Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: افتخارات نیروی انتظامی باعث سربلندی مجموعه نیروهای مسلح است زیرا این مجموعه یک خانواده و تحت یک امر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی دوشنبه(۲۸ مهر) به مناسبت هفته ناجا ضمن دیدار و گفتگو با فرمانده انتظامی استان در رزمایش کمک مؤمنانه مجموعه انتظامی استان هم شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیروی انتظامی را مایه افتخار ملت ایران دانست و گفت: امروز عملکرد نیروی انتظامی به عنوان نیرویی مقتدر و باعظمت در همه سطوح عملکردی قابل قبول و مورد عنایت مقام معظم رهبری است.

 

 

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با نگاه اعتقادی و انقلابی و مردمی و با تمام وجود امر ولی امر مسلمین را سرلوحه کار خود می داند؛ به مأموریت های این نیرو در مرزبانی، دریا، کنترل مرزها، مقابله با ناهنجاری ها و... هم اشاره کرد.

 

 

 

سردار معروفی تصریح کرد: افتخارات نیروی انتظامی باعث سربلندی مجموعه نیروهای مسلح است زیرا این مجموعه یک خانواده و تحت یک امر است.

 

 

 

وی ادامه داد: سپاه، نیروی انتظامی را خانه خود می داند و ارتباط دو مجموعه در سطوح فرماندهی و غیره ارتباطی دوستانه و برادرانه است.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان یادی از شهدای نیروی انتظامی کرد و گفت: بعضی از این شهدا مجاهدت های خاموشی داشتند اما کمتر مطرح شدند در حالیکه مجاهد بودند و مظلومانه به شهادت رسیدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیروی انتظامی نیروهای مسلح نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲ خط جدید مترو در سال جدید | زاکانی: شبکه‌ های استفاده از کودکان کار توسط نیروی انتظامی شناسایی می شوند

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در مورد جمع‌آوری غیرمجاز پسماند توسط سودجویان با اشاره به همکاری بسیار جدی بین دستگاه‌ها به ویژه دستگاه قضا درخصوص برخورد با مافیای زباله، گفت: توقیف مجموعه ماشین‌هایی که خارج از ضوابط در حال انجام این کار هستند، از قبل از عید شروع شده است و مجموعه‌های مختلف این امر را به صورت ویژه دنبال می‌کنند.

او افزود: البته شبکه‌هایی وجود دارند که کودکان کار و زباله‌گرد را به کار می‌گیرند که این شبکه‌ها نیز توسط دستگاه‌های انتظامی دنبال می‌شوند. در ماه‌های اولیه سال جاری برنامه‌ریزی جدی صورت گرفته است که این پدیده ساماندهی شود.

زاکانی در پاسخ به سوال دیگری با تاکید بر اینکه ساخت تمام خطوط مترو در سال جدید فعال می‌شود، گفت: چهار خط جدید به خطوط هفت‌گانه مترو اضافه خواهد شد که ساخت دو خط از سال گذشته آغاز شده است و ساخت دو خط دیگر نیز در سال جدید شروع خواهد شد.

شهردار تهران درخصوص محفل امام‌حسنی ها نیز تصریح کرد: این مراسم از نمادهای بزرگ و عظیمی بود که به آن توجه شد و عملا نشان داد که تعلق شهروندان به کتاب الهی و برنامه‌هایی که به بهترین نحو بتوانند در قالب هنر این پیام را به جامعه منتقل کنند، زیاد است.

او افزود: این از افتخاراتی است که از همه خالقان آن به ویژه از صدا و سیما، سازمان تبلیغات و همه مجموعه‌هایی که کمک کردند و با همت این کار عظیم را انجام دادند و البته کسانی که متصدی انتقال این پیام به جامعه با عمل هنرمندانه‌شان بودند و یا کسانی که این باب را دنبال کردند، باید تشکر کرد.

کد خبر 840993 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها كودكان كار علیرضا زاکانی شهرداری تهران

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی برخاسته از مردم و خادم مردم است
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می‌شود
  • روز به روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود
  • ساخت دو خط جدید مترو در سال جدید /زاکانی: شبکه‌های استفاده از کودکان کار توسط نیروی انتظامی شناسایی می‌شوند
  • ساخت ۲ خط جدید مترو در سال جدید | زاکانی: شبکه‌ های استفاده از کودکان کار توسط نیروی انتظامی شناسایی می شوند
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند