Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@16:25:42 GMT

تلاش دستیاران ترامپ برای کشیدن ترمز زبانش

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۸۱۹۴

تلاش دستیاران ترامپ برای کشیدن ترمز زبانش

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، تیم مشرف بر ستاد تبلیغات انتخابات «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا سفارش کرده است که ترامپ طی مناظره تلویزیونی دوم با «جو بایدن» کاندیدای دموکرات ها، آرامش خود را حفظ کند و وسط حرف های رقیب خود نپرد.

برخی منابع در ستاد انتخاباتی ترامپ گفتند که دستیاران وی به ترامپ نصیحت کردند که با صدای آرام تری صحبت کند و شوخی بیشتری بکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم انتخاباتی ترامپ با این سفارش امیدوار هستند که ترامپ کاری کند بایدن «پیرمردی وراج» نشان داده شود.

این منابع بر این باورند که ترامپ باید« به رای دهندگان اجازه دهد به نفع او رای دهند و در جریان مناظره بایدن را نجات ندهد.»

دستیاران ترامپ انتظار دارند که رئیس جمهور در مناظره آینده به چیزی که درباره «هانتر» پسر جو بایدن منتشر شده است بپردازد.

روزنامه نیویورک پست چهارشنبه گذشته نامه های هانتر بایدن از طریق ایمیل را منتشر کرد و مشخص شد که بایدنِ پسر مظنون به سازماندهی دیدار نماینده شرکت گاز اوکراینی«پوریزما» با پدرش است آن زمان که جو بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا بوده است.

سخنگوی این شرکت در یکی از نامه ها از هانتر خواست که درباره چگونگی استفاده از نفوذش « به نیابت از شرکت» نصحیتش کند این در حالی است که ترامپ بایدن را متهم به دروغ و دست داشتن در فساد متهم کرد.

قرار است آخرین مناظره تلویزیونی میان ترامپ و بایدن قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا  روز پنجشنبه آینده در شهر«ناشفیل» در ایالت«تنسی» برگزار شود.

در این مناظره مسائلی مانند مبارزه با کرونا،اوضاع خانواده های آمریکایی، مشکلات نژادی در ایالات متحده آمریکا، مشکلات تغییرات آب و هوایی و مسائل امنیت ملی مطرح خواهد شد.

شایان ذکر است که انتخابات آمریکا در سوم نوامبر آینده برگزار می شود و طی آن رئیس جمهور و معاون وی، همه اعضای مجلس نمایندگان که تعداد آن 435 نفر است، یک سوم اعضای مجلس سنا در کنگره و 13 فرماندار ایالت ها انتخاب می شوند.

 

اخبار مرتبط گزارشی از وضعیت ترامپ و بایدن در 8 ایالت کلیدی آمریکا یک کتاب کار خود را کرد؛ ترامپ 10 درصد از بایدن عقب افتاد فاصله بایدن با ترامپ بیشتر شد حمایت برادرزاده بن لادن از ترامپ با طرح ادعایی عجیب ترامپ رسانه ها را به پرسیدن «سئوال های بچگانه»از بایدن متهم کرد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا دونالد ترامپ جو بایدن انتخابات 2020 آمریکا سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۸۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در گفتگو با مقاماتی از اروپا، اوکراین را بخشی از روسیه خواند. این مطلب توسط وال استریت ژورنال گزارش شده است.

به نوشته این نشریه، ترامپ پیش از این بار‌ها از حمایت واشنگتن از کی یف شکایت کرده بود. این روزنامه به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که او در گفتگو با مقامات اروپایی، اوکراین را "اوکراین آنها" و "بخشی از روسیه" خواند.

پیشتر روزنامه گاردین به نقل از فیونا هیل، مدیر سابق امور روسیه در شورای امنیت ملی آمریکا، نوشت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در دوران ریاست جمهوری خود نتوانست با این ایده که اوکراین یک کشور مستقل است کنار بیاید. خاطرنشان شد که رئیس جمهور سابق آمریکا به صراحت گفته است که اوکراین و کریمه باید بخشی از روسیه باشند. دونالد ترامپ همچنین اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات آتی، می‌تواند از روز بعد مذاکرات روسیه و اوکراین را آغاز کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند