Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@04:26:26 GMT

واکنش بزرگان قم به تهدید روحانی از سوی ذوالنوری

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۹۸۴۴

واکنش بزرگان قم به تهدید روحانی از سوی ذوالنوری

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، آیت الله مقتدایی با اشاره به اظهارات اخیر یکی از نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی در خصوص اعدام آقای روحانی رئیس جمهور گفت: این حرف‌ها به هیچ وجه مورد تأیید بزرگان و علما نیست.

این استاد خارج فقه حوزه علمیه قم افزود: این حرف‌ها قابل قبول نیست، چرا که هتک حرمت یک مؤمن، به هیچ وجه زیبنده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله مقتدایی در پاسخ به این سؤال که آیا آقای ذوالنوری هتک حرمت آقای روحانی رییس جمهور را کرده است؟ گفت: بله؛ هتک حرمت کرده است و این کار زیبنده نیست؛ البته ممکن است اعتراض و اشکال به آقای روحانی وارد باشد اما این جور حمله کردن و پاسخ دادن مصلحت نیست.

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با بیان این که سخنان اخیر مجتبی ذوالنوری نماینده قم در مورد آقای روحانی رئیس جمهور، مورد تأیید بزرگان و علما نیست، گفت: اعتراض به آقای روحانی وارد است اما این جور صحبت کردن به هیچ وجه مورد تأیید نبوده و نیست.

 

آیت الله مقتدایی در پاسخ به این سؤال مبنی بر این که تحلیل شما در خصوص صلح امام حسن(ع) با معاویة که این روزها در مورد آن بحث می شود، چیست؟ گفت: صلح امام حسن(ع) با معاویه، بر اساس مصالح مردم نبود، بلکه امام مجبور شد و چاره‌ای جز صلح نداشت؛ معاویه نامه‌ای به امام حسن(ع) نوشت که با کدام لشکر می‌خواهی با من جنگ کنی؟ لشکر شما همه شان نامه به من نوشتند که بیا حسن بن علی را در مدینه دستگیر شده تحویل می‌دهیم؛ امام با این لشکر می‌خواست جنگ کند؟ پس امام مجبور شد و چاره‌ای جز صلح نداشت؛ یعنی اگر امام حسن(ع) خودش هم می‌خواست جنگ کند، کسی همراه امام نبود و از این جهت نه از روی مصلحت، بلکه از روی ناچاری صلح کردند.

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که باید در مقابل دشمنان جمهوری اسلامی هوشیار باشیم، گفت: در شرایط فعلی که دشمن شدیدترین تحریم‌ها و دشمنی‌ها را با ما دارد، جز ایجاد وحدت و همدلی، راه دیگری نداریم؛ یعنی همان امری که مقام معظم رهبری به آن تأکید دارند؛ بنابراین اگر کسی اشکالی هم به مسئولین کشور دارد برود و مطرح کند، اما این که بخواهند مطالب نادرست را بیان کرده و به رسانه‌ها هم بکشانند، باعث ایجاد دو دستگی در جامعه خواهند شد و این به مصلحت نظام و کشورمان نیست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: چالش مومو تحریم های تسلیحاتی مذاکرات لبنان و اسرائیل انسولین محمد زارع جوشقانی قم توهین به روحانی آیت الله مقتدایی چالش مومو تحریم های تسلیحاتی مذاکرات لبنان و اسرائیل انسولین محمد زارع جوشقانی آقای روحانی امام حسن ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره صدای انفجار شنیده شده در اصفهان، اظهار داشت: با توجه به هوشیاری ما، چند شیء پرنده بود که به آنها تیراندازی شده بود.

امیر سرلشکر موسوی در ادامه درباره تهدید ایران در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی توسط رژیم صهیونیستی افزود: از هر دیوانه‌ای بی عقلی بر می‌آید؛ بستگی به عقل آن دارد.

فرمانده کل ارتش درباره واکنش ایران به تهدید رژیم صهیونیستی، گفت: واکنش ایران را پیش از این دیده‌اید.

کد خبر 6082320 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • واکنش معنادار وزیر روحانی به تذکر دفتر رهبری به مسئولان بخاطر رفتار بی قاعده در حجاب
  • واکنش فرمانده کل ارتش به حادثه اصفهان
  • امیر موسوی: تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد
  • تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد
  • واکنش واعظی به ادعای مقام دولت رئیسی علیه روحانی
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • آقای احمدی نژاد! اسرائیل، کشور است؟ /ناگفته هایی درباره واکنش معنادار رئیس جمهور پیشین به حمله موشکی سپاه
  • علیزاده طباطبایی: امام می‌خواستند ارتش حفظ شود/ آقای روحانی نقش موثری در تصفیه‌ ارتش نداشت/ داخل ارتش سال ۵۸ کاملا به هم ریخته بود
  • اینجا «بقیع» سند مظلومیت دیرینه شیعه