Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی نسبت به بارش باران در سه استان شمالی از فردا (۲۹ مهرماه) هشدار داد.

خبرگزاری میزان - سازمان هواشناسی با صدور هشدارزردرنگ آورده است: بارش باران همراه با کاهش دما و وزش باد ازبعدازظهر فردا (۲۹ مهرماه) تا اواخر وقت چهارشنبه (۳۰ مهرماه) برای استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اثر حاکمیت این شرایط جوی بالاآمدن آب رودخانه ها، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، لغزندگی سطح جاده ها، کاهش دید، احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و احتمال آسیب رسیدن به داربست‌ها و سازه‌های سست بنیان دور از انتظار نیست بنابراین سازمان هواشناسی نسبت به پرهیز از توقف و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، اندیشیدن تمهیدات لازم در بخش‌های مختلف کشاورزی اعم از گلخانه ها، مرغداری ها، باغات مرکبات، کیوی و ...، اتخاذ تمهیدات لازم برای فعالیت‌های کوهنوردی، کنترل و بازگشایی آبراه‌ها توصیه می‌کند.

بیشتر بخوانید:  بارش‌ها از فردا آغاز می‌شود / تداوم وزش باد شدید در مناطق شرقی کشور

زمانی که سازمان هواشناسی هشدار زرد رنگ صادر می‌کند به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفر‌ها و انجام کار‌های روزمره اختلالاتی را ایجاد کند. این هشدار برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی داشته باشند که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد. از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدار‌ها قرار می‌گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی را بیندیشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: هواشناسی هشدار هواشناسی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواشناسی هشدار هواشناسی سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی اصفهان فردا ۲۹ فروردین؛ صدور هشدار نارنجی بارش

امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین با ورود سامانه بارشی جدیدی در نیمه جنوبی کشور، استان‌های هرمزگان، نیمه جنوبی کرمان، جنوب استان فارس، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و جنوب استان بوشهر جوی بارانی و هشدار قرمز خطر سیل دارند. این سامانه بارشی فردا چهارشنبه نیمه جنوبی و غربی استان اصفهان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

کد خبر 745124

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی افغانستان برای وقوع سیلاب در ۲۹ ولایت
  • بارش ها در نوار جنوبی کشور تا فردا ۳۱ فروردین ماه تشدید می شود
  •  بارش‌های جنوب کشور در نیم قرن اخیر بی سابقه بوده است |‌ثبت حداقل ۱۰ رکورد جدید بارشی
  • هواشناسی ایران/ هشدار وزش باد شدید و رگبار باران در نقاط مختلف کشور
  • ببینید | هشدار جدی هواشناسی به مردم؛ بارش شدید باران در این استان‌ها
  • اجتناب از سفر به استان‌های جنوب شرقی با توجه به هشدار هواشناسی
  • ۷ استان درگیر سیل و آبگرفتگی شدند | هشدار قرمز بارش شدید برای ۵ استان
  • هواشناسی اصفهان فردا ۲۹ فروردین؛ صدور هشدار نارنجی بارش
  • بیشترین باران در جنوب بوشهر به میزان ۴۰ میلیمتر ثبت شد
  • هشدار قرمز سیلاب؛ بارش سنگین باران در ۴ استان کشور