Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با افت 51هزار و 727واحدی (3.4 درصد) در ارتفاع یک میلیون و 462هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش 1.4 درصدی مواجه شد.

حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی حدود هزار و 220میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

نمادهای «خودرو»، «شپنا»، «وبملت»، «فولاد»، «وتجارت»، «فملی» و «شتران» در گروه پربیننده‌ترین‌های بورس و نماد‌های «ذوب»، «شگویا»، «دماوند» و «وپویا» در گروه پربازدیدترین فرابورس قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود سه هزار و 620میلیارد تومان رسید.

آخرین قیمت 49نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و 505نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

پربیننده ترین خروج سنگین پول در روزی که دیگر اقبالی به فرآورده‌های نفتی نبود دارا سوم آبان ماه عرضه می‌شود ​سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بورس امروز/ صف‌های فروش دوباره سنگین شدند سهامداران فملی بخوانند (۲۷مهر ماه) بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز/ افت شدید ارزش معاملات در اولین روز هفته

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو شپنا وبملت فولاد فملی شتران خودرو دماوند فولاد بورس فرابورس فملی ذوب شتران وبملت وتجارت ارزش معاملات شگویا وپویا بورس امروز وضعیت بورس امروز نمای بازار قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد حدود ۴ هزار واحدی به سطح دو میلیون و ۳۱۶ هزار واحدی رسید.

به گزارش مشرق، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه) با رشد ۳ هزار و ۹۲۱ واحدی همراه بود و به رقم دو میلیون و ۳۱۶ هزار واحد رسید.

شاخص کل هم وزن نیز با ۴۳۲۱ واحد رشد، رقم ۷۵۷ هزار و ۷۰۹ واحدی را ثبت کرد.

همچنین نمادهای بوعلی، فملی، فولاد، وغدیر، وبملت، شستا و نوری نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر را روی شاخص گذاشتند. نمادهای ذوب، کاما، فولاد، فملی، خودرو، وبملت و شپنا پر تراکنش‌های بازار بودند.

در معاملات فرابورس نیز شاخص کل با ۳۹ واحد رشد به رقم ۲۵ هزار و ۵۳۶ واحد رسید و نمادهای آریا، آریان، هرمز، ارفع، فصبا، شگویا و سپیدار پر تراکنش‌های بازار بودند.

دیگر خبرها

  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی شاخص در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی بورس در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • شاخص بورس امروز ۳ اردیبهشت/ رشد ۳۰۰۰ واحدی
  • رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۳ اردیبهشت/رشد 3 هزار واحدی
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رشد شاخص کل بورس
  • رشد ۲۹ هزار واحدی صبحگاهی بورس