Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@15:01:26 GMT

پاسخ روشن ایران به هر تهدیدی در خلیج فارس

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۲۵۸۰

امیر سرتیپ امیر حاتمی تاکید کرد عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی تهدید مستقیم برای امنیت منطقه خلیج فارس است و هر نوع تهدیدی از این منطقه علیه ما با پاسخ روشن و مستقیم روبرو خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در مصاحبه اختصاصی با شبکه تلویزیونی الجزیره گفت: عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی تهدید مستقیم برای امنیت منطقه خلیج فارس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر نوع تهدیدی که از این منطقه علیه ما ایجاد شود با پاسخ روشن و مستقیم روبرو خواهد شد.

امیر سرتیپ امیر حاتمی افزود: مذاکره‌ای با آمریکا درباره سامانه‌های موشکی ما صورت نخواهد گرفت و هیچ کسی حق ندارد از ما چنین چیزی بخواهد.

او گفت: پایان تحریم‌های تسلیحاتی، فرصتی برای ایران است تا نیاز‌های تسلیحاتی اش را وارد و نیز سلاح به دیگر کشور‌ها صادر کند.

حاتمی افزود: تفاهم‌های نظامی با روسیه و چین درباره مرحله پس از پایان تحریم‌های تسلیحاتی داریم. توافق‌های مهمی با روسیه با هدف توسعه سامانه‌های نیروی هوایی خود داریم. ما به هیچ وجه نمی‌خواهیم مسابقه تسلیحاتی به راه بیفتد که منطقه را به بشکه باروت تبدیل کند. برای امضای قرارداد‌های نظامی و امنیتی با کشور‌های خلیج فارس درباره ثبات منطقه آمادگی داریم.

امیر سرتیپ امیر حاتمی افزود: به طور رسمی به جمهوری آذربایجان و ارمنستان درباره امنیت مناطق مرزی مان هشدار دادیم. ما مرز‌ها و خاک خود را بر روی انتقال سلاح از روسیه به ارمنستان باز نکرده ایم و این حرف‌ها فقط اتهام است.

او افزود: از ترکیه به عنوان یک کشور مهم و دوست در منطقه انتظار داریم تا به حل بحران قره باغ به صورت دیپلماتیک کمک کند. برچسب ها: وزیر دفاع ، خلیح فارس ، سامانه موشکی ، آمریکا ، رژیم صهیونیستی ، ترکیه ، قره باغ

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وزیر دفاع خلیح فارس سامانه موشکی آمریکا رژیم صهیونیستی ترکیه قره باغ خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۲۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد

به گزارش«تابناک» به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود:  این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی با شکرگزاری به درگاه احدیت  و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را  هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و  خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‍‌ کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

دیگر خبرها

  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • هر تهدیدی علیه ایران اسلامی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • علیه ایران اسلامی، هر تهدیدی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • سمینار «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» برگزار می شود
  • خطیر:واگذاری استقلال بزرگ‌ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • خلیج‌فارس و تبعات تغییر اقلیم
  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد