Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@09:11:05 GMT

در شرایط فعلی چگونه می‌توان دست به جذب نیرو زد؟

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۱۱۷۳

در شرایط فعلی چگونه می‌توان دست به جذب نیرو زد؟

این روزها که عواملی مانند فاصله‌گذاری اجتماعی، نبود امکان برگزاری رویدادها و نمایشگاه‌های فیزیکی و  محدودیت استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی، فرآیند استخدام را برای کارجویان و شرکت‌ها با مشکل مواجه کرده است که ضرورت وجود راهکاری که موجب تسهیل فرآیند استخدام شود بیش از پیش احساس می‌شود.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام تلنت کوچ، نمایشگاه کار تلنت‌کوچ این فرصت را فراهم کرده؛ نمایشگاهی که به صورت کاملا آنلاین برگزار می‌شود و نیاز به رفت‌وآمد در شرایط حساس این روزها را از میان برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال ۱۳۹۵ بود که اولین دوره نمایشگاه آنلاین کار شروع به کار کرد. از آن زمان تاکنون این نمایشگاه به یکی از راه‌های استخدام و جذب نیروی انسانی شرکت‌ها در هر شرایطی تبدیل شده است؛ چراکه یکی از بزرگترین مزیت‌های آن آنلاین برگزار شدنش به حساب می‌آید.

در این نمایشگاه هر شرکت غرفه‌ای مخصوص به خود دارد. کارجویان با مراجعه به غرفه شرکت‌های مختلف می‌توانند برای فرصت‌های کاری موجود رزومه ارسال کنند و منتظر نتیجه از طرف کارفرما باشند. پس از بررسی رزومه‌ها توسط کارفرما مصاحبه‌ها به صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن تلنت‌کوچ برگزار می‌شود.

نمایشگاه های کار برگزار شده در تلنت کوچ

تاکنون هفت دوره نمایشگاه آنلاین کار توسط سایت تلنت کوچ برگزار شده است و هردوره استقبال از آن توسط شرکت‌ها و کارجویان با افزایش مواجه می‌شود. دوره قبلی این نمایشگاه در شهریور ماه با حضور ۲۳ شرکت معتبر داخلی و خارجی برگزار شد و در مجموع حدود ۷۰۰۰ کارجو برای آن رزومه ارسال کردند.

از این میان رشته‌های مدیریت بازرگانی با  ۱۰.۵ درصد، مهندسی کامپیوتر با ۹.۲ درصد بیشترین رزومه‌های ارسالی را از بین رشته‌های تحصیلی به خود اختصاص دادند.

همچنین نگاهی به آمار کارجویان شرکت‌کننده در این نمایشگاه نشان می‌دهد ۵۶% درصد از کارجویان این نمایشگاه را زنان و ۴۴% درصد آنها را مردان تشکیل می‌دهند؛ یکی از معدود نمایشگاه‌هایی که شکاف جنسیتی در آن این بار به نفع زنان است.

جز این مورد، حضور فارغ‌التحصیلان بهترین دانشگاه‌ها در آن بر اعتبار این نمایشگاه افزوده است. دانشگاه‌ تهران بیشترین آمار کارجویان شرکت‌کننده در نمایشگاه آنلاین کار را دارد.

درباره نمایشگاه کار آنلاین تلنت کوچ

نمایشگاه آنلاین کار تلنت‌کوچ محدودیت‌های جغرافیایی را از میان برده است و کارجویان از هر شهری در آن حضور دارند. در نمایشگاه قبلی، استان تهران با ۶۳ درصد بیشترین تعداد شرکت‌کننده را به خود اختصاص داده و پس از استان‌های البرز، اصفهان و شیراز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

نمایشگاه آنلاین تلنت‌کوچ برای همه گروه‌های شغلی برگزار می‌شود ومیانگین سنی شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه را افراد ۲۲ تا ۲۵ و ۲۵ تا ۳۰ ساله تشکیل می‌دهند، نیروهای با انگیزه و جوانی که این روزها تمرکز اصلی کسب و کارها برای استخدام می‌باشند.

دوره هشتم نمایشگاه آنلاین کار قرار است آذر ماه امسال برگزار شود؛ نمایشگاهی که علاوه بر دغدغه حفظ سلامت کارجویان و کارفرمایان سعی در حذف هزینه‌های رفت‌وآمد دارد و به کارفرمایان این امکان را می‌دهد که از میان کارجویان بهترین دانشگاه‌ها بدون محدودیت جغرافیایی خاصی دست به استخدام و جذب نیرو بزنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمل و نقل عمومی نمایشگاه آنلاین کار تلنت کوچ شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۱۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اقتدار توان پهپادها و موشک‌ های ایرانی در بغداد

به گزارش جام جم آنلاین، نمایشگاه بین المللی امنیت و دفاع بغداد با حضور نمایندگان نظامی ۲۲ کشور از جمله وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان برگزار شد.

وزارت دفاع کشورمان در این نمایشگاه دستاوردهای مختلف صنعت دفاعی ایران از جمله خانواده پهپادهای مهاجر، پهپاد بردبلند غزه، موشک‌های ضد زره دهلاویه، سامانه‌های پدافند هوایی، سلاح‌های فردی و صنایع جنگ الکترونیک را به نمایش گذاشته است.

دیگر خبرها

  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • حل نیازهای صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس‌ پیچ» اینوتکس
  • ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاورد‌های وقف اعلام آمادگی کردند
  • نمایش اقتدار توان پهپادها و موشک‌ های ایرانی در بغداد
  • جزییات برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در اردیبهشت امسال | مصلی تهران میزان کتابخوان‌هاست
  • طلا در این کشورها ارزان است
  • طلا در این کشورها ارزان است | نکته‌های مهم برای خرید طلا در سطح بین‌المللی
  • از چه روش هایی می توان پرداخت ارزی انجام داد؟
  • پایش صلاحیت حرفه‌ای در شرکت توزیع برق فارس
  • وزن خود را با شرکت در رویداد مثبت ۱۰۰ کم کنید