Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@08:49:12 GMT

معرفی و خرید اینترنتی بهترین مودم های ایرانسل

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۱۱۵۶

معرفی و خرید اینترنتی بهترین مودم های ایرانسل

امروزه می‌توان گفت که استفاده از اینترنت یکی از اساسی‌ترین نیازهای افراد شده و به نوعی زندگی کردن بدون داشتن اینترنت کمی مشکل و به دور از ذهن است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام صاران مارکت، برای استفاده از اینترنت راه‌های مختلفی وجود دارد که استفاده از مودم می‌تواند یکی از بهترین و کارآمدترین راه‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت‌های مختلفی در زمنیه‌ی ارائه اینترنت فعالیت می‌کنند و همانطور که می‌دانید، ایرانسل یکی از بهترین آن‌ها است که با خرید اینترنتی مودم ایرانسل از آن می‌توانید از داشتن یک مودم باکیفیت و با سرعت بالا مطمئن شوید. همچنین این سایت ارائه‌دهنده مودم‌های با کیفیت و مجهز است و می‌تواند فضایی مناسب برای خرید اینترنتی مودم ایرانسل باشد.

مودم ایرانسل، راهی مناسب برای داشتن اینترنت پرسرعت

مودم دستگاهی است که داده‌های را از شرکت ارائه دهنده اینترنت (ISP) دریافت می‌کند و سپس آن‌ها را به داده‌هایی تبدیل می‌کند که می‌توان از طریق موبایل، لپ تاپ و... از آن‌ها استفاده کرد. به طور کلی مودم‌ به دو دسته‌ی داخلی و خارجی دسته بندی می‌شود.

مودم داخلی: مودم داخلی مودمی است که به صورت یکپارچه با پردازنده یا یک چیپ جداگانه درون گوشی‌های همراه و یا لپ تاپ تعبیه شده‌اند.

مودم خارجی: مودم‌های خارجی را به نوعی می‌توان دستگاهی مستقل به شمار آورد که وظیفه‌اش فراهم کردن اینترنت برای سایر دستگاه‌ها است.

در ابتدا که مودم تولید و عرضه شد برای مدوله و دمودوله کردن سیگنال‌ها از آن استفاده می‌شد اما با گذشت زمان کاربرد آن تغییر پیدا کرد و حال دیگر، نامش، کاربرد اصلی و واقعی آن را نشان نمی‌دهد. امروزه مودم‌ها، شکل جدیدی از استفاده از اینترنت را به وجود آورده‌اند و حال می‌توان با خرید مودم ایرانسل به اینترنت پرسرعت و نسل جدید دست پیدا کنید.

استفاده از فناوری TD-LTE کاربران ایرانسل را افزایش داده است

برای تمامی کسب وکارهایی که با اینترنت سروکار دارند و یا حتی برای افراد درون خانه این سوال وجود دارد که از کدام سرویس اینترنت استفاده کنیم که سرعت و کیفیت بیشتری داشته باشد. برای پاسخ به ای سوال بهتر است که شما را را با فناوری TD-LTE و مناطق تحت پوشش td lte ایرانسل آشنا کنیم. امروزه برای خرید اینترنتی مودم ایرانسل نام این فناوری را بیش از پیش می‌شنوید. TD-LTE مزیت و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که سبب می‌شود تا افراد استفاده از آن را به مدل‌های دیگر ترجیح دهند.

افزایش ظرفیت: به وسیله‌ی این فناوری ظرفیت بسیار زیادی برای انتقال اطلاعات فراهم می‌شود و به همین دلیل، تجربه کاربری به صورت چشمگیری بهبود می‌یابد.

کاهش هزینه: فناوری TD-LTE معماری بسیار ساده‌ای دارد و همین موضوع دلیلی شده تا پیاده سازی آن سریع و آسان‌تر انجام شود و بدین ترتیب هزینه‌ها نیز کاهش یابد.

انعطاف پذیری طیف فرکانس: این فناوری بر روی فرکانس‌های زیاد و متعددی کار کرده که پهنای باند آن‌ها قابلیت رسیدن به 200 مگاهرتز را دارد. انعطاف پذیری TD-LTE سبب می‌شود تا دستیابی به ظرفیت بیشتر امکان‌پذیر شود و نرخ انتقال بیشتری را کاربران تجربه کنند.

با توجه به این توضیحات می‌توان گفت که  برای خرید اینترنتی مودم ایرانسل بهتر است از مودمی استفاده کنید که فناوری TD-LTE را داشته باشد.

در ادامه برخی از بهترین مودم‌های این شرکت را بیان می کنیم. ایرانسل مودم‌های مختلفی را وارد بازار کرده‌ است که در بین آن ها برخی مورد رضایت مشتریان قرار نگرفته و به همین دلیل ما، مودم‌هایی از شرکت را در سایت خود قرار داده که کیفیت مناسبی داشته و مشتریان نیز از آن‌ها راضی بوده‌اند.

مودم TD-LTE ایرانسل مدل TF-i60

مودم TF-i60 از جمله مودم‌های شرکت ایرانسل است که در آن از فناوری TD-LTE استفاده شده و از مدل‌های باکیفیت و پرطرفدار این شرکت است. از این مودم 32 نفر به راحتی و آسانی می‌توانند استفاده کنند و محدویتی برای کاربران به وجود نمی‌آورد. از نکات جالب مودم ایرانسل TF-i60  می‌توان به این موضوع اشاره کرد که تا 10 سال آینده که اپراتورها پیوسته در حال به روز شدن هستند، این مودم قابل استفاده است و از این رو آن را می‌توان مودمی برای نسل آینده نیز معرفی کرد.

سرعت انتقال داده در این مودم بسیار بالا است و سرعت دانلود در آن 300 مگابیت بر ثانیه بوده که البته هنوز در کشور قابلیت استفاده از این سرعت وجود ندارد. از این رو اگر به دنبال اینترنت پر سرعت هستید و قصد دارید تا از مودم خود سال‌های زیادی استفاده کنید، خرید اینترنتی مودم ایرانسل TF-i60 H1 می‌تواند انتخاب درست و منطقی باشد.

مودم TD-LTE ایرانسل مدل GP-2101

مودم GP-2101 از دیگر مودم‌هایی است که در آن از فناوری TD-LTE استفاده شده و به همین دلیل می‌توان با آن سرعت دانلود بسیار بالایی را تجربه کرد. این مودم به صورت رومیزی طراحی شده که دارای یک پورت LAN است که با استفاده از این پورت می‌توانید با سیم به اینترنت وصل شوید. همچنین برای اتصال به لپ تاپ و گوشی همراه در این مودم از رابط بی سیم WIFI استفاده شده است.

بدنه این مودم کاملا پلاستیکی است اما برای ساخت پورت LAN آن از فلز استفاده شده، این دستگاه شکل ظاهری زیبایی دارد که می‌تواند میز کارتان را نیز زیباتر کند. از مودم GP-2101 نیز 32 نفر می‌توانند به طور همزمان استفاده کنند. خرید اینترنتی مودم ایرانسل GP-2101 به این دلیل توصیه می‌شود که این مودم پایداری بسیار زیاد سیگنال دریافتی داشته و با پوشش گسترده شبکه‌ی ایرانسل نیز سازگار است و از این رو با استفاده از آن می‌توانید از اینترنت پرسرعتی بهره‌مند شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مودم ایرانسل استفاده شده فناوری TD LTE مودم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۱۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند

به گزارش "ورزش سه"، سرجینیو دِست برای جدا شدن از بارسلونا آنقدر معطل کرد که ‏عملا به یکی از نامحبوب‌ترین بازیکنان این تیم نزد هواداران تبدیل شده بود.‏

ژاوی به این مدافع آمریکایی اعتقادی نداشت و او را در فهرست مازاد قرار داده بود، ولی ‏دست حاضر به ترک بارسلونا نبود و به مدیران باشگاه اصرار می‌کرد می‌خواهد بماند و ‏خودش را ثابت کند. در نهایت او به این نتیجه رسید که اصرار بی‌فایده است و به این ‏ترتیب بود که سرجینیو دست تابستان گذشته به صورت قرضی به آیندهوون هلند ‏پیوست. ‏

در قرارداد او بند خرید دائمی نیز وجود دارد و پی اس وی می‌خواهد آن را فعال کند. مارسل برندز، مدیر عامل آیندهوون، دیشب تایید کرد که آنها در حال مذاکره برای فعال کردن بند خرید دائمی دست هستند.

دست به دلیل مصدومیت در این فصل دیگر بازی نخواهد کرد، اما با دو گل و 7 پاس گل در 37 بازی رسمی که انجام داده، تاثیر خوبی از خود به جای گذاشته است. او تا سال 2025 با بارسلونا قرارداد دارد، اما باشگاه هلندی گزینه خرید هشت میلیون یورویی را در اختیار دارد.

در این شرایط اقتصادی بد، فروش هشت میلیون یورویی دست می‌تواند بهترین خبر برای بارسا باشد.

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • استفاده از راهکار‌های اصولی و فنی به جای قطع اینترنت در زمان کنکور
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • فروشگاه کولرگازی در تهران
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند