Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساور برگزیدگان سوگواره منطقه ای شعر عاشورایی«نشان عاشقی» را اعلام کرد.

«محمدباقر ساور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: سوگواره منطقه ای شعر عاشورایی«نشان عاشقی» به همت موسسه فرهنگی میرداماد و حوزه هنری گلستان برگزار شد.

 

مسئول روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری میرداماد گرگان با بیان اینکه این سوگواره با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد، افزود: 200 اثر از استان های شمالی گلستان، مازندران، خراسان شمالی و سمنان به دبیرخانه این سوگواره منطقه ای ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهارداشت: بر اساس رای هیئت داوران، شعبانعلی یازرلو از شهرستان رامیان استان گلستان، مریم محمدیان از شهرستان گرگان استان گلستان، مصطفی توفیقی از شهرستان بجنورد استان خراسان شمالی، مهدی چناری شهرستان بجنورد استان خراسان شمالی، حمید حمزه نژاد از شهرستان بابل استان مازندران، محمد پورمرادی از شهرستان چالوس استان مازندران برگزیده این سوگواره معرفی شدند.

 

ساور خاطرنشان کرد: برنامه «دلارام» رادیو گلستان در ایام رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) به مدت سه شب با برندگان ارتباط رادیویی برقرار کرده و شاعران به معرفی آثار و قرائت اشعار خود پرداختند.

 

وی گفت: کتابی از آثار رسیده منتشر خواهد شد و در اختیار علاقه مندان به شعر و ادب و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت قرار می گیرد.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۸۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمائی مردم گرگان در حمایت از غزه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، امروز در گرگان مردم پس از اقامه نماز، از مصلای وحدت تاچهارراه شهدا برای اعلام حمایت از مظلومان غزه و فلسطین راهپیمایی کردند.

شرکت کنندگان، بار دیگر ضمن اعلام حمایت از آرمان بزرگ آزادی مسجد الاقصی و قدس، فریاد مرگ بر اسرائیل سردادند.

راهپیمایی امروز در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین علاوه بر گرگان، در دیگر شهر‌های گلستان نیز برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راهپیمائی مردم گرگان در حمایت از غزه + فیلم
  • راهپیمائی مردم گرگان در حمایت از غزه
  • حمایت از مردم غزه و فلسطین؛ امروز در گرگان
  • ۶ مدال بانوان مازندرانی در مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • کوراش کاران نهاوندی راهی مسابقات آسیایی و جهانی شدند 
  • دختران خراسان شمالی فاتح مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • دختران خراسان شمالی فاتح مسابقات کوراش قهرمانی کشور شدند