Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: امسال هنرجویان استان کرمان، ۱۳ رتبه تک رقمی در کنکور فنی و حرفه‌ای و کاردانش را کسب کردند.

 او افزود: هنرجویان علی درینی، در رشته حمل و نقل جاده‌ای از هنرستان شهید بهشتی شهرستان جیرفت، فاطمه خیاط زاده ماهانی در رشته طراحی و دوخت از هنرستان حضرت معصومه (س) منطقه ماهان، الهه علی بیگی در رشته تربیت کودک از هنرستان حضرت زینب (س) از شهرستان سیرجان، آنا عرب پور و پرنیا ابراهیمی شاه آبادی در رشته پویا نمایی از هنرستان محمد بن زکریای رازی ناحیه یک کرمان و مهدی پورباشورزاده در رشته معدن از هنرستان شهید شیرودی ناحیه یک کرمان موفق به کسب رتبه یک منطقه ۲ یا سه کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: همچنین محمدطا‌ها سعید در رشته معدن از هنرستان شهید شیرودی ناحیه یک کرمان حائز رتبه دوم، امیرعباس ساسانی در رشته حمل و نقل جاده‌ای از هنرستان شهید بهشتی شهرستان جیرفت حائز رتبه سوم و مازیار رهبر در رشته معدن از هنرستان شهید شیرودی ناحیه یک کرمان حائز رتبه سوم در منطقه ۲ و سه کشور شدند.

اسکندری نسب تصریح کرد: علی فرحبخش موفق به کسب رتبه چهار کشوری در رشته صنایع چوب از هنرستان شهید شیرودی ناحیه یک کرمان، محمد فاتحی موفق به کسب رتبه ۶ کشوری در رشته مکانیک خودرو از هنرستان شهید صالحی شهرستان شهربابک، علیرضا محمد رفیع موفق به کسب رتبه ۶ کشوری رشته صنایع چوب از هنرستان شهید شیرودی ناحیه یک و احمد قربانیان هم موفق به کسب رتبه هشت کشوری رشته مکانیک خودرو از هنرستان شیخ احمد نجفی شهرستان شهربابک در منطقه  دو و سه شدند.

او این موفقیت را به هنرجویان، هنرآموزان و جامعه دانش آموزی و فرهنگیان و همچنین مردم استان کرمان تبریک گفت.

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنکور سراسری فنی حرفه ای موفق به کسب رتبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۹۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت شرکت در المپیاد فرش دستباف گلستان تا ۱۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیر کل صنعت، معدن وتجارت گلستان گفت: دانش آموزان پایه‌های یازدهم و دوازدهم هنرستان‌های کار و دانش و فنی حرفه‌ای رشته فرش و نیز دانشجویان رشته‌های فرش دستباف می‌توانند تا با مراجعه به اداره کل و یا تماس با ۰۹۱۱۲۷۰۵۲۴۷ برای شرکت در این المپیاد آمادگی خود را اعلام کنند.

درویشعلی حسن زاده گفت: مرحله استانی المپیاد دانش آموزی و دانشجویی فرش دستباف کشور ۱۷ اردیبهشت در چهار گرایش بافت، طراحی، مرمت و رنگرزی در گنبدکاووس برگزار می‌شود.

وی افزود: ایجاد انگیزه، افزایش مهارت‌ها، شناسایی هنرجویان مستعد و ارزیابی توان علمی و عملی هنرجویان از جمله اهداف برگزاری این المپیاد است.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاهی از دست سازه‌های دانش آموزان آباده ای
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی
  • مهلت شرکت در المپیاد فرش دستباف گلستان تا ۱۵ اردیبهشت
  • عکس| تولد بازیگر شهید شیرودی در اکران مردمی و هدیه جالب طرفدارانش
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه
  • ما نخبه نیستیم، عدالت آموزشی در اغماست! / سهم ثروت برای قبولی در رشته‌های پرطرفدار چقدر است؟ +فیلم
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • برگزاری کنکور سراسری ۷ و ۸ اردیبهشت ماه
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها