Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سید محمد صالحی فرمانده نیروی انتظامی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، گفت: ۱۳ مهرماه در تقویم رسمی کشور به نام روز پرافتخار نیروی انتظامی  ثبت شده، اما امسال  به  علت تقارن با ماه صفر، شیوع ویروس کرونا و مراسم اربعین حسینی، ایام هفته ناجا اندکی به تاخیر افتاد که از  ۲۷ مهرماه با شعار «همه برای امنیت و سلامت» آغاز و تا دوم آبان ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ۲ واژه امنیت و سلامت لازم و ملزوم یکدیگر هستند که اگر سلامت در جامعه تحقق پیدا نکند، امنیت هم محقق نخواهد شد بنابراین پلیس با درک این مهم از آغاز شیوع و گسترش ویروس منحوس کرونا با تمام توان و امکانات و تجهیزات خود به میدان آمد.

سردار صالحی تصریح کرد: یکی از اقدامات اساسی که از سوی پلیس با شروع ویروس کرونا انجام شد، تمرکز آن بربحث درون سازمانی بود و با تهیه حداکثری ماسک، مواد ضدعفونی کننده و با رعایت نکات بهداشتی در مقر‌های انتظامی تمام تلاش خود را برای حفظ صیانت و سلامت کارکنان به کار گرفتیم و همچنین  با حضور مستمر و فعال نیروی انتظامی در جلسات ستاد مقابله با کرونای استانی  مصوبات این ستاد را با جدیت پیگیری کردند.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی شیوع ویروس کرونا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۲۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت عمل و برخورد بدون مماشات پلیس با مجرمان عامل بازدارندگی است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد آقامیری پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی قم ضمن تقدیر از مجاهدت‌های نیروی انتظامی اظهار کرد: این ارگان به تعبیر مقام معظم رهبری عامل اقتدار و آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار قم بیان کرد: بنابر آمار اعلام شده حدود هفت نفر در آخرین روز چهارشنبه سال ۱۴۰۱ جان باختند ولی این رقم با تدابیر نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۲ به صفر رسید ضمن اینکه این مجموعه از بهترین دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان قم می‌باشد.

وی ابراز کرد: کاهش شاخص سرقت در استان قم و ترقی به رتبه دوم کشوری از دستاورهای فرماندهی انتظامی استان محسوب می‌شود که این موضوع حقیقتاً مایه مباهات ماست.

آقامیری با ابراز امیدواری از تشکیل کمیسیون جلوگیری از شیوع نزاع و درگیری در استان طی آخرین ماه‌های سال ۱۴۰۲، اذعان کرد: با تشکیل این کمیسیون امیدواریم که آمار تخلفات و جرم‌ها کاهش پیدا کند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: موضوع ترویج عفاف و حجاب در قالب برنامه جهاد فرهنگی با جدیت در حال پیگیری است و سعی داریم تا قم به شهر نمونه در کشور تبدیل شود.

کد خبر 6063694

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی برخاسته از مردم و خادم مردم است
  • نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می کند
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان، مامور به رحمت است
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان و برهم زنندگان نظم، مامور به رحمت است
  • سرعت عمل و برخورد بدون مماشات پلیس با مجرمان عامل بازدارندگی است
  • طرح ویژه جهاد فرهنگی برای پایتخت فرهنگی جهان تشیع
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در شهرستان ایلام
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در ایلام
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • همه دستگاه‌ها برای کاهش وقوع جرایم همکاری کنند