Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتو مورارا، دروازه بان بارسلونا همراه رونالد کومان در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد.

نتو، دروازه بان برزیلی بارسلونا همراه رونالد کومان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از نخستین دیدار این تیم در لیگ قهرمانان مقابل فرانس واروش حاضر شد. به گزارش طرفداری، نتو در این کنفرانس مطبوعاتی گفت:

فردا به دنبال یک نتیجه عالی خواهیم بود، این تنها چیزی است که ما می خواهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما اهمیت کسب نتیجه خوب در خانه را می دانیم. هیچ کسی باختن را دوست ندارد، بازی مقابل ختافه بازی سختی بود اما ما باید از آن بازی گذشته و روی بازی فردا تمرکز کنیم. فوتبال سریع است و نمی توانید در فکر بهترین بازی خود یا یک باخت بمانید. ما باید به تلاشمان ادامه دهیم تا بهتر از قبل شویم. بوروفکس و مسائل داخلی باشگاه چیزهایی نیستند که در این جا بخواهیم در مورد آن ها صحبت کنیم. باید روی انجام یک بازی خوب تمرکز کنیم.

خوشحالم که کوتینیو برگشته است. او دوستی خوب و بازیکنی فوق العاده است و سطح خود را نشان داده است. فکر می کنم امسال چیزهای زیادی را به ما اضافه می کند. وقتی به گریزمان نگاه می کنم، به نظرم او خیلی خوب کار می کند و خوشحال است. در فوتبال زمان هایی هست که اوضاع درست پیش نمی رود اما فصل بسیار طولانی است و او چیزهای زیادی را به ما اضافه خواهد کرد.

چیز زیادی برای گفتن در مورد الکلاسیکو ندارم چون فردا ما یک بازی در لیگ قهرمانان داریم که می خواهیم آن را ببریم.

فکر می کنی وقتی تراشتگن ریکاوری کند، می توانی فیکس تیم باشی؟

من تلاش می کنم و همیشه تمام توانم را می گذارم. بعد از آن، این مربی است که تصمیم می گیرد چه کسی بازی کند.

چه چیزی در مورد فرانس واروش می دانی؟

باید برای فرانس واروش نهایت احترام را قائل شویم. آن ها بهترین عملکردشان را خواهند داشت. آن ها از یک سری تیم ها عبور کرده اند تا به این جا برسند و تیم های بزرگی را شکست داده اند. ما به آن ها احترام می گذاریم اما به دنبال پیروزی خواهیم بود.

همچنین بخوانید:

ریوالدو: گریزمان در بارسلونا فقط به فرصت نیاز دارد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فرانس واروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۹۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید دروسی از آزمون/ برای سردار خوشحالم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌ها فوتبال رم روز گذشته دوشنبه سوم اردیبهشت در هفته سی و سوم سری آ رو در روی بولونیا قرار گرفت که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود بولونیا به پایان رسید. سردار آزمون مهاجم ایرانی رم که از دقیقه ۵۲ وارد زمین شده بود در دقیقه ۵۶ توانست تک گل تیمش را در این بازی به ثمر برساند.

«دنیله دروسی» سرمربی رم در خصوص عملکرد آزمون در این بازی اظهار داشت: سردار به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته و لزومی نداشت که از ابتدا در زمین حضور داشته باشد. از گلزنی او خوشحال هستم و عملکرد خوب او برای ما مهم است. امیدوارم روند خوب آزمون ادامه دار باشد همانطور که «تامی آبراهام» یک بازیکن مهم برای رم به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است که رم با این شکست ۵۵ امتیازی و در رده پنجم جدول سری آ باقی ماند.

کد خبر 6086111

دیگر خبرها

  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • تمجید دروسی از آزمون/ برای سردار خوشحالم
  • کرسپو: برای حذف الهلال به ریاض آمده‌ایم
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت
  • سیمونه اینزاگی: 5 برد متوالی مقابل میلان در دربی پیش‌رو اهمیت ندارد؛ از حضور در اینتر خوشحالم
  • کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!
  • می‌خواهیم بر اساس احترام متقابل با دنیا تعامل کنیم
  • ژاوی: باید شکست مقابل PSG را هضم و برای بازی فردا آماده شویم