Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مرتضی یعقوب‌وند امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای به مناسبت هفته نیروی انتظامی به بیان آمارهایی از توفیقات پلیس راه آهن پرداخت و اظهارداشت: مهم‌ترین وظیفه پلیس راه آهن حفظ خطوط ریلی و صیانت از تردد ایمن قطارهای مسافری و باری و جلوگیری از قاچاق مواد مخدر و کالا و ... است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از جدی‌ترین مشکلات مطرح در سطح قطارها، سرقت است که سرقت اموال مسافران از یک سو و سرقت کالاهای باری از طرف دیگر از جمله موضوعاتی است که به طور ویژه به دنبال کاهش آن هستیم.

رییس پلیس راه هرمزگان، جدی‌گرفتن هشدارهای پلیس بخصوص در استفاده از قطارهای مسافری را مورد اشاره قرار داد و گفت: مسافران نباید در قطارهای مسافری، بار همراه خود را به کسی بسپارند و یا برای ادای فریضه نماز و ... بار همراه خود را رها کنند.

سرهنگ یعقوب‌وند عنوان کرد: از ابتدای امسال به حمدالله تصادف با عابر پیاده و یا خودرو توسط قطارهای مسافری در استان را نداشته‌ایم و از سوی دیگر سنگ‌پراکنی به قطارها 50 درصد کاهش و خردشدن شیشه قطارها نیز 80درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی از مردم ساکن روستاهای در مجاور ریل‌های راه‌آهن نیز خواست از چراندن احسام در حریم راه‌آهن جدا خودداری کنند.

به گزارش فارس، استان هرمزگان دارای 1400 کیلومتر خط ریلی است که پلیس راه‌آهن به عنوان یکی از باقدمت‌ترین پلیس‌های تخصصی در کشور مشغول صیانت از این خطوط ریلی که نقش مهمی در اقتصاد کشور دارند، است.

انتهای پیام/88055

 

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس هرمزگان راه آهن قطار بندرعباس قطارهای مسافری پلیس راه راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: سال گذشته ورودی پرونده‌های مراجع قضایی استان در موضوع تصادفات، بیش از ۶۰ درصد کاهش پیدا کرد.

وی افزود: با اجرای طرح طرح پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده، ارباب رجوع‌ها در دو هزار و ۲۳۷ مورد بدون تشکیل پرونده، به سمت بیمه‌ها ارجاع شدند و بیش از هزار و ۶۰۰ نفر، دیه خود را بدون آنکه پرونده‌ای در مراجع قضایی تشکل دهند، دریافت کردند. 

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: میانگین زمان ارجاع شکوائیه در محاکم استان کاهش ۵۶ درصدی داشته ودر نتیجه اقدامات انجام شده میانگین زمان ارجاع دادخواست ۲۱ درصد کاهش یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
  • حرکت قطارهای جنوب شرق بدون معطلی
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • افزایش ۳۲درصدی مجموع کشفیات پلیس در نوروز
  • مجموع کشفیات پلیس در نوروز ۳۲ درصد افزایش یافته است
  • مظلومترین حلقه زنجیره ریلی تولیدکننده واگن است
  • سرقت‌ها در استان بوشهر ۷ درصد کاهش یافت