Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-25@14:35:17 GMT

تکفیری‌ها ساخته دست آمریکا و غرب هستند

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۲۸۸۹

تکفیری‌ها ساخته دست آمریکا و غرب هستند

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، سید «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن، شامگاه امروز (دوشنبه)، در اظهاراتی تأکید کرد که تکفیری‌ها ساخته دست آمریکا و غرب هستند و سازمان اطلاعات غرب بویژه فرانسه در حمایت از آنها نقش دارد.
 
به گزارش شبکه «المسیره»، رهبر انصار یمن ضمن خوش‌آمدگویی به اسرای یمنی، گفت که تحریف و انحراف شکاف بزرگی در میان مسلمان ایجاد کرده است و مشکلات زیادی برای آنها به همراه به بار آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
سید عبدالملک الحوثی در ادامه افزود که دشمنان از این انحراف و برای اهانت به قرآن و اسلام استفاده کرده‌اند.
 
رهبر انصارالله یمن ادامه داد: «در تمدن غرب ذره‌ای رحم وجود ندارد. آنها جوامع بشری را لگدمال می‌کنند، آزادی مردم مصادره می‌کنند، ثروت آنها را می‌دزدند و سرزمین آنها را اشغال می‌کنند سپس می‌آیند و از حقوق بشر سخن می‌گویند».
 
سید عبدالملک الحوثی در ادامه با طرح این پرسش که آیا غربی‌ها به حقوق بشر در یمن، فلسطین و دیگر کشورهای عربی و اسلامی احترام گذشته‌اند یا خیر، گفت: «ترامپ به خود می‌بالد که آماده است سرزمین‌های عربی را به دشمن بد‌دهد و آنها را مصادره کند همانگونه که در جولان سوریه انجام داد. این چه تمدنی است؟!».
 
رهبر انصارالله یمن افزود که در غرب زمینه را برای فساد آماده می‌کنند و با عنوان آزادی می‌آیند تا به پیامبر اکرم اسلام (ص) اهانت کنند.
 
سید عبدالملک الحوثی همچنین  گفت در فرانسه، انتقاد از یهودی‌های صهیونیست و شک کردن به رویداد ادعایی هولوکاست با ارائه شواهد و ادله ممنوع است تا جایی که شخصی که این کار را می‌کند محاکمه می‌شود.
 
رهبر انصارالله یمن اظهار داشت: «در غرب به شما اجازه می‌دهند که به اسلام و انبیاء اهانت کنید، ملحد شوید و به خداوند اهانت کنید؛ اما به شما اجازه داده نمی‌شود که یهودی‌های صهیونیست اهانت کنید و با آنها به دشمنی برخیزید».
 
سید عبدالملک الحوثی در ادامه تأکید کرد: «در جهان، نوعی هجمه آشکار اهانت‌آمیز علیه پیامبر، اسلام و مسلمانان وجود دارد و اندیشه، ایمان ما را با هدف سیطره فرهنگی بر ما هدف قرار داده است».
 
رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه تلاش‌هایی صورت می‌گیرد که امت اسلامی به مثابه طرحی برای آمریکا، غرب و صهیونیست‌ها قرار دهد، تأکید کرد: «نباید طرح‌هایی را که هدف آن به بردگی کشاندن و جدا کردن ما از اندیشه و هویت ایمانی ماست، بپذیریم».
 
سید عبدالملک الحوثی همچنین تأکید کرد: «آنگاه که ارتباط خود را با هویت ایمانی خود تقویت می‌کنیم، نه آمریکا  نه اسرائیل  و نه دست‌نشانده‌های آنها از ما سوءاستفاده کنند، بر ما سیطره پیدا کنند و ثروت ما را بدزدند. زمانی که ارتباط خود را با هویت ایمانی خود تقویت کنیم، آزادی در مفهوم درست برای فراهم می‌شود و از قید و بند بردگی آزاد می‌شویم».
 
رهبر انصارالله در ادامه گفت که اظهارات اخیر و اهانت رئیس جمهور فرانسه، شکلی از اشکال تعبیر خصمانه علیه امت اسلامی است. ایشان در ادامه افزودند: «فرانسه و غرب به اسلام و رسول اعظم اهانت می‌کنند. این در حالی است که با یهودیان صهیونیست خوش‌رویی می‌کنند و از هرگونه اهانت به آنها جلوگیری می‌کنند».
 
سید عبدالملک الحوثی در ادامه با اشاره به اینکه دست‌نشانده‌های دشمن و غرب استعمارگر، برای مسلمانان بحران ایجاد کرده‌اند، خطاب به رئیس جمهور فرانسه گفت: «لکه ننگ ابدی که در واقعیت همراه شما خواهد بود، آن چیزی است که در زمان استعمار الجزایر انجام دادید و ادامه توجیه‌های شما برای آن جنایت‌های ننگ‌آور است».
 
رهبر انصارالله یمن همچنین تأکید کرد که یکی از مهم‌ترین دلایل رنج بشریت اقدامات کشورهای مستکبر و در رأس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
 
سید عبدالملک الحوثی گفت: «تکفیری‌ها از جانب آمریکا، فرانسه و کشورهای غربی حمایت می‌شوند. این‌ها همان کسانی هستند که برای هدف قرار دادن مسلمانان در کنار تکفیری‌ها ایستادند و آنها را کشتند. آمریکا و هم‌پیمانان آن در سوریه، یمن و دیگر کشورها برای حمایت از تفکیری‌ها وارد عمل می‌شوند زیرا در تخریب وجهه اسلام از این تکفیری‌ها استفاده می‌کنند. تکفیری‌ها ساخته دست آمریکا، غرب هستند. سازمان اطلاعات غرب از جمله فرانسه در نظارت و حمایت از آنها نقش دارند».
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: سید عبدالملک الحوثی در ادامه رهبر انصارالله یمن تکفیری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۲۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره شمالی: تحریم‌های آمریکا به حلقه‌ای بر گردن واشنگتن تبدیل شده است

کیم اون چول، معاون وزیر امور خارجه کره شمالی گفت که تحریم‌های آمریکا علیه کشورش به حلقه‌ای بر گردن خود واشنگتن تبدیل شده است.

براساس گزارش المیادین، خبرگزاری مرکزی کره شمالی به نقل از معاون وزیر این کشور گفت: برای آمریکا که علاقه زیادی به تسلط و انقیاد بر دیگر کشور‌ها دارد، تحریم‌ها ابزار دیپلماتیک ترجیحی است، اما در شبه جزیره کره، تحریم‌ها به حلقه‌ای بر دور گردن خود آمریکا تبدیل شده است.

او با اشاره به اینکه تحریم‌های آمریکا به تقویت کره شمالی کمک کرد، افزود که توسعه سلاح‌های هسته‌ای در این کشور در پاسخ به تهدیدات هسته‌ای آمریکا آغاز شد.

کیم اون تایید کرد که در صورت اعمال تحریم‌های بیشتر پیونگ یانگ به تولید تسلیحات هسته‌ای ادامه خواهد داد.

پیش از این، کیم یو جونگ، عضو کمیته مرکزی حزب کارگران کره شمالی و خواهر کیم جونگ اون، رهبر این کشور گفت که کشورش به ساختن یک نیروی نظامی عظیم برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه‌ای خود ادامه خواهد داد.

پیونگ یانگ در معرض یک سری تحریم‌هایی است که در سال ۲۰۰۶ توسط سازمان ملل اعمال شد و چندین بار تشدید شد.

با این وجود کره شمالی به توسعه برنامه‌های نظامی خود ادامه داد. در سال ۲۰۲۲، این کشور اعلام کرد که وضعیت این کشور به عنوان یک قدرت هسته‌ای به دلیل تهدیدات و تحریکات مداوم آمریکا علیه آن، «غیرقابل بازگشت» است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • کره شمالی: تحریم‌های آمریکا به حلقه‌ای بر گردن واشنگتن تبدیل شده است
  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا
  • معاون رهبر حماس: طوفان الاقصی روحی تازه در کالبد آرمان فلسطین دمید
  • ادامه سرکوب اعتراض ضد صهیونیستی در آمریکا
  • ذوق‌زدگی رژیم صهیونیستی از تصویب بسته کمکی در سنای آمریکا
  • کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • توصیف دقیق عملیات وعده صادق از زبان رهبر انقلاب