Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  در حالی قرار  است بوستان زندگی دقایقی دیگر در محله دروازه غار و هرندی با حضور پیروز حناچی شهردار تهران و محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران به بهره‌‌برداری برسد که ورود به این بوستان با در دست داشتن کارت شناسایی از سوی مسئولان پارک در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخواید: حناچی: حتی یک ریال هم برای کرونا به ما کمک نشد

برهمین اساس ورود به این بوستان تنها با در دست داشتن کارت شناسایی مجاز خواهد بود و کسانی که کارت شناسایی نداشته باشند نمی‌توانند وارد این بوستان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 شهرداری تهران پیروز حناچی کارت شناسایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۸۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت هتل در بوستان‌های تهران، هنوز قطعی نیست

حسین نظری معاون امور محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص ساخت هتل در برخی از بوستان‌های جنگلی شهر تهران، اظهار کرد: من مصوبه مربوط به این مسئله را دقیقا به یاد ندارم، اما یک مصوبه‌ای از شورای اسلامی شهر تهران در این مورد داریم که کار ساخت ۵ هتل را از بعد گردشگری و از بعد پوشش حوزه بوم‌گردی در بعضی از بوستان‌ها مطالعه و ارائه شود.

نظری تأکید کرد: کار ساخت هتل در بوستان‌های جنگلی شهر تهران بیشتر در مرحله مطالعه است و اگر مطالعات کامل و در نهایت تصویب شود، با توجه به اینکه مصوبه شورای اسلامی شهر تهران را داریم قابل اجرا خواهد بود و زمان ساخت و اینکه هتل‌ها در کدام بوستان‌ها ساخته می‌شوند، هنوز قطعی نشده است.

ادامه افزایش مراکز میوه و تره‌بار در سال جاری

وی گفت: از سال ۱۳۹۹ تا پایان سال ۱۴۰۲ ما ۵۳ مرکز میوه و تره‌بار به شمار مراکز تهران اضافه کردیم و آمار این مراکز به بیش از ۲۰۰ مرکز رسید.

نظری اضافه کرد: موضوع افزایش مراکز میوه و تره‌بار کماکان ادامه دارد و اگر مناطق مختلف تهران زمین مناسب برای ایجاد بازار میوه و تره‌بار داشته باشند اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در سایر مناطق چندین مرکز جدید میوه و تره‌بار ایجاد خواهد شد و وقتی بحث تملک حل شود ما آمادگی ایجاد تره‌بار را داریم و صرفا بحث تملک مطرح است که مناطق بتوانند انجام بدهند و می‌دانید که موضوع زمین در شهر تهران بحث خودش را دارد.

نظری در ادامه یادآور شد: تفاوت قیمت و کیفیت میوه‌های مراکز میوه و تره‌بار روی چند میوه که از طرف مردم پر مصرف و اساسی مثل سیب، پرتقال، سیب زمینی، پیاز، گوجه، خیار و ... است مطرح بوده و قیمت این کالاها از بازار پایین‌تر عرضه می‌شود.

عملکرد متفاوت برخی مدیران مراکز میوه و تره‌بار

وی همچنین تأکید کرد: اگر مردم شکایتی از بازارهای میوه و تره‌بار دارند، با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند و یا به طور مکتوب برای من بنویسند و به من بدهند و بنده هم رسیدگی می‌کنم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تهران اضافه کرد: برخی از بازارهای ما خیلی نمره خوبی در کیفیت و قیمت ميوه‌ها در مقایسه با سایر مراکز دارند و این بخاطر این است که ممکن است مدیران ما و نحوه عملکرد آن‌ها هم متفاوت باشد و این هم باید مدنظر باشد.

نظری همچنین تصریح کرد: فراموش نکنید که ما چون میوه‌های مراکز میوه و تره‌بار شهرداری را به طور مستقیم از خود کشاورزها خریداری می‌کنیم، از هیچ مواد نگهدارنده یا واکسی برای میوه‌ها که بعضی وقتها انجام می‌شود استفاده نمی‌کنیم و ما اصلا این قبیل میوه‌ها را عرضه‌ نمی‌کنیم و خود این موضوعات روی کیفیت میوه‌های ما اثر می‌گذارند.

وی یادآور شد: قبلا برنامه‌ای برای افزایش شمار مراکز میوه و تره‌بار انجام شد و چون تملک زمین مو د نیاز رخ نداده بود، نتوانستیم طبق آن برنامه پیش برویم و در حال حاضر برنامه جدید ما اعلام شده است و مناطقی که به ترتیب دارند مشکل تملک زمین را حل می‌کنند، با شناسایی دوستان ما در تره‌بار باید دید که چند تا از زمین‌ها صد در صد تملک شده و پس از بررسی عدد و رقم نهایی را اعلام کنیم.

افزایش سرانه فضای سبز مناطق کم برخوردار در سال جاری

وی اضافه کرد: در سال جاری یک تعداد بوستان مادر و کودک جدید در تهران ایجاد می‌شوند و بحث تملک باغات را مناطقی که فضای سبز کم برخورداری دارند و سطح سرانه فضای سبز پایین‌تر بوده و محرومیت سرانه داریم، امسال انجام خواهد شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران تصریح کرد: آنچه که بیشتر می‌شود در خصوص افزایش سرانه فضای سبز تهران به آن اشاره کرد این است که در بحث کمربند سبز شهر تهران ما ان شاالله بیش از سال قبل که ۲۰۰۰ هکتار به این سرانه اضافه شد، را به مجموع کمربند سبز تهران اضافه خواهیم کرد که از ۵۰۰۰۰ هکتاری که در برنامه چهارم داشتیم عبور خواهیم کرد.

نظری تأکید کرد: با توجه به اینکه مسئله حفظ فضای سبز در کاهش آلودگی هوای پایتخت اهمیت بسیار زیادی دارد، در موضوع آبیاری این فضاها هم از آبیاری مکانیزه و زیر سطحی و سایر روشهای به صرفه و مدرن استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • اگر کسی خود را مامور معرفی کرد چه کنیم؟
  • افتتاح سد و نیروگاه اومااویا در سریلانکا توسط شرکت ایرانی
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه
  • ساخت هتل در بوستان‌های تهران، هنوز قطعی نیست
  • آغاز توزیع کارت ورود به جلسه کنکور از فردا
  • بهترین مسیرهای پیاده‌روی تهران کدام‌اند؟