Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علی زارع رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان یزد، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: با توجه به حضور فعال پلیس در بسیاری از زمینه ها، سومین طرح مواسات و همدلی پلیس به همت کارکنان فرماندهی انتظامی استان اجرا شد.

او افزود: در این مرحله حدودا ۷۳ بسته معیشتی با هزینه ای بالغ بر ۱۷ میلیون تومان فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: این بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارانی، سویا و غیره است.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی رزمایش مواسات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۲۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان

جلال شیخ‌پور  با اشاره به ایجاد ۴۴۰ آشپرخانه در طرح اطعام مهدوی لرستان، اظهار داشت: یک میلیون و ۳۵۰ هزار پرس در این طرح بین نیازمندان توزیع شده است.

وی با اعلام توزیع ۱۵۴ میلیارد تومان غذای توزیع شده بین نیازمندان لرستان، افزود: ۶۸۴ هزار پرس افطاری ساده ایام ماه رمضان به ارزش ۲۷ میلیارد تومان توزیع شد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) لرستان یادآور شد: ۱۱۱ هزار بسته معیشتی به ارزش ۶۲ میلیارد تومان با هدف اکرام و اطعام نیازمندان این استان توزیع شد.

شیخ‌پور با بیان اینکه ۲۴۳ میلیارد تومان برای اطعام مهدوی نیازمندان لرستان هزینه شده است، خاطرنشان کرد: این پویش با هدف اجرای طرح مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه راه‌اندازی شد.

وی بیان کرد: مردم می‌توانند با استفاده از کد دستوری #۰۶۶*۸۸۷۷* و یا واریز به کارت به شماره ۰۴۹۵-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ در طرح پویش اطعام مهدوی شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • قدردانی فرماندهی انتظامی هرمزگان از همکاری خوب مردم در حوزه عفاف و حجاب
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • جاساز ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس لو رفت
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • قدردانی پلیس از بانوان مومن و متدین آذربایجان شرقی
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • همکاری وصف ناپذیر مردم به ویژه بانوان با پلیس در طرح نور
  • قدردانی فراجا از همکاری مردم در اجرای طرح نور
  • اطلاعیه شماره ۲ پلیس درباره برخورد با کشف حجاب