Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار کیومرث عزیزی روز دوشنبه به مناسبت هفته نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی، فرصت مناسبی برای بیان کارآمدی نیروی انتظامی در ایجاد و حفظ امنیت جامعه و ارتباط موثر با مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی و اطلاع رسانی از عملکرد پلیس است و تلاش می‌شود این ارتباط با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در این هفته محقق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی شرق استان تهران در یک سال گذشته اظهار کرد: طی یک سال گذشته، ۲۴ هزار و ۸۰۱ مورد سرقت در مناطق مختلف شرق استان تهران رخ داده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۳ درصد افزایش یافته است.
وی گفت: در حوزه کشف سرقت، طی یک سال گذشته ۱۸ هزار و ۷۰۱ مورد از این سرقت‌ها در شهرستان‌های هفتگانه شرق استان تهران کشف شده که از این نظر، شاهد رشد ۱۱ درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه قبل می‌باشیم که این امر به دستگیری ۱۱ هزار و ۱۰۰ سارق منجر شد.
عزیزی اظهار کرد: طی این مدت، ۶۹۱ مورد سرقت به عنف در شرق استان تهران رخ داده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد رشد داشته است و کشف این نوع از سرقت، ۲۸ درصد رشد داشته است.
وی تعداد سرقت یک سال گذشته در ورامین را ۵ هزار و ۸۵۱ مورد با ۱۰ درصد رشد، پاکدشت ۵ هزار ۱۷۷ مورد با ۳ درصد رشد، پیشوا هزار و ۴۳۸ مرد با ۵ درصد کاهش، قرچک ۴ هزار و ۳۹۳ مورد با ۷ درصد رشد، پردیس ۳ هزار و ۵۵۶ مورد با ۵ درصد کاهش، دماوند ۳ هزار و ۸۸۸ مورد با ۶ درصد رشد و تعداد سرقت رخ داده در فیروزکوه طی یکسال گذشته را ۴۹۸ مورد با ۱۹ درصد کاهش اعلام کرد.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: در حوزه نزاع، طی یکسال گذشته ۳۵۴ مورد نزاع دسته جمعی و ۱۳ هزار و ۵۸ مورد نزاع انفرادی رخ داده که در نزاع دسته جمعی ۲۳ درصد کاهش و نزاع انفرادی ۶ درصد رشد صورت گرفته است.
کشف بیش از ۹ تن مواد مخدر
وی همچنین از کشف ۹ هزار و ۷۹۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در طول یکسال گذشته در شرق استان تهران خبر داد و افزود: این میزان از کشف مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸ درصد رشد داشته است.
عزیزی افزود: طی یکسال گذشته ۴ هزار و ۲۳۶ خرده فروش و معتاد با رشد ۱۴ درصدی و ۱۲۷ قاچاقچی مواد مخدر با ۱۸ درصد رشد در شرق استان تهران دستگیر شدند.
وی همچنین از انهدام ۳۳ باند مخدر با رشد ۱۰ درصدی نسبت به مدت مشابه طی یکسال گذشته خبر داد.
عزیزی اظهار کرد: طی یکسال گذشته هزار و ۲۳۶ معتاد با هماهنگی به کمپ‌های ترک اعتیاد 
کشف ۲ میلیارد و ۷۸۳ میلیون ریال کالای قاچاق
فرمانده انتظامی شرق استان تهران همچنین از کشف ۲ میلیارد و ۷۸۳ میلیون ریال کالای قاچاق طی یکسال گذشته خبر داد.
وی اظهار کرد: مقابله با پدیده قاچاق به عنوان یکی از راه‌های حمایت از تولید داخلی از اولویت‌های نیروی انتظامی است و طی یکسال گذشته، میزان کشف کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۰ درصد رشد داشته است.
وی افزود: در حوزه مقابله با قاچاق، طی یکسال گذشته ۶۱۲ پرونده تشکیل و ۸۹ خودرو در رابطه قاچاق توقیف و ۶۳۰ قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.
وی همچنین از برخورد با جرائم اقتصادی شامل دریافت تسهیلات غیرقانونی، پولشویی، رباخواری، اختلاس، ارتشا، تبانی در معاملات دولتی، زمین خواری و فرارمالیاتی و احتکار به ویژه در ایام کرونا خبر داد.
۸۸ درصد جرائم سایبری در شرق تهران کشف شده است
عزیزی افزود: در حوزه جرائم سایبری در طول یکسال گذشته شاهد وقوع ۲ هزار و ۱۷۷ فقره جرم بوده‌ایم که این میزان نسب به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش یافته است.
وی گفت: با تلاش عوامل انتظامی و پلیس فتا، ۸۸ درصد از جرائم حوزه سایبری کشف و هزار و ۵۰۳ فقره از جرائم سایبری که در سایر مناطق کشور رخ داده، به سایر استان‌های ارجاع داده شده است.
کاهش ۱۵ درصدی تلفات حوادث جاده‌ای درون شهری
عزیزی گفت: در حوزه راهور و تصادفات جاده‌ای، طی یکسال گذشته ۶۷ نفر در تصادفات درون شهری جان خود را در شرق استان تهران از دست داده‌اند که این تعداد، نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد کاهش یافته است.
وی افزود: تعداد فوتی‌های تصادفات جاده‌ای برون شهری طی یکسال گذشته در حوزه شرق استان تهران ۱۶۳ مورد است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۰ درصد افزایش یافته است.
وی همچنین از توقیف ۲۶ هزار و ۲۶۷ دستگاه خودروی متخلف اشاره کرد که به گفته وی، نسبت به مدت مشابه سال قبل این تعداد خودروی توقیف شده ۵۰ درصد افزایش یافته است.
بیش از یک میلیون تماس با سامانه ۱۱۰
فرمانده انتظامی شرق استان تهران با تقدیر از همراهی مردم در انجام وظایف نیروی انتظامی گفت: طی یک سال گذشته مردم شرق تهران یک میلیون و ۱۴ هزار و ۷۵ بار با سامانه ۱۱۰ تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۴۷۸ هزار و ۹۰۷ مورد به انجام عملیات پلیسی منجر شده است.
وی افزود: در حوزه سامانه ۱۹۷، تعداد ۱۸ هزار و ۴۹۷ تماس با نیروی انتظامی برقرار شده که ۷ هزار و ۷۴۸ مورد قابل پیگیری، هزار و ۸۳۳ مورد تقدیر، هزا رو ۱۷۳ مورد درخواست، ۶۸۶ مورد شکایت و بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ مورد انتقاد از ناجا بوده است.
فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

برچسب‌ها سرقت مواد مخدر ورامین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هفته نیروی انتظامی پروندهٔ خبری همراه با نیروی انتظامی؛ برای امنیت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت مواد مخدر ورامین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هفته نیروی انتظامی سرقت مواد مخدر ورامین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هفته نیروی انتظامی اخبار کنکور نسبت به مدت مشابه سال قبل انتظامی شرق استان تهران درصد افزایش یافته شرق استان تهران درصد رشد داشته طی یکسال گذشته نیروی انتظامی یک سال گذشته مواد مخدر درصد کاهش ۱۰ درصد رخ داده ۵ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۱۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت ریال عربستان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت ریال عربستان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۱۷,۳۹۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۷۰ تومان (۰.۴ درصد) افزایش یافته است. هر واحد ریال عربستان، روز گذشته با قیمت ۱۷.۳۲۰ تومان معامله می‌شد.

امروز ریال عربستان در بازار آزاد بر خلاف افت قبلی با افزایش قیمت روبرو بوده است، بطوری که ریال عربستان که در بازار آزاد دیروز به ۱۷,۳۲۰ تومان رسیده بود.

امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ با افزایش ۷۰ تومانی (۰.۴ درصد) به ۱۷,۳۹۰ رسید. بالاترین قیمت ریال عربستان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷,۳۹۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱۷.۳۹۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی ریال عربستان نسبت به هفته گذشته ۰.۹۱ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد ریال عربستان در شش ماه گذشته حدود ۲۵.۱۱ درصد افزایش یافته است.

tags # عربستان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ۱۶ میلیارد تومان حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی استان تهران ثبت شد
  • قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مهم‌ترین خبر‌های پلیس فارس در ۲۴ ساعت گذشته
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • اهدای خون در فروردین‌ماه امسال ۱۱.۶ درصد افزایش یافته‌است
  • برنت ۸۷ دلار و ۲۴ سنت شد
  • قیمت ریال عربستان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی نفت چقدر افزایش یافت؟
  • ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در شیروان کشف شد