Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خلیلی، روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: افتتاح ۹ پروژه عمرانی ورزشی شامل ۲ استخر سرپوشیده در شهرهای هیدج و صائین قلعه، زمین چمن مصنوعی روستای شویر خرمدره، سکوی تماشاچی سلطانیه، خانه جوانان استان، سالن شمشیر بازی بعثت زنجان، سالن تیراندازی بعثت زنجان، سالن چند منظوره ورزشی سلطانیه (خیر ساز)، باشگاه سوارکاری کالسکه طلایی و تجهیز و افتتاح ۶ خانه روستایی از جمله این برنامه ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با افتتاح این طرح های ورزشی که روز پنجشنبه /یک آبان ماه/ به دست وزیر ورزش و جوانان انجام خواهد شد در مجموع قریب ۱۸ هزار مترمربع به سرانه فضای ورزش استان اضافه خواهد شد، اظهار داشت: برای اجرای این تعداد طرح عمرانی ورزشی زنجان، حدود ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه صرف شده است.

خلیلی با اشاره به اینکه تا پایان سال چند پروژه عمرانی ورزشی ازجمله فار نخست ورزشگاه ۱۵ هزار نفری نیز افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت، افزود: برای تکمیل فاز نخست این ورزشگاه مبلغ ۲۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است که از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی هزینه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان که از طرح‌های مهر ماندگار زنجان است به علت عدم تخصیص اعتبار کافی و به موقع، هنوز به مرحله بهره برداری نرسیده است. عملیات اجرایی این ورزشگاه از سال ۸۴ آغاز شد و قرار بود در مدت چهار سال به پایان برسد اما به دلیل کمبود اعتبار تا به امروز این امر محقق نشده است و طرح مطالعاتی آن در سال ۸۳ انجام گرفت و مردم زنجان به ویژه ورزش دوستان سالهاست در انتظار افتتاح و بهره برداری از این پروژه بزرگ ورزشی هستند.     

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به آسیب های ناشی از شیوع بیماری ویروس کرونا در حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: بیماری ویروس کرونا در حوزه ورزش، بیشترین آسیب و خسارت را به باشگاه های ورزشی زده است و باشگاهداران از بابت تعطیلی باشگاه های خود متحمل ضرر و زیان بسیار شده اند.

خلیلی با بیان اینکه کرونا در بخش ورزش قهرمانی و همگانی، تاثیر منفی گذاشته است، افزود: صاحبان ۲۱ باشگاه از ۳۶۱ باشگاه ورزشی زنجان به خاطر آسیب های ناشی از ویروس کرونا، نسبت به جمع‌آوری تجهیزات اقدام کرده و درب باشگاه های خود را بستند و در حال حاضر نیز بسیاری از این باشگاهداران به لحاظ کسب درآمد و پرداخت اجاره بها در مضیقه هستند.

وی با اشاره به اینکه قریب ۹۰ درصد باشگاهداران استان در این روزهای کرونایی، موفق به دریافت تسهیلات بانکی شده اند، تصریح کرد: ارایه تسهیلات بانکی نیز کفاف هزینه های باشگاهداری و زندگی باشگاهداران را نمی کند که لازم است مورد حمایت و توجه جدی مسوؤلان ذیربط قرار گیرند تا بیشتر از این متضرر نشوند.

خلیلی با اشاره به شرایط خاص کرونایی موجود و محدودیت های ناشی از آن اظهار داشت: کلیه برنامه هایی که برای هفته تربیت بدنی تدوین شده یا به صورت مجازی است و یا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با تعداد محدود از شرکت کنندگان برگزار خواهد شد، افزود: تا به امروز هیچ یک از قهرمانان صاحب نام این استان مبتلا به ویروس کرونا نشده اند که این خبری بسیار خوشایند و مسرت بخش است.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان هفته تربیت بدنی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان هفته تربیت بدنی زنجان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان هفته تربیت بدنی زنجان اخبار کنکور ورزش و جوانان ویروس کرونا خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۸۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان اعلام کرد: ورزشگاه ۱۵هزار نفری خرم‌آباد در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به این استان افتتاح می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، وحید والی‌زاده مرادی، ظهر امروز، در جلسه پیگیری مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به لرستان، گفت: تکمیل چمن و سکوی ورزشگاه 15هزار نفری خرم‌آباد باقی مانده‌است که تا پایان خردادماه به اتمام می‌رسد.

او با بیان اینکه در سفر نخست رئیس‌جمهور به لرستان 15 پروژه در قالب 10 مصوبه در حوزه ورزش و جوانان داشتیم، اضافه کرد: کارفرمای 11 پروژه ورزش و جوانان است که 10 مورد از این پروژه‌ها آمادۀ بهره‌برداری است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان عنوان کرد: کارفرمای دو پروژه سازمان راه‌‌وشهرسازی و وزارت ورزش است که در وضعیت خوبی نیست.

او بیان کرد: دیگر پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور تکمیل نشده‌است و نیازمند پیگیری و تأمین اعتبار هستند.

هیچ شهری از لرستان آب شرب پایدار ندارد

یاسر اکبریان، مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب لرستان، نیز در این جلسه گفت: سفر رئیس‌جمهور به این استان هشت پروژه شامل 6 پروژه فاضلابی و 2 پروژه آبی داشت.

او با بیان اینکه تصفیه‌خانه فاضلاب خرم‌آباد 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اضافه کرد: تصفیه‌خانه‌های بروجرد 85 درصد، دورود 44 درصد، کوهدشت 67 درصد و پلدختر 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیرعامل آب‌وفاضلاب لرستان با تأکید به اینکه هیچ شهری از این استان آب شرب پایدار ندارد، اشاره کرد: هیچ‌گونه اعتباری برای برخی روستاهای پروژه طرح انتقال آب قم‌رود اختصاص داده نشده‌است.

اکبریان خاطرنشان کرد: آب‌رسانی شهر شاپورآباد الیگودرز به بهره‌برداری رسیده‌است و آب‌رسانی به شهر خرم‌آباد نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است