Web Analytics Made Easy - Statcounter

مداخله نظامی ائتلاف عربستان در یمن از سال ۲۰۱۵،اکنون بزرگترین بحران انسانی جهان را در این کشور ایجاد کرده است.

خبرگزاری میزان – به گفته یونیسف، در حال حاضر هر ۱۰ دقیقه یک کودک در یمن به دلایلی که می‌توان از آن‌ها پیشگیری کرد، جان خود را از دست می دهند.


به گزارش وبگاه چافد، از جمعیت ۳۰.۵ میلیون نفری یمن، ۲۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ میلیون نفر به کمک‌های بشر دوستانه نیاز دارند. همچنین ۱۲.۲ میلیون کودک یمنی نیازمند، ۳ میلیون دارای سوء تغذیه و بیش از ۱.۷ میلیون کودک آواره هستند.


۸۰ درصد خانواده‌های یمنی نمی‌دانند وعده غذایی بعدی آن‌ها از کجا تأمین می‌شود.


آوارگی، کمبود آب، کمبود دارو، نظام پزشکی تقریباً کاملاً فروپاشی شده، عدم تحصیلات به دلیل تخریب مدارس، وبا در مقیاس بزرگ، مالاریا، تب دنگی، سیل، قیمت ناپایدار مواد غذایی به دلیل محاصره و اکنون کووید-۱۹ مردم یمن را مجبور به مبارزه روزانه برای بقا می‌کند.

 

کودکان در یمن نمی‌توانند بازی کنند، به مدرسه بروند، شب‌ها بخوابند و بسیاری از آن‌ها برای زنده ماندن تلاش می‌کنند.

 

بیشتر بخوانید: حملات متداوم جنگنده های سعودی به استان‌های الجوف و مأرب یمن جنایت‌های دنباله دار در یمن


گرسنگی و بیماری‌های ناشی از سوء تغذیه بدترین عواقبی است که غیرنظامیان یمنی و به ویژه کودکان باید با آن روبه‌رو شوند؛ بنابراین کمک با غذا و دارو مهمترین کمک اساسی و فوری بشردوستانه است.


مناطق دور افتاده‌ای در یمن وجود دارد که هیچ کس نمی‌تواند به راحتی به آنجا برود. کمک فوری پزشکی به این مناطق ضروری است، اما بسیار دشوار است.


یمن در محاصره است و بنابراین ارسال غذا و دارو به این کشور بسیار دشوار است.


انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ائتلاف سعودی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یمن یمن ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۱۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت دانش لازمه مدیریت سرمایه انسانی

معاون شهردار تهران، تولید و تقویت دانش سرمایه انسانی را لازمه مدیریت چالش‌های این حوزه دانست. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، در هفتمین آیین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی که با همکاری انجمن صنفی مدیران منابع انسانی و شرکت خدمات اداری شهر و با حضور مدیران سرمایه انسانی شرکت‌ها و سازمان‌های معتبر کشور برگزار شد، مجید باقری؛ معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، علی‌اکبر جلالی‌؛ استاد مهمان دانشگاه مریلند و رئیس کرسی آموزش و یادگیری الکترونیکی و جواد محجوب؛ رئیس انجمن صنفی مدیران منابع انسانی به ارائه دیدگاه‌های خود با موضوع سرمایه‌های انسانی، چالش‌ها، راهکارها و همچنین هوش مصنوعی پرداختند.

مجید باقری؛ معاون شهردار تهران در این رویداد با بیان این‌که شهرداری تهران یکی از پیچیده‌ترین و چالشی‌ترین سازمان‌ها در حوزه سرمایه انسانی است، گفت: این پیچیدگی چالش‌آمیر ناشی از عواملی از جمله جامعه آماری بزرگ 104 هزار نفری، تنوع و تفاوت سنی و نسلی کارکنان (شکاف نسلی و سنی)، تنوع و تعدد قراردادها و روابط استخدامی و … است.

وی با اشاره به این‌که در سازمان بزرگ و پیچیده شهرداری تهران به دلیل این پیچیدگی‌ها و انتظارات خفته یا بیدار در سرمایه انسانی، مدیریت سرمایه انسانی بسیار حساس است، اظهار داشت: ناکارآمدی جبران خدمت در حوزه سرمایه انسانی در شهرداری از دیگر چالش‌ها‌ست و به همین دلیل در شهرداری تهران «بسته خرسندساز» طراحی و اجرا شد.

باقری افزود: احساس عدالت سازمانی از دیگر چالش‌ها در سازمان‌های بزرگ است و ما در شهرداری تهران به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که به سمت تولید و تقویت عدالت سازمانی پیش برویم.

معاون شهردار تهران همچنین در خصوص مهم‌ترین چالش‌های مدیریت سرمایه انسانی در سازمان‌ها و نهادهای عمومی گفت: فقدان ساختار شفاف، جامع و سازگار برای بهبود کارکرد سازمانی، قدیمی بودن نظام طبقه‌بندی مشاغل، تنوع و تفاوت سنی و نسلی و وجود نسل‌های مختلف کاری در محیط کار از جمله این چالش‌ها در سازمان‌ها و نهادهای بزرگ است.

وی، اختلافات حقوق و دستمزد، عدم تطبیق شغل و شاغل، ترس کارکنان از فقدان امنیت شغلی، عدم وجود رویکرد بلند مدت نسبت به آموزش، عدم تناسب حقوق و دستمزد با شرایط تورّمی و تشکیل گعده‌ها و محافل غیررسمی در فضای مجازی را از دیگر چالش‌های مدیریت سرمایه انسانی در سازمان‌های بزرگ عنوان کرد.

مجید باقری اظهار کرد: بر همین مبنا، یکی از اصلی‌ترین راهبردها و رویکردهای مدیریت سرمایه انسانی در سازمان‌ها و نهادهای عمومی باید «مدیریت چالش» و «به‌روزرسانیِ تکنیک‌های مدیریت چالش» با هدف رفع نواقص و تولید رضایت در جامعه سرمایه انسانی باشد.

وی با بیان این‌که توجه به دانش سرمایه انسانی و پرهیز از سعی و خطا در حوزه سرمایه انسانی بسیار مهم است، گفت: انجمن‌های منابع انسانی می‌توانند نقش مؤثری در تولید و تقویت دانش مدیریت سرمایه انسانی ایفا کنند.

باقری خاطرنشان کرد: شهرداری تهران آماده انتقال تجارب و دریافت تجارب و الگوهای موفق در حوزه مدیریت سرمایه انسانی با دیگر سازمان‌های فعال در سطح کشور است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امروز آمریکا از پس یمنی‌ها برنمی‌آید
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ترکیه: تمرکز باید بر بحران انسانی در غزه باشد
  • وزیر خارجه انگلیس: وضعیت غزه "غیرقابل قبول" است
  • رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا: واشنگتن از مداخله نظامی علیه ایران بپرهیزد
  • کودکان مسلمان بریتانیایی 132 هزار دلار برای کمک به خانواده‌های فلسطینی و یمنی جمع‌آوری کردند
  • مداخله درمانی برای کودک ناشنوا باید در سنین پایین انجام شود
  • ببینید | هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
  • تقویت دانش لازمه مدیریت سرمایه انسانی
  • النصر عربستان سرمربی جدیدش را انتخاب کرد