دریافتی از سفارت نوشته شده است) پیگیری کند.

پیکاپ ویزای کانادا برای خانواده

یکی از مشکلاتی که هنگام پیکاپ ویزای کانادا ممکن است برای افراد به وجود آید ناهماهنگی در ویزای فرستاده‌شده است. ممکن است پیکاپ ویزا کانادا عده‌ای زودتر و برای عده‌ای دیرتر صادر شود. اما جای نگرانی نیست. علت آن است که بررسی پاسپورت‌ها به‌طور مجزا انجام می‌گیرد و گاهی تعدادی از آن‌ها زودتر بررسی‌شده و ویزای کانادا برای فرد صادر می‌شود. برای مثال در خانواده‌ای که ۳نفر عضو دارد گاهی ویزا کانادا برای ۲ نفر از آن‌ها زودتر صادر می‌شود.

در صورت مثبت بودن جواب ویزای کانادا، چه مدت برای پیکاپ پاسپورت کانادا زمان داریم؟

پس از انگشت‌نگاری، سفارت کانادا مدارک را به‌طور دقیق بررسی کرده و جواب ویزای کانادا را طی زمان اعلام شده (بازه زمانی یک هفته الی دو ماه) اطلاع می‌دهد. همانطور که می‌دانید انگشت‌نگاری در کشور ثالث انجام می‌شود، بعد از اخذ ویزای کانادا متقاضی ۳۰ روز کاری فرصت دارد پاسپورت خود را جهت ثبت مهر ویزا به سفارت کانادا تحویل دهد. به این کار اصطلاحاً پیکاپ پاسپورت گفته می‌شود. شما می توانید  پاسپورت را تحویل قصران گشت داده  تا مراحل پیکاپ پاسپورت شما را، با اولین پرواز به کشور محل انگشت‌نگاری فرستاده، تمامی مراحل مربوط به پیکاپ را انجام داده و پاسپورت مهر شده را به شما تحویل خواهد داد.

در صورت دیر آماده شدن جواب ویزای کانادا چه اقداماتی باید انجام داد؟

طبق اعلام سفارت کانادا جواب ویزا بعد از انگشت‌نگاری  کانادا  حداقل یک هفته و حداکثر دو ماه اعلام می‌شود؛ اما اگر بعد از ۲ ماه همچنان جوابی از طرف سفارت دریافت نکردید چه کاری باید انجام دهید؟ در اینصورت متقاضی بایستی با ایمیل شخصی به سفارت ایمیل زده و دلیل تأخیر در جواب ویزا را سؤال کند. سفارت نیز موظف است پاسخ ایمیل را داده و وضعیت درخواست ویزا را مشخص کند.

این روالی‌ست که باید برای اخذ ویزای کانادا طی شود. بهتر است که در مورد شرایط خودتان با کارشناسان امر ویزای کانادا مشورت کنید  و خیالتان را از بابت اخذ آن راحت کنید. به این صورت می‌توانید با قدرت و بدون اتلاف هزینه و زمان به ویزای کانادای مورد علاقه‌تان دست پیدا کنید.

۲۱۲۱

کد خبر 1445065

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پیکاپ ویزای کانادا انگشت نگاری پیکاپ پاسپورت سفارت کانادا ویزا کانادا پیکاپ ویزا اخذ ویزا یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۸۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آسان امیر عبدی در کشتی نخست

امیر عبدی نماینده کشورمان در وزن ۷۷ کیلوگرم مقابل علی محمد ال عبوداح از عراق به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نخستین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان در شهر بیشکک امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در حال برگزاری است.

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۱۳ کشتی‌گیر حضور دارند، امیر عبدی نماینده کشورمان در دور اول با علی محمد ال عبوداح از عراق سرشاخ شد و که ۹ بر صفر به پیروزی رسید. عبدی در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان میسو از سنگاپور و ساجان از هند می‌رود.

کد خبر 744720

دیگر خبرها

  • پیکاپ نظامی جدید کانادا با کمک دانشمندان ایرانی به میدان آمد (+ عکس)
  • ویزای زیارتی یا گردشگری برای کشورهای عضو شانگهای برقرار شود
  • ویزای زیارتی یا گردشگری برای کشور‌های عضو شانگهای برقرار شود
  • توزیع بیش از ۱۳۰ هزار جلد پاسپورت در هرات
  • راهنمای جامع پیگیری گذرنامه | استعلام شماره پاسپورت
  • توزیع بیش از ۳۲ هزار پاسپورت در غزنی
  • طرز تهیه شوید واویشکا با مرغ، غذای آسان و خوشمزه گیلانی
  • هفت خوان سرخابی برای قهرمانی، بازی آسان نداریم!
  • تأمین جهیزیه به ارزش ۴ میلیارد تومان برای ۲۲۰ زوج بوشهری
  • پیروزی آسان امیر عبدی در کشتی نخست