Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین - سارینا امامی؛ در پایان معاملات فرابورس امروز سهام شرکت پلیمر آریا ساسول افت پنج درصدی را تجربه کرد و روز بعدی معاملات خود را در قیمت ۱۶۰,۵۰۰ریال آغاز خواهد کرد. این در حالیست که بین نمادهای پربازدید امروز قرار گرفت.

برای آخرین معامله سهام شرکت پلیمر آریا ساسول عدد ۱۶۰,۱۴۴ریال درج شد که نسبت به روز گذشته پنج درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با وجود جا‌بجایی چهارمیلیون برگه سهم، ارزش معاملات امروز آریا به رقم ۶۸۲میلیارد ریال رسید. همچنین ۵۱درصد از سهام شرکت پلیمر آریا ساسول را حقیقی‌ها و ۴۹درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۹۷درصد را اشخاص حقیقی و ۳درصد را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

گفتنی است که تقریباً پس از گذشت ساعتی از معاملات، صف فروش برای آریا تشکیل شد و این نماد روز معاملاتی خود را با صفی به حجم ۲۹۴هزار برگه سهمی به پایان رساند.

 

پربیننده ترین خروج سنگین پول در روزی که دیگر اقبالی به فرآورده‌های نفتی نبود دارا سوم آبان ماه عرضه می‌شود ​سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بورس امروز/ صف‌های فروش دوباره سنگین شدند سهامداران فملی بخوانند (۲۷مهر ماه) بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز/ افت شدید ارزش معاملات در اولین روز هفته

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس تحلیل بورس پیش بینی بورس سهام آریا بورس امروز وضعیت بورس امروز وضعیت امروز بورس وضعیت بورس بازار بورس امروز شاخص بورس امروز بورس آنلاین اخبار بورس امروز اوضاع بورس امروز تحلیل بورس امروز بورس فردا اقتصاد آنلاین بورس بورس امروز تهران وضعیت بازار بورس پلیمر آریا ساسول اخبار آریا فروش سهام آریا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۹۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۲۹ فروردین/رشد۶ هزار واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۶۲۳۱ واحدی به ۲,۲۰۸,۲۱۴ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ با رشد ۶۲۳۱ واحدی به ۲,۲۰۸,۲۱۴ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۳۷۸.۹۵ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۸.۰۹۹ میلیارد سهم بود که طی ۱۷۶,۷۷۵ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۳,۱۴۷.۱۷۳ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۶,۳۲۴,۶۸۰.۷۴۳ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فملی»، «فولاد» و «فارس» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 744678

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • ردپای نفوذی‌ها در انفجارهای امروز در اصفهان و تبریز؟ /جزئیات ادعای کارشناس صداوسیما را بخوانید
  • توجه اهالی بازار سرمایه به نقدشوندگی و حمایت از شاخص‌ساز‌ها جلب شد
  • حمله تند هاشمی نسب به میثاقی: درباره استقلال حرف نزن
  • شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست
  • افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد
  • آخرین جزئیات جدید فروش سهام پرسپولیس و استقلال
  • شاخص بورس امروز ۲۹ فروردین/رشد۶ هزار واحدی
  • از هفته آینده دامنه نوسان و روند معاملات به حالت عادی بازمی‌گردد