Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، «٥٢ هرتز» به کارگردانی اصغر عباسی به صورت سکانس پلان و در یک برداشت ضبط شده و یکی از چالش‌برانگیزترین فیلم‌هایی است که وی تابه‌حال آن را تولید کرده است.

این فیلم داستان انسان‌هایی است که سرنوشت خود را با یک تصمیم که در لحظه گرفته می‌شود تغییر می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم «۵۲ هرتز» به تازگی به دهمین فستیوال «تِرِسا» در اسپانیا راه یافته است. تِرِسا شهری با میراث فرهنگی مهم است که در بارسلونا اسپانیا واقع شده و در دهمین دوره از برگزاری این فستیوال پذیرای بیش از ١٨٠٠ فیلم از سراسر جهان بوده که «۵۲ هرتز» جزو ٥٧ فیلم نهایی از بین این آثار انتخاب و به بخش نهایی راه پیدا کرده است.

فستیوال فیلم تِرِسا از ٢١ تا ٢٧ اکتبر به‌مدت یک هفته در بارسلونا اسپانیا برگزار خواهد شد.

اصغر عباسی که دانش آموخته انجمن سینمای جوان و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته سینما است سابقه ساخت بیش از ٢٠ فیلم کوتاه و مستند دارد و جوایز متعددی کسب کرده است.

برخی از عوامل فیلم «۵۲ هرتز» عبارتند از: نویسندگان: اصغر عباسی، مصطفی بیرانوند، کارگردان: اصغر عباسی، تهیه کننده: نرگس زارع، مجری طرح: اکبر عباسی، مدیر فیلمبرداری: فرزین ابراهیمی، صداگذار: سامان شهامت، صدابردار: جابر انصاریان، طراح صحنه و لباس: طناز رضایی، طراح چهره پردازی: مهدیس هاشمی، تدوین: اصغر عباسی، جلوه‌های ویژه و اصلاح رنگ: وحید ربانی، مدیر تولید: نجمه نظری، عکاس: نفیسه مدرسی، ترجمه زیرنویس: صالحه ناظری، پخش از: مآفیلم.

کد خبر 5051800 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم کوتاه اسپانیا جشنواره سینمایی فیلم کوتاه فیلم سینمایی تئاتر ایران اربعین 99 حضور هنر ایران در جهان ویروس کرونا محمدرضا شجریان برنامه تلویزیونی اکبر عالمی برنامه رادیویی شبکه پنج سیما فیلم مستند موسیقی ایرانی جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان اصغر عباسی ۵۲ هرتز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۱۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس اورژانس فارس گفت: ۵ نفر از اعضای یک خانواده که از کوه‌های اطراف شهر شیراز اقدام به جمع آوری قارچ و استفاده از آن کرده بودند، دچار مسمومیت شدند.
محمدجواد مرادیان افزود: این افراد برای اقدامات درمانی به بیمارستان حضرت علی اصغر  شیراز مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفته اند.
افراد مشکوک به مسمومیت با قارچ در شیراز می‌توانند به بیمارستان حضرت علی اصغر واقع در انتهای خیابان سمیه، روبروی هتل هما و در شهرستان‌ها به بیمارستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

همه قارچ‌ها خوراکی نبوده و بعضی سمی و بسیار خطرناک هستند و باید از چیدن، خریدن و خوردن قارچ‌های روئیده شده در طبیعت، کوه و دشت پرهیز و تنها از قارچ‌های خوراکی پرورش یافته در کارخانه‌های معتبر استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • کاسبی کپسولی
  • تولید چهار فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • اگر سر نترس دارید این کسب و کار پرسود است
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • ۴ فیلم کوتاه‌داستانی در سینمای جوان مهاباد تولید شد
  • آغاز تولید تخم اصلاح شده ماهی قزل‌آلا در اصفهان
  • فیلمی که همه را شوکه کرد؛ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟
  • راه‌اندازی دو نیروگاه با ظرفیت ۱۲ مگاوات تولید برق
  • آمادگی شرکت تعاونی برفره برای ساخت واگن های باری با استاندارد اروپا
  • آسمانی شدن پدر جودوی خراسان