Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@17:17:54 GMT

فرار ضارب ویرژیل فن دایک از خطر محرومیت!

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۰۶۷۷

فرار ضارب ویرژیل فن دایک از خطر محرومیت!

اتحادیه فوتبال انگلیس امروز تایید کرد که جورن پیکفورد گلر ملی پوش اورتون به خاطر خطای شدید روی ویرژیل فن دایک جریمه نمی شود.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شنبه در دربی مرسی ساید برابر اورتون در دیداری پرحاشیه با نتیجه 2-2 متوقف شد و دو امتیاز حساس را از دست داد.

ویرژیل فن دایک مدافع لیورپول بعد از برخورد با جوردن پیکفورد دچار مصدومیت شدیدی شد و اخبار حاکی از دوری چند ماهه او از میادین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وز گذشته باشگاه لیورپول اعلام کرد ویرژیل فن دایک به زودی تحت عمل جراحی  قرار گرفته و چند ماهی قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.

 

 

 

 

مصدومیت فن دایک پارگی رباط صلیبی درجه سه است. معمولا بازیکنان در چنین شرایطی بین شش ماه تا یک سال از میادین دور هستند، اما باشگاه لیورپول زمانی رسمی در مورد دوران غیبت فن دایک ذکر نکرده است. این بدترین نوع مصدومیت رباط صلیبی محسوب می شود و رباط در چنین شرایطی از وسط پاره می شود.

 

 

 

 

پس از مصدومیت شدید فن دایک، موج انتقادات از جوردن پیکفورد بالا گرفت و بسیاری معتقد بودند هرچند با اشتباه داور او جریمه نشد ولی اتحادیه فوتبال انگلیس باید او را محروم کند. این اتفاق اما رخ نداد و محرومیت گلر اورتون منتفی خواهد بود.

ساعتی پیش اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد که پس از تکمیل تحقیقات خود در خصوص برخورد پیکفورد و فن دایک، محرومیت و جریمه ای برای دروازه بان انگلیسی اورتون در نظر نگرفته و به این ترتیب پیکفورد مشکلی برای همراهی تیمش در هفته های آینده نخواهد داشت.

ویرجیل فن دایک لیورپول پیکفورد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویرجیل فن دایک لیورپول پیکفورد ویرژیل فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای سه قانون جدید فوتبال در آمریکا؛ وقت‌کُشی به پایان می‌رسد؟

فوتبال آمریکا از روزهای آینده به دنبال مقابله با ترفند باشگاه‌ها برای کُشتن وقت بازی خواهد رفت. 

طرفداری | نهاد قانون‌گذار فوتبال برای مقابله با وقت‌کشی تیم‌ها، سه قانون جدید را در لیگ فوتبال آمریکا امتحان می‌کند. 

به گزارش تلگراف؛ از روز شنبه، بازیکنان لیگ MLS که برای بیش از 15 ثانیه زمین روی زمین افتاده و نیاز به مراقبت پزشکی داشته باشند، مجبور خواهند شد حداقل به مدت دو دقیقه زمین را ترک کنند. تنها استثنائات برای این قانون شامل خطاهایی است که منجر به کارت زرد یا قرمز می‌شود، مصدومیت سر، حوادث پزشکی جدی و مصدومیت دروازه‌بان‌ها است. همراه با این قانون، جریمه دیگری نیز برای تعویض‌ها در نظر گرفته شده است. بر اساس این قانون، بازیکنی که توسط سرمربی تعویض می‌شود، باید ظرف 10 ثانیه از بالا بردن تابلوی داور چهارم، زمین را از نزدیک‌ترین فاصله ترک کند. در صورت عدم رعایت این قانون، بازی بدون بازیکن تعویضی ادامه پیدا می‌کند و تیم خاطی برای حداقل یک دقیقه و تا توقف بعدی بازی، یک بازیکن کمتر خواهد داشت. تعویض دروازه‌بان و تغییر به دلیل مصدومیت از این قانون جدید مستثنی هستند.

یکی دیگر از تغییراتی که این هفته در MLS اجرا می‌شود، اعلام تصمیمات کمک‌داور ویدیویی (VAR) از طریق بلندگوهای داخل ورزشگاه بوده که قبلا در مسابقاتی مانند جام جهانی زنان مورد استفاده قرار گرفته است. فوتبال انگلیس نیز از ابتدای فصل جاری، قوانینی مشابه (اما با شدت کمتری) را برای مبارزه با وقت‌کشی اعمال کرده است. در لیگ برتر انگلیس و دسته‌های پایین‌تر، بازیکنانی که نیاز به درمان برای هر دلیلی به جز مصدومیت سر یا خطاهایی که منجر به کارت زرد یا قرمز شده، داشته باشند، باید حداقل به مدت 30 ثانیه زمین را ترک کنند. این اقدامات منجر به افزایش قابل توجه زمان بازی و مفید بودن آن شده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • درخواست فن‌دایک از لیورپولی‌ها: حمایت کنید
  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • شیری: در جام‌حذفی جبران می‌کنیم | امسال مصدومیت رباط‌ها وحشتناک بود
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید
  • اجرای سه قانون جدید فوتبال در آمریکا؛ وقت‌کُشی به پایان می‌رسد؟
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال