Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ جهانبخش از ادامه رزمایش کمک های مومنانه خبرداد و گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی بیش از پنج هزار بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

سرهنگ پاسدار«احسان جهانبخش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی بالغ بر پنج هزار لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان افزود: همچنین طی هفته های اخیر طرح توزیع غذای گرم و بسته های کم معیشتی در استان اجرایی شده است.

 

وی با بیان اینکه همه این لوازم‌التحریر ایرانی هستند، گفت: با این اقدام از طرفی به اقتصاد کشور و از طرفی به خانواده‌ها کمک می‌شود.

 

سرهنگ جهانبخش افزود: طی هفته های اخیر و به مناسبت دهه آخر ماه محرم بالغ بر 180 هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان استان توزیع شده است.

 

وی بیان کرد: تهیه و توزیع بسته های معیشتی یکی از اقداماتی بود که در زمینه کمک به اقشار آسیب پذیر در دستور کار قرار گرفته است و همچنان تداوم دارد.



سرهنگ جهانبخش بیان کرد: ️در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری رزمایش کمک مومنانه برای خدمت به مردم و کمک به نیازمندان ادامه دارد.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان افزود: از ابتدای شیوع کرونا رزمایش کمک مومنانه در چند بخش انجام شده و بسته های معیشتی در بین خانوارهای آسیب دیده از کرونا در استان توزیع شده است و نواحی و پایگاه‌های بسیج تلاش می  که بخشی از آلام و گرفتاری‌های مردم را کم کنند.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه بسته های معیشتی توزیع لوازم التحریر لوازم التحریر توزیع شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۹۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف توزیع غیر مجاز یک هزار تن گندم یارانه‌ای در خوی

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از دستگیری عاملان توزیع غیرمجاز یک هزار تن گندم یارانه‌ای در شهرستان خوی، خبر داد  و در تشریح  این خبر گفت: برابر اخبار دریافتی مبنی بر اینکه تعدادی افراد سود جو و فرصت طلب؛ گندم یارانه‌ای را در بازار آزاد به فروش می‌رسانند رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق ارز و کالا قرار گرفت. 

سردار رحیم جهانبخش افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد صاحب کارخانه با مشارکت تعدادی افراد سود جو یک هزار تن گندم یارانه‌ای به ارزش ۱۲۷ میلیارد ریال را در بازار آزاد به فروش رسانده است.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در این راستا ۲ دستگاه کامیون توقیف و ۶ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار جهانبخش ضمن تاکید بر برخورد جدی با مخلان اقتصادی از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی نمایند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت هرگونه نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه
  • کشف توزیع غیر مجاز یک هزار تن گندم یارانه‌ای در خوی
  • واکنش عموپورنگ به توزیع مجدد شیر رایگان در مدارس + فیلم