Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@02:24:53 GMT

افتتاح ورودی ایستگاه متروی نواب در خط هفت مترو

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۸۷۵۲

افتتاح ورودی ایستگاه متروی نواب در خط هفت مترو

مدیرعامل متروی تهران از افتتاح ورودی مستقل ایستگاه متروی نواب در خط هفت خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی امام ظهر امروز در حاشیه افتتاح ورودی ایستگاه شهید نواب صفوی در خط هفت مترو تهران با  بیان اینکه به لطف خدا امروز توانستیم ورودی مستقل ایستگاه متروی نواب را افتتاح کنیم، افزود: ایستگاه مترو نواب یک ایستگاه تقاطعی میان خط دو و هفت مترو است که در خرداد ماه سال ۹۷،این ایستگاه با ورودی از خط دو مترو به بهره برداری رسید اما امروز ورودی مستقل این ایستگاه از خط هفت افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همچنین تجهیزات این ایستگاه همچون سیستم اطفای حریق، ده دستگاه پله برقی و سالن فروش بلیت مستقل افتتاح شده است، افزود: مساحت این ایستگاه ۱۴ هزار متر مربع است که ۱۵۹ میلیارد تومان برای ساخت آن هزینه شده است.

امام با بیان اینکه این ایستگاه یکی از عمیق ترین ایستگاه های خط هفت است که  ۴۸ متر زیر زمین و زیر خط دو مترو ایجاد شده است، گفت: این ایستگاه در مجاورت خیابانهای  آذربایجان، بزرگراه نواب و خیابان جیحون و رودکی است که میتواند شرایط مناسب تری برای شهروندان فراهم کند هر چند که در مطالعات  این ایستگاه به مسافرپذیری ۵۰ هزار نفری توجه شده اما این مهم به مرور زمان محقق می شود.

وی افزود: خوشبختانه امروز از تولیدات داخلی مترو نیز  در این ایستگاه استفاده شده است بگونه ای که فن های هواساز در ایستگاه و تونل و همچنین گیت های بلیت از تولیدات داخلی مهندسان ایرانی هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مترو ایستگاه مترو خط هفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۸۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حضور در محفل امام حسنی‌ها،چگونه به ورزشگاه آزادی برویم؟

همانطور که انتظار می‌رود برای رفتن به ورزشگاه آزادی سرویس‌های حمل‌ونقل عمومی در دسترس هستند، بدیهی‌ست که در صورت تمایل با ماشین شخصی هم می‌توانید به استادیوم آزادی بروید.

به گزارش مشرق، همزمان با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع)، بزرگترین اجتماع قرآنی در استادیوم آزادی با عنوان «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» برگزار خواهد شد. اجتماع بزرگ محفل امام حسنی‌ها فردا سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷ با حضور پرشور خانواده‌ها در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

همانطور که انتظار می‌رود برای رفتن به ورزشگاه آزادی سرویس‌های حمل‌ونقل عمومی در دسترس هستند. بدیهی‌ست که در صورت تمایل با ماشین شخصی هم می‌توانید به استادیوم آزادی بروید.

استادیوم آزادی با ماشین شخصی

از جایی که هستید خود را به اتوبان تهران کرج برسانید. از آنجا بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری بروید و مسیر خود را در بلوار استادیوم آزادی پیش ببرید.

چطور با اتوبوس به ورزشگاه آزادی برویم؟

برای رفتن به ورزشگاه آزادی می‌توانید از سرویس‌های حمل و نقل عمومی استفاده کنید. اگر می‌خواهید با اتوبوس به محفل قرآنی امام حسنی‌ها بروید باید قدری هم پیاده روی کنید. در فاصله‌ای نه چندان نزدیک از درب غربی ورزشگاه یک ایستگاه اتوبوس وجود دارد. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس مترو استادیوم است که دسترسی به این مکان را آسان‌تر می‌کند. ایستگاه اتوبوس پارک مریم، ایستگاه اتوبوس هلیکوپتر سازی و ایستگاه اتوبوس صنایع هوایی از دیگر ایستگاه‌های نزدیک به ورزشگاه آزادی هستند.

چطور با مترو به ورزشگاه آزادی برویم؟

اگر می‌خواهید با مترو به محفل قرآنی امام حسنی‌ها بروید می‌توانید از خط ۵ مترو استفاده کنید. ایستگاه ورزشگاه آزادی بین دو ایستگاه ارم سبز و چیتگر قرار دارد. این ایستگاه در ضلع جنوبی ورزشگاه آزادی واقع شده و تقریباً ۹۰۰ متر با آن فاصله دارد. ایستگاه اتوبوس مترو ورزشگاه آزادی و پایانه تاکسی استادیوم آزادی در مجاورت مترو استادیوم آزادی قرار دارند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • لحظه هولناک ورود اتوبوس به ایستگاه مترو (فیلم)
  • برنامه‌های متروی تهران در شب‌های قدر اعلام شد
  • لحظه ورود اتوبوس به ایستگاه مترو! + فیلم
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های صنعت نفت در مترو
  • افزایش ساعت فعالیت متروی تهران در شب‌های قدر
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی در ۹ ایستگاه مترو اصفهان
  • برای حضور در محفل امام حسنی‌ها،چگونه به ورزشگاه آزادی برویم؟
  • اقدامات توسعه‌ ای متروی تهران برای۱۴۰۳
  • ۹ ایستگاه‌ مترو اصفهان نمایشگاه صنایع دستی می‌شود
  • توسعه شرقی خط ۴ مترو؛ نیازی که فراموش شده است