Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما برنامه نمایشی یکی بود یکی نبود از مجموعه برنامه های رئال عروسکی با موضوع کودک و نوجوان است که از ۱۷ ربیع الاول از آنتن شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

تلاوت مجلسی جدید، از قاریان مشهور جهان اسلام هر شب ساعت ۲۳، نغمه های روحانی آیات قرآن را به خانه های بینندگان خواهد رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه نقش من در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب نیز از ۱۳ ربیع الاول، پنج شنبه و جمعه ساعت ۲۱ و ویژه برنامه رسم برادری از ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه پخش می شود. همچنین برنامه چهارراه با موضوع پاسخ به چالش ها و سوالات مربوط به جوانان و نوجوانان روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت ۲۱ و بازپخش آن پنج شنبه ساعت ۱۸ مهمان نگاه مخاطبان خواهد بود.

برنامه خوشبخت، ویژه خانواده هاست که هر روز ساعت ۹ صبح و از ۱۷ ربیع الاول و گلچین این برنامه ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه پخش می شود. برنامه هشتگ دین با پاسخ به سوالات ارسالی مخاطبان درفضای مجازی نیز، هر روز ساعت ۱۳ از این شبکه پخش می شود.

همچنین ویژه برنامه ستاره ها شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه هر روز به معرفی نخبه های قرآنی می پردازد. برنامه بیکران هم که گفت و گویی قرآنی با حضور کارشناسان و دانشجویان است و روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت ۲۲ پاسخگویی سوالات قشر جوان خواهد بود.

پخش ادعیه و زیارات هر روز ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه و مسابقه تلفنی ایرانشهر از نهم ربیع الاول هر روز ساعت ۱۶ در دستور کار شبکه است. مسابقه استعدادیابی نخبه های تلاوت در برنامه اسرا نیز از نهم ربیع الاول روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ پخش می شود و مستندهای معارفی و قرآنی هم از سوم آبان ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه علاقمندان به مستندهای قرآنی را سرگرم خواهد کرد.

هویت بصری جدید شبکه قرآن و معارف سیما در روز نهم ربیع الاول، همزمان با آغاز امامت امام زمان (عج) افتتاح و به لحاظ گرافیکی تغییرات جدّی در شبکه انجام خواهد شد.

برچسب‌ها امام زمان(عج) پیامبر اکرم رادیو قرآن کریم گام دوم انقلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام زمان عج پیامبر اکرم رادیو قرآن کریم گام دوم انقلاب امام زمان عج پیامبر اکرم رادیو قرآن کریم گام دوم انقلاب اخبار کنکور روز ساعت ربیع الاول پخش می شود شبکه قرآن شنبه ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۱۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای قتل ۳۰ هزار تومانی در کبابی!

با دستگیری 3 متهم یک پرونده جنایی ماجرای قتل 30 هزار تومانی در کباب فروشی لو رفت. 

به گزارش خراسان، شب بیست وهشتم فروردین نزاعی هولناک در کبابی هاشمیه بولوار رسالت مشهد،هنگامی رخ داد که جوانی حدود24 ساله برای صرف کباب وارد کباب فروشی شد اما با ادعای طلب 30 هزار تومانی با پسر مرد کباب فروش به مشاجره پرداخت.

این مشاجره لحظاتی بعد با ورود عموی جوان مشتری به نزاعی هولناک کشید و چند نفر از طرفین به درگیری خونینی پرداختند .دراین میان جوان 24 ساله با وارد آمدن ضربه جسم سخت به ناحیه سر نقش بر زمین شد و نفس هایش به شماره افتاد.

دقایقی بعد این جوان به بیمارستان شهید هاشمی نژاد انتقال یافت و تحت درمان قرارگرفت اما تلاش ها برای نجات وی به نتیجه نرسید و او چندین ساعت بعد بر اثر عوارض ناشی از اصابت جسم سخت جان خود را از دست داد.

در حالی که خورشید بیست و نهم فروردین بر آسمان شهر می تابید،قاضی «محمود عارفی راد»برای بررسی این ماجرای جنایی عازم بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد شد ودستورات ویژه ای را برای دستگیری عاملان این نزاع مرگبار به گروه تخصصی کلانتری خواجه ربیع مشهد صادر کرد.

با این دستورات قضایی بی درنگ،تحقیقات آغاز و مشخص شد که نزاع مذکور به دلیل ادعای طلب 30 هزار تومانی مشتری از پسر کباب فروش رخ داده است ،این بود که گروه عملیاتی با نظارت مستقیم سرهنگ روح ا... شجاعی (رئیس کلانتری خواجه ربیع)و با بهره گیری از تجربیات قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی وانقلاب مشهد،وارد عمل شدند و روز گذشته 3 متهم این پرونده جنایی را دستگیر کردند.

در همین حال قاضی ویژه قتل عمد مشهد با تقدیر از عملکرد سریع و قاطع نیروهای عملیاتی کلانتری خواجه ربیع و به ویژه ستوان یکم خدادادی(افسرتجسس)که به دستگیری عاملان این نزاع مرگبار انجامید گفت:در مراحل اولیه تحقیقات،ادعاهایی در ارتباط با استفاده از چاقو یا چوب در نزاع مذکور مطرح شده است. قاضی عارفی راد تصریح کرد: انگیزه وقوع نزاع هم طلب 30 هزار تومانی مشتری کبابی بیان می شود اما هنوز تحقیقات تخصصی در این باره صورت نگرفته است وبررسی ها ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دکتر جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • ماجرای قتل ۳۰ هزار تومانی در کبابی!
  • برنامه عزاداری ۲۰ هیأت در سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • ویژه‌برنامه‌های رادیو برای ۸۴ سالگی
  • پیوند قرآن و مردم با هوش مصنوعی در قاب شبکه تهران