Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:29:10 GMT

۹۶ کلاس درس در شمال شهر بیرجند در دست ساخت است

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۸۵۰۲

۹۶ کلاس درس در شمال شهر بیرجند در دست ساخت است

محمود چاوشان روز دوشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی مدرسه ۶ کلاسه مهرشهر بیرجند که با حضور معاونان استانداری خراسان جنوبی و جمعی از مسوولان برگزار شد افزود: حاشیه شهر بیرجند نیازمند ساخت ۱۰ مدرسه با ۶۳ کلاس درس است.

وی با بیان اینکه مساکن مهر بیرجند نیازمند ۱۲۵ کلاس درس است اظهار داشت: امید است با بهره‌برداری و افتتاح مدرسه ۶ کلاسه مهرشهر کمبود فضای آموزشی در این منطقه به حداقل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: این مدرسه ۶ کلاسه در زمینی به مساحت سه هزار و ۱۷۱ متر مربع با مشارکت خیر احداث می‌شود.

وی ادامه داد: زیربنای در نظر گرفته شده برای این مدرسه ۴۹۰ متر مربع است و تمامی فضاهای مورد نیاز دانش‌آموزان و معلمان از جمله فضای اداری، نمازخانه، آبدارخانه، سرویس بهداشتی و سایر را تأمین می‌کند.

چاوشان با بیان اینکه ۸۰۰ میلیون تومان توسط یک فرد خیر برای این پروژه هزینه خواهد شد عنوان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه ۶ هزار نفر از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

وی گفت: تفاهم‌نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه تکتم در مهرشهر بیرجند اردیبهشت امسال بین اداره کل نوسازی مدارس و خیر مدرسه‌ساز پروژه منعقد شد و تاکنون بخشی از تعهد خیر واریز شده است.

براساس نیازهای احصا شده مرکز استان خراسان جنوبی به ۴۰۸ کلاس درس نیاز داشت که تاکنون ۸۷ کلاس درس ساخته و تحویل شده و ۱۳۷ کلاس درس نیمه تمام است، ۱۸۴ کلاس درس دیگر نیز باید احداث شود.

امروز با حضور معاونان استانداری خراسان جنوبی و جمعی از مسوولان عملیات اجرایی پارک خطی مهرشهر، مدرسه ۶ کلاسه و مجموعه ورزشی مهر علوی در منطقه مهرشهر بیرجند آغاز شد.

برچسب‌ها بیرجند مدارس خراسان جنوبی خیران مدرسه ساز پروندهٔ خبری خدمات ماندگار و گام های توسعه در خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرجند مدارس خراسان جنوبی خیران مدرسه ساز بیرجند مدارس خراسان جنوبی خیران مدرسه ساز اخبار کنکور مدرسه ۶ کلاسه خراسان جنوبی کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۸۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیین خشت گذاری دبستان شرف‌الدین فیروزآباد با حضور معاون اقتصادی استاندار، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس، امام جمعه و فرماندار شهرستان اشکذر و دیگر مدیران شهرستان برگزار شد.


شایان به ذکر است، این قطعه زمین نزدیک به سه هزار متر مربع است و قرار است، یک مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه در این مکان ساخته شود.


مقرر شد در سال تحصیلی آینده این مدرسه تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر