Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@16:28:57 GMT

بیش از صد راس دام قاچاق در مرزهای استان ایلام کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۹۵۴۴

بیش از صد راس دام قاچاق در مرزهای استان ایلام کشف شد

فرمانده مرزبانی استان ایلام از کشف ۱۱۱ راس دام قاچاق در مرزهای استان ایلام خبر داد و گفت: در این ارتباط دو قاچاقچی دستگیر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، سردار "کیاست سپهری"، فرمانده مرزبانی استان ایلام ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مرزبانان دهلرانی در راستای مبارزه با قاچاق و تشدید برخورد با قاچاقچیان در نقطه صفر مرزی موفق به مهار ۱۱۱ راس احشام قاچاق، یک راس الاغ، یک دستگاه موتور سیکلت فاقد مدارک و دستگیری دو نفر قاچاقچی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: مرزبانان دهلرانی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق احشام، تشدید اقدامات کنترلی و اجرای کمین هدفمند در حوزه پاسگاه مرزی قافله جا و در نقطه صفر مرزی موفق شدند قاچاقچیان را از هدف شوم خود بازدارند.

وی افزود: در اجرای این عملیات موفق مرزبانان توانستند، دو نفر قاچاقچی با هویت معلوم، ۱۱۱ راس احشام قاچاق و یک دستگاه موتورسیکلت ۱۲۵ فاقد پلاک و مدارک را قبل خروج از خط مرز به طرف خاک عراق را با رعایت ملاحظات حفاظتی مهار و متهمین به همراه احشام و اقلام مشکوفه تحویل مقامات قضائی دهند.

سپهری بیان کرد: همچنین روز گذشته نیز مرزبانان تلاشگر هنگ مرزی دهلران در حوزه گروهان مرزی عین خوش با انجام اقدامات تخصصی مسیر تردد قاچاقچیان را شناسایی طی عملیاتی منسجم موفق شدند از خروج ۷۵ راس احشام قاچاق به آن سوی کشور جلوگیری و قاچاقچیان را در رسیدن به هدف شوم خود ناکام بگذارند.

 

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد

سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهار کرد: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و روانگردان در تهران، ماموران عملیات ویژه این پلیس با انجام اقدامات پلیسی گسترده دریافتند، یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر که از محکومان تحت تعقیب است به بهانه کرونا از زندان مرخصی و دیگر به زندان مراجعه نکرده است و با تشکیل یک باند اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر در جنوب پایتخت می‌کند.

به گزارش تسنیم، وی افزود: از همین رو با گسترش چتر اطلاعاتی مخفیگاه متهم شناسایی و تردد متهم تحت کنترل در آمد و مشخص شد که خبر دریافتی صحت داشته و تعدادی افراد مشکوک به مخفیگاه متهم در حال تردد هستند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: پس از هماهنگی با مقام قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از این مکان ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد.

سرهنگ باباپور از موفقیت کامل ماموران در انجام این عملیات خبر داد و ابراز داشت: متهم پس از تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار دستگاه قضائی قرار گرفت.

وی در پایان گفت: امیدواریم با دستگیری متهم که از قاچاقچیان و از اعضای اصلی توزیع مواد مخدر در جنوب پایتخت بود بستر‌های آلودگی جوانان به اعتیاد و مواد مخدر کمتر و کمتر شود.

دیگر خبرها

  • یک روز با مرزبانان روزه دار در نقطه صفر مرزیِ ایران و آذربایجان
  • امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون مرزبانان است
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • قاچاق احشام در بندرعباس 
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد کلید خورد
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد خراسان رضوی کلید خورد
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • دستگیری قاچاقچی اصلی شیشه در تهران/کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • کلنگ ساخت ۳۲ واحد مسکونی سازمانی در  هنگ مرزی تایباد به زمین خورد
  • توقیف خودروی سرقتی و سارق سابقه دار توسط مرزبانان آستارا