Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@07:34:54 GMT

فارس من| تدوین برنامه 5ساله برای صنعت خودروسازی

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۱۶۵۷

فارس من| تدوین برنامه 5ساله برای صنعت خودروسازی

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه «فارس من» با ثبت سوژه ای با عنوان «آیا داشتن خودرو رویایی دست نیافتنی است؟» خواستار رفع بازار سیاه خودرو و مدیریت بازار شده اند.

در این خصوص، سعید زرندی در مراسم معارفه رئیس جدید سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، با تاکید بر نگاه کارشناسانه و متوازن به دو وجه مهم صنعت خودرو شامل شرایط تولید و تولیدکنندگان و نیز اولویت ها و حقوق مصرف کنندگان، لزوم طراحی یک برنامه واقع بینانه که هر دو این ابعاد را به طور جامع در بر داشته باشد را ضروری عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به نگاه وزارت صمت مبنی بر هماهنگ سازی و تجمیع امور صنعت حمل و نقل کشور، افزود: وزارت صمت‌ یکپارچگی در برنامه‌ریزی و راهبری مسائل مربوط به تولید خودروهای سواری، ناوگان سنگین، صنایع ریلی و شناور را از طریق مشارکت و هم افزایی ذی نفعان و سیاست‌گذاران با محوریت سازمان گسترش مد نظر دارد.

معاون طرح و برنامه وزیر صنعت همچنین به هم رسانی های موثر، چابک و هوشمندانه تولیدکنندگان و فناوران را در حوزه وظایف باز تعریف شده سازمان های توسعه ای در جهان امروز عنوان کرد و افزود: بر همین اساس وظیفه ایفای نقش به عنوان حلقه ارتباطی بخش های دانش بنیان دارای فناوری‌های نوین با صف و میدان صنعت برعهده ایدرو به عنوان مرکز ثقل این فرآیند کلیدی قرار داده شده است.

به گفته زرندی، نتایج ملموس طرح رسوخ فناوری در صنعت شامل بهبود کیفی تولیدات، افزایش سهم ساخت داخل و جلوگیری از خروج ارز در رشته های مختلف تولیدی در آینده نزدیک مورد انتظار و قابل دستیابی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو وزارت صنعت تجارت مشارکت معاون طرح و برنامه وزیر صنعت سعید زرندی برنامه 5 ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۱۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!

به گزارش قدس آنلاین، گروه خودروسازی سایپا از امروز (چهارشنبه) طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است. این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

صرفاً متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه‌ می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است. 

این خودور صرفا در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان  شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی  saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • صنعت خودرو، قربانی زیاده خواهی مسئولان و دلالان
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • امنیت غذایی فرابخشی است/ تدوین ۵ برنامه جهش تولید در کشاورزی
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی
  • صنعت خودرو، قربانی زیاده‌خواهی مسئولان و دلالان
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • تحقق رویای چین؛ خیابان ها در سیطره خودروسازان اژدهای سرخ!
  • چگونه ترکیه از صنعت خودروسازی ایران پیشی گرفت و ما بی توجه به فرمان رهبری دنبال مدیریت دولتی خودروسازی هستیم