Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا (ع) صبح امروز (دوشنبه ۲۸ مهرماه) به طور همزمان به صورت ویدیو کنفرانس در ستاد کل نیرو‌های مسلح، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع برگزار شد.

در راستای ارزیابی نحوه خدمت رسانی و بهره‌مندی هرچه بیشتر از توانمندی و ظرفیت‌های کامل نیرو‌های مسلح در کمک به درمان بیماران مبتلا به کرونا و تحقق فرمان فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا (ع) به ریاست سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که با حضور تمامی فرماندهان و مسئولان قرارگاه‌های نیرو‌های مسلح به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، روسای کمیته‌های تخصصی و قرارگاه‌های تابعه در ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع گزارشی از روند فعالیت‌ها و مشارکت فراگیر نیرو‌های مسلح در کمک به درمان بیماران کرونا ارائه کردند.

در این جلسه سرلشکر باقری ضمن تشکر و قدردانی از خدمات و فعالیت‌های انجام شده نیرو‌ها و سازمان‌های نیرو‌های مسلح در لبیک به فرمان فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر مشارکت و همکاری حداکثری و استفاده از تمامی ظرفیت‌های نیرو‌های مسلح در کنترل، نظارت، پیشگیری، درمان و کمک به بیماران کرونایی بر در اختیار گذاشتن بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و امکانات نیرو‌های مسلح در سراسر کشور به ستاد ملی مقابله با کرونا تأکید کرد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح همچنین اتخاذ تدابیر و سیاست‌های پیشگیرانه موثر و تداوم آن تا حصول نتیجه مطمئن و تقلیل میزان فراگیری این بیماری و لزوم استمرار آگاه سازی و آموزش همگانی مردم در نحوه مراقبت و مقابله با بیماری کرونا را مورد تاکید قرار داد.

در این جلسه، علیرضا رئیسی معاون وزیر بهداشت و درمان و قانعی رئیس کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا با قدردانی از فرماندهان نیرو‌های مسلح و کادر درمانی سازمان‌های تابعه در همکاری با ستاد ملی کرونا، آخرین وضعیت فراگیری این بیماری در سطح کشور و اقدامات و فعالیت‌های پیشگیرانه و روند درمان مبتلایان و میزان اثربخشی تدابیر و سیاست‌های اتخاذ شده را تشریح کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش ستاد کل نیروهای مسلح کرونا ویروس نیرو های مسلح ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه امکانات پزشکی در استان ایلام استمرار داشته باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اله‌نور کریمی‌تبار در دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام با تبریک فرارسیدن هفته سلامت و تقدیر از زحمات و تلاش‌های پرسنل دانشگاه در ایام نوروز، اظهار داشت: در سال اخیر اتفاقات خوبی در حوزه بهداشت و درمان استان از جمله راه‌اندازی اولین مرکز تخصصی جراحی اطفال استان، اختصاص اولین دستگاه رادیوتراپی درمان سرطان، تحویل یکدستگاه سی تی آنژیو به بیمارستان شهید مصطفی خمینی، راه‌اندازی دستگاه آندوسکوپی کودکان در بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام و ورود اولین دستگاه اسکن هسته‌ای به استان ایلام و … صورت پذیرفت و امیدواریم با ادامه این روند رضایت مردم بیش از پیش حاصل آید.

وی با اشاره به حضور موسسه خیریه محکم در استان ایلام، تصریح کرد: حضور این موسسه در استان و انجام بیش از ۱۳۰۰ عمل جراحی رایگان نشان از ذات مومنانه و انسان دوستانه این موسسه دارد که به درمان بیماری‌ها و ناهنجاری‌های مادرزادی می‌پردازد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به فعالیت‌های پرسنل دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ایام اربعین حسینی، گفت: همه ساله شاهد حضور خیل عظیم زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) در استان ایلام هستیم و کادر سلامت استان به خوبی خدمات درمانی و بهداشتی را به مردم و مراجعین ارائه می‌دهند که اجر اخروی دارد.

کد خبر 6086579

دیگر خبرها

  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته‌اند
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر 
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • حضور نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • توسعه امکانات پزشکی در استان ایلام استمرار داشته باشد
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح