Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین عباسی روز دوشنبه در جلسه مشترک با مدیرکل راه آهن استان تهران که در محل فرمانداری پیشوا برگزار شد اظهار کرد: سهولت در عبور و مرور و دسترسی به شبکه حمل و نقل درون شهری تهران، یکی از مطالبات مهم و به حق مردم پیشوا و جنوب شرق استان تهران است که به توجه ویژه دولت تدبیر و امید، مراحل پایانی خود را سپری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: قطار سراسری تهران – مشهد و قطار حومه‌ای تهران- ورامین – پیشوا در هنگام عبور از شهرستان پیشوا، با مسیرهای اصلی و فرعی و جاده‌های دسترسی روستایی برخورد می‌کند که طی سال‌های گذشته در برخی از این تقاطع ها از جمله روستای قلعه‌سین، کهنک و سلمان آباد، زیرگذر احداث شده است.
وی تصریح کرد: به منظور تردد خودروها به مرکز شهرستان پیشوا، در دو مسیر اصلی روستای قلعه سین و محمدآباد به پیشوا، ایستگاه سوزنبانی احداث شده که برای اجرای خط چهارم قطار حومه‌ای، لازم است که این ایستگاه‌های سوزنبانی برچیده شده و دو پل روگذر که هم‌اکنون پایه‌های آن ایجاد شده، احداث شود.
عباسی افزود: در اجرای این دو پروژه مهم، مسائلی از قبیل دسترسی محلی و تأمین نظر مسئولان محلی مورد توجه قرار گرفت ولی به دلیل کمبود اعتبارات، تکمیل آن سال ها با تأخیر مواجه شد هر چند که می توان در شرایط پیش روی کشور، با تدابیر مدیریتی و افزایش همکاری های بین بخشی پروژه های عمرانی را پیش برده و در جهت رضایتمندی مردم گام برداشت.
وی تصریح کرد: تکمیل دو پل روگذر در چهارراه محمدآباد و قلعه سین از پروژه های مهم راه آهن در شهرستان پیشواست و به دلیل مشکلاتی که برای تردد مردم دارد باید هرچه سریعتر عملیاتی شود.
فرماندار پیشوا با اشاره به مشکلات ایستگاه راه آهن شهرستان پیشوا اظهارداشت: تعریض ایستگاه راه آهن و ایجاد بلوار در محدوده ایستگاه به منظور رفاه حال مسافران، در اولویت برنامه های شهرداری قرار دارد و لازم است تا شرکت راه آهن با اخصاص بخشی از فضای در اختیار خود برای ایجاد پارکینگ، مشکل مردم را رفع کند.
وی گفت: به منظور تأمین نظر مسوولان شهرستان و رفع معارضین مورد نیاز برای اجرای این دو پروژه مهم، به همکاری مناسب بین مسوولان شهرستانی، استانی و کشوری نیاز است که این مهم با برگزاری جلسات تخصصی و هماهنگی محقق می‌شود.
پروژه قطار حومه ای تهران – ورامین- پیشوا از مصوبات دولت نهم است که برای تکمیل آن لازم است که در محل تقاطع راه آهن با مسیرهای محلی، روگذر و زیر گذر تردد خودرو احداث شود.
از مجموعه ده ها تقاطع راه آهن با مسیرهای مواصلاتی شهرستان های جنوب شرق تهران، دو پل روگذر امام رضا (ع) و زیرگذر ۱۵ خرداد ورامین احداث شده، دو زیر گذر در شهرستان پیشوا در حال احداث است و دو پل روگذر شهرستان پیشوا نیمه تمام رها شده است.

برچسب‌ها حسین عباسی پیشوا شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین عباسی پیشوا شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه حسین عباسی پیشوا شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اخبار کنکور شهرستان پیشوا راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۲۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل‌ از احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد رضایی در جلسه هماهنگی تأمین مسکن مددجویی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲، ۱۹۸ واحد مسکونی تحویل جامعه هدف بهزیستی استان شد و ۴۰۰ واحد مسکونی نیز در حال احداث است.

وی افزود: برای احداث این واحدها در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۸۰ میلیارد ریال از منابع داخلی سازمان به خانواده‌های تحت پوشش در قالب کمک هزینه احداث، خرید واحد مسکونی و اجاره بهای بلاعوض پرداخت شده است که در سایه تلاش همکاران خدوم بهزیستی استان این میزان ۲ برابر اعتبار ابلاغی ابتدای سال است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با تاکید بر سرعت‌بخشی به مراحل تکمیل و احداث واحدهای مسکونی گفت: ضرورت دارد همکاران بهزیستی تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی در حال احداث را در اولویت قرار دهند تا در پایان سال جاری متقاضیان بتوانند واحد مسکونی خود را تکمیل و مورد استفاده قرار دهند.

رضایی ادامه داد: در طرح مسکن ملی ۳۴۰۰ خانوار تحت پوشش در سطح استان ثبت‌نام کرده و مشخصات افراد واجد شرایط برای تخصیص واحدهای مسکونی به اداره کل راه و شهرسازی ابلاغ شده است، لذا برای تخصیص واحد مسکونی به این افراد لازم است پیگیری و تعامل لازم با راه و شهرسازی و بنیاد مسکن شهرستان‌ها صورت گیرد.

وی در پایان گفت: بازدید میدانی از واحدهای مسکونی در حال احداث جامعه هدف، دارای اهمیت بوده و این بازدیدها باید توسط همکاران بهزیستی شهرستان‌ها مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 747027

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • تغییر فرمانداران در جهت پیشبرد و تحقق شعار سال
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسوولان بود
  • تکمیل طرح‌های مسکن در تنگستان تسریع شود
  • اجرای ۸۰ پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری