Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایدرو، «محسن صالحی‌نیا» با اشاره به دانش انباشته و تجربه نیم قرن فعالیت و نیز انجام بیش از دو دهه پروژه‌های عظیم پیمانکاری از جمله در حوزه انرژی، بهره‌گیری از این ظرفیت ملی در حوزه‌های تخصصی را از محورهای جدید فعالیت ایدرو در شرایط ویژه بین‌المللی کنونی برشمرد.

وی گفت: این مهم به توانمندسازی شبکه پیمانکاران فرعی کشورمان در قالب الگوهای بومی و گسترش سهم ساخت داخل منجر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، همچنین بهبود کیفیت و کمیت تولید در صنعت خودروسازی و صنایع حمل‌ونقل را به عنوان محور مهم دیگر اقدامات ایدرو ارزیابی کرد.

صالحی‌نیا خاطرنشان‌کرد: شتاب بخشی به اجرا و روزآمدسازی پروژه‌های توسعه صنعتی بر اساس آمایش سرزمینی در مناطق محروم با شیوه‌های نوین تامین منابع و مشارکت حداکثری بخش‌های غیردولتی، به علاوه تمرکز بر صنایع نوین، رسوخ فناوری و توسعه انقلاب صنعتی چهارم در سپهر تولید کشور، از جمله برنامه‌های اصلی این سازمان توسعه‌ای در دوره جدید خواهد بود.

به گزارش ایرنا، امروز (دوشنبه) «علیرضا رزم‌حسینی» وزیر صنعت، معدن و تجارت طی حکمی صالحی‌نیا را به عنوان رییس هیات عامل ایدرو معرفی و منصوب کرد.

وی که بیست و سومین رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از بدو تاسیس در سال ۱۳۴۶ است، متولد سال ۱۳۳۹ در سبزوار و دانش‌ آموخته کارشناسی ارشد مهندسی صنایع (تولید صنعتی) و کارشناسی مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت ایران است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۲۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۸ درصدی صنعت نساجی در دولت سیزدهم

معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: در این ۲ سال دولت سیزدهم رشد تولیدات نساجی ۱۸ درصد رشد کرد و این صنعت در نمایشگاه چین نیز توانست ثبت سفارش‌های متعددی را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، محمدمهدی برادران امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید از واحد نساجی دسترنج رضابافت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تکمیل ۲۰۰۰ طرح منتخب و بزرگ صنعتی در سطح کشور هدف‌گذاری شده که از این تعداد ۸۰ طرح بزرگ متعلق به استان قزوین است.

وی از سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی در بخش طرح‌های صنعتی منتخب استان قزوین خبر داد و افزدد: از مجموع طرح‌های منتخب کشوری ۱۰۰۰ واحد تولید، هم هم‌اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تلاش شده تا هرچه سریع‌تر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه رکورد اشتغال صنعتی کشور سال گذشته با تحقق ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار اشتغال‌زایی شکسته شد، بیان کرد: همان‌طور که امروز مشاهده می‌شود، کمبود نیروی کار امروز به یکی از چالش‌های اصلی واحدهای تولیدی منجر شده و خوشبختانه نیروهای کارگری ما در سال جاری علاوه بر دریافت حقوق توانستند به اشتغال پایدار دست یابند.

برادران اضافه کرد: ما به تازگی خودکفایی صنعت شوینده را جشن گرفتیم و در آینده نزدیک نیز خودکفایی صنعت پلی استر و نخ را جشن خواهیم گرفت، تا جایی که تا پایان سال جاری برنامه‌ریزی شده تا در صنایع مختلف جشن خودکفایی داشته باشیم.

وی با اشاره به توسعه صنعت نساجی ادامه داد: بسیاری معتقد بودند که صنایع نساجی ما فرسوده شده و اگر سرپا بماند دستاورد بزرگی است، اما همه مشاهده کردید که در این ۲ سال دولت سیزدهم رشد تولیدات نساجی ۱۸ درصد رشد کرد و این صنعت در نمایشگاه چین نیز توانست ثبت سفارش‌های متعددی را داشته باشد.

معاون وزیر صمت یادآور شد: صنعت نساجی امروز بیش از هرچیز به رقابت با محصولات خارجی نیاز دارد تا بتوانیم میزان قاچاق در حوزه پوشاک را کاهش دهیم، ضمن اینکه شرکت‌های خوبی در حوزه تحقیق و توسعه پروانه دریافت کرده و در حوزه دانش بنیان نیز اقدامات خوبی شده است.

کد خبر 747033

دیگر خبرها

  • رشد ۱۸ درصدی صنعت نساجی در دولت سیزدهم
  • ادعا و هشداری تازه؛ التهابات در بازار ارز بیشتر خواهد شد؟
  • اگر با سیاست بانک مرکزی پیش برویم التهابات بازار ارز بیشتر خواهد شد
  • تحقق شعار سال در اولویت کاری شرکت ملی صنایع مس قرار دارد/ تلاش برای سرعت بخشیدن به طرح‌های توسعه‌ای
  • برداشت ۳۸ هزار تن شکر در کشت و صنعت هفت تپه
  • فرصت سوزی ممنوع! /نوآوری و خلاقیت، کلید فتح بازار‌های جهانی است
  • ۲۲۰ فروند هواپیمای تفریحی-آموزشی داریم
  • دانش‌بنیان شدن صنعت نفت به توسعه زنجیره ارزش کمک می‌کند
  • حمایت وزارت صمت از تولیدکنندگان هواپیما‌های تفریحی آموزشی
  • اصلاح سیاست‌های ارزی باعث کاهش التهابات بازار می‌شود