Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: مطالبات باشگاه پاختاکور و جبارف را هم آماده کرده‌ایم تا با پرداخت آن، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز شود.

خبرگزاری میزان - به نقل از باشگاه استقلال، احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در خصوص سه دغدغه فعلی هواداران استقلال گفت: همه مقدمات بازگشت دیاباته به استقلال فراهم شده و مطالبات او هم به حسابش واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیاباته هم منتظر است تا مجوز خروج از فرانسه‌اش صادر شود. اگر این اتفاق رخ دهد، دیاباته فردا بعد از ظهر راهی دوحه می‌شود و از آنجا به تهران می‌آید.

وی افزود: میلیچ قبل از ورود من به باشگاه طی نامه‌ای درخواست فسخ قرارداد کرده بود و ما هم اعلام کردیم اگر دوستدار این است که دوباره در استقلال ادامه دهد، طی یک درخواست جدید به ما اعلام کند که فسخ منتفی است و من دوست دارم با این شرایط به استقلال بیایم، ما هم برای آمدن او به ایران برنامه ریزی می کنیم.

مددی در پایان گفت: بخش اول مطالبات شفر توسط خلیل‌زاده رییس هیئت مدیره امروز واریز شده و تلاش ما بر این است که مطالبات او تا پایان هفته و نهایتاً اوایل هفته آتی به حساب شفر واریز شود. همچنین مطالبات باشگاه پاختاکور و جبارف را هم آماده کرده‌ایم تا با پرداخت آن، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز شود.

بیشتر بخوانید: مددی: نادری دوست دارد به استقلال بیاید/ جواب تست دیاباته آمد/ نمی‌خواهیم پول شفر را اقساطی بدهیم

انتهای پیام/

برچسب ها: احمد مددی استقلال دیاباته میلیچ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال احمد مددی استقلال دیاباته میلیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۲۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس فتا: ارسال پیام درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال شگرد کلاهبرداران اینترنتی است

سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ، نسبت‌به شیوه‌ی جدید کلاهبرداری اینترنتی هشدار داده است. او در تشریح این شیوه‌ی کلاهبرداری گفت:

یکی از شگردهای مجرمین سایبری به جهت کلاهبرداری، دسترسی غیرمجاز به شبکه‌های اجتماعی دوستان و نزدیکان شما و سپس ارسال پیام به جهت واریز وجه و یا ارز دیجیتال برای شما است.

- داود معظمی گودرزی، رییس پلیس فتا تهران بزرگ

به گزارش زومیت، او برای مقابله با این شگرد دو راهکار را توصیه کرده است. برای این‌که مردم پس از مواجهه با این پیام‌ها فریب نخورند، رییس پلیس فتا تهران تأکید کرده است که افراد باید پس از مواجهه با این گونه پیام‌ها، حتی از طرف اعضای خانواده‌ی خود، قبل از اقدام به واریز وجه از طریق تماس تلفنی صحت آن پیام را بررسی کنند؛ چرا که ممکن است شبکه‌ی اجتماعی ارسال‌کننده‌ی پیام هک شده باشد و او این پیام را نفرستاده باشد.

علاوه‌بر این، معظمی گودرزی برای پیشگیری از هک شدن حساب کاربری افراد در شبکه‌های اجتماعی نیز این راهکار را توصیه کرده است:

«مهم‌ترین راهکار مقابله با دسترسی غیرمجاز به شبکه‌های اجتماعی، فعال‌سازی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای است که در واقع می‌تواند به عنوان یک سپر امنیتی مضاعف برای شما عمل کند.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • راهکار استقلال برای مجوز حرفه‌ای درماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • سجاد شهباززاده آماده بازی با استقلال شد!
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • پلیس فتا: ارسال پیام درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال شگرد کلاهبرداران اینترنتی است
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال چیست؟
  • کمک ۳۰۰هزار دلاری فیفا به استقلال
  • دستیاران ساپینتو با چه مبلغی به استقلال رضایت دادند؟