Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@23:29:21 GMT

لغو جشنواره انار در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۸۷۸۰

لغو جشنواره انار در چهارمحال و بختیاری

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عطاءالله ابراهیمی رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: به دستور ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا استان، جشنواره انار دانه‌های یاقوت دورک اناری لغو شد.

او پیش بینی کرد: در سال زراعی جاری حدود دو هزار تن محصول انار برداشت شود.

بیشتر بخوانید

چهارمین جشنواره انار در چهارمحال و بختیاری

ابراهیمی افزود: حدود ۳۰ درصد محصول انار به رب تبدیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روستای دورک اناری در فاصله ۱۵۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری در ارتفاعات منطقه هلن قرار دارد.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لغو جشنواره جهاد کشاورزی ویروس کرونا چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۸۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم جدی در جهت اعتلای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری شکل گیرد

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد در نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: علاوه‌بر اعتبارات استانی از سهم مسئولیت‌های اجتماعی به فرهنگ استان اعتباری اختصاص داده شود و در اختیار متولیان قرار گیرد. 

وی افزود: شایسته است که عزم جدی در جهت اعتلای فرهنگ عمومی استان و کشور شکل گیرد که نیاز به دغدغه‌مندی، هم‌اندیشی و پیگیری طرح‌ها و اجرایی کردن آن است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اگر چه وضعیت فرهنگی ایران و کشور با شرایط ایده‌آل فاصله دارد، اما نباید ناامید باشیم و با تمامی توان در این راستا تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید

هفتمین نکوداشت روز شهرکرد با اجرای ۵۰ عنوان برنامه

نکونام اضافه کرد: پارسال تعدادی از مصوبات شورای فرهنگ عمومی عملیاتی شد که جای قدردانی دارد و بخش‌هایی هم عملیاتی نشد که می‌طلبد امسال با جدیت و حساسیت بیشتر پیگیری و اجرا شود و امسال به فضل الهی مصمم شویم که مصوبات را در میدان عملیاتی کنیم تا آثار مطلوب آن متوجه جامعه شود.

وی از حضور گسترده و پرشور مردم در تشییع پیکر فرمانده و جانباز سال‌های دفاع مقدس جمعلی کیانی قدردانی کرد و گفت: این رزمنده ولایت‌مدار و مخلص انسانی بود که همه هم و غمش دین و ارزش‌های ایمانی بود و تلاش خود را برای پیشبرد ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به کار گرفت که جای خالی این مجاهد در راه خدا احساس می‌شود.

نکونام بر تداوم برنامه‌های فرهنگی موثر در استان از جمله نشست‌های تبیینی قرآن کریم تاکید کرد و گفت: مشارکت بیش از چهار هزار نفر از خانواده‌ها و برگزاری دو هزار جلسه قرآنی در ماه مبارک رمضان اقدام شایسته‌ای بود که انتظار می‌رود چنین برنامه‌هایی در طول ایام سال تداوم داشته باشد.

امام جمعه شهرکرد اظهار کرد: امسال اجرای برنامه‌های تبیینی قرآن کریم در استان محسوس بود و اجرای برنامه نهج‌البلاغه‌خوانی به نحو خوبی در استان اجرا شد، نهج‌البلاغه کتاب زندگی است.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی روز شهرکرد گفت: برنامه‌ها به نحوی اجرا شود که همه قومیت‌ها و اقوام استان را پوشش دهد چراکه شهرکرد مرکز استان و نماینده همه اقوام است.

نکونام با تاکید بر اجرای برنامه‌های فرهنگی موثر در خنثی‌سازی جنگ نرم دشمن، اضافه کرد: در جنگ نرم باید مراقب بیشتری صورت گیرد چراکه دشمن در حوزه فرهنگی متمرکز شده است و تلاش دارد کشور را از درون تهی و فرهنگ ایرانی اسلامی را از مردم ایران بگیرد و بمباران رسانه‌ای علیه کشور راه انداخته‌اند که نباید در قبال آن بی‌تفاوت باشیم.

وی افزود: در مواجهه با جنگ نرم دشمن دستگاه‌های مربوط با یکدیگر هم‌افزایی کرده و به وظایف خود در این خصوص عمل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • عزم جدی در جهت اعتلای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری شکل گیرد
  • پیش‌بینی تداوم بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • بامداد امروز بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد
  • چهارمحال و بختیاری باید استان گردشگری و نه صنعتی باشد
  • ثبت ۱۹۳ مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن
  • فردا؛ تشییع و خاکسپاری رزمنده چهارمحال و بختیاری
  • لردگان گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود