Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@05:58:48 GMT

اگر عدد فوتی ها از ۲۰۰ به ۳۰۰ برسد، به معنای آژیر خطر است

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۲۶۷۲

‍‍‍‍‍‍

دریافت 8 MB

کد خبر 5051900.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوع کرونا ایران حسن روحانی مبتلایان قربانیان کرونا آمار کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا اربعین حسینی ایالات متحده امریکا اربعین 99 محمدرضا شجریان محمد باقر قالیباف سازمان هواشناسی فوتبال پروتکل های بهداشتی مشهد مجلس شورای اسلامی محرم 99 حرم رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۲۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری سخت شاگردان شمسایی در اولین گام جام ملت‌های فوتسال آسیا

تیم ملی فوتسال ایران توانست در اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۳ بر ۱ افغانستان را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ایران مدعی اصلی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد افغانستان بگذرد.

در این مسابقه که ساعت ۱۲:۳۰ امروز پنجشنبه آغاز شد، سفیدپوشان ایران از همان دقایق نخست بازی پرفشار خود را بر حریف دیکته کردند و بار‌ها صاحب توپ شدند، اما بازی کاملاً دفاعی و فداکارانه بازیکنان افغانستان مانع از گلزنی شاگردان شمسایی در ده دقیقه اول شد.

گل نخست ایران را مهدی کریمی بازیکن شماره ۱۱ ایران روی پاس زیبای سالار آقاپور به ثمر رساند، تا نیمه اول با همین نتیحه به پایان برسد.

در ثانیه‌های ابتدایی نیمه دوم، سعید احمدعباسی با توپ‌ربایی و دریبل بازیکن مقابل یک سوپرگل به ثمر رساند. لژیونر تیم ملی دو دقیقه بعد دبل کرد و گل سوم ایران را هم به ثمر رساند.

پس از این گل افغانستان از لاک دفاعی بیرون آمد و در یک ضد حمله توانست توسط مهران غلامی که در تیم سفیرگفتمان تهران بازی می‌کند به گل برسد.

پس از این گل ایران با شمسایی با تعویض‌های مکرر تلاش کرد سایر بازیکنانش را در فضای مسابقات قرار دهد تا مسابقه با نتیجه ۳ - ۱ به سود ایران به پایان برسد.

بازیکنان افغانستان که عموماً در ایران فوتسال خود را شروع کرده و برخی از آن‌ها در لیگ داخلی کشورمان بازی می‌کنند، از روز ۴ فروردین در تایلند اردوی خود را آغاز کرد و در بیش از ۱۲ بازی تدارکاتی به میدان رفت.

سرمربی، کادر فنی و حتی تیم رسانه افغانستان را هم ایرانی‌ها تشکیل می‌دهند.

ایران در دومین دیدار دور گروهی، روز اول اردیبهشت ساعت ۲۱ به وقت تهران به مصاف بحرین خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • بلوف صهیونیست‌ها آژیر قرمز در اراضی اشغالی را به صدا درآورد
  • آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد
  • پرویز برومند: به خطیر اعتقاد دارم!
  • پرسپولیس از آبادان به صدر رفت | برد پرگل سرخ‌ها برای جا گذاشتن استقلال
  • برد یک نیمه ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت با یک مصدوم
  • برتری سخت شاگردان شمسایی در اولین گام جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • رسمی: ‌پایان رویاپردازی ملی‌پوش ایرانی در ترکیه
  • ترافیک هوایی دبی احتمالاً امشب از سر گرفته می‌شود
  • چندین راز برای خرید دزدگیر که نمی دانید
  • توصیه به گندمکاران برای مبارزه علیه آفت سن گندم